Колко литра масло за скоростите?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
salamaleikum
Мнения: 352
Регистриран на: Пет 21 апр 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Колко литра масло за скоростите?

Мнениеот salamaleikum » Вто 05 фев 2008 12:22


Колеги колко литра събират скоростите на Голф 2 1.6 бензин, и как да разбера дали има нужда от доливане как се измерва нивото и не на последно място какво да е маслото?




Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Вто 05 фев 2008 12:45


имаше една много полезна тема в полезни връзки и статии на NovobranecGT барабар със снимки кое как и защо?ама нещо я няма?
по спомени трябва да е 2,4 литра.на кутиите преди 87 год. наливаш от странична пробка с шестограм 17 докато стигне до ръба на пробката.след това затваряш я и почваш да наливаш 500 грама масълце през отвора на жилото на скоростомера.и това е.ако бъркам някой да ме поправи ама най-добре да се намери въпросната тема че ми беше от полза :?


Потребителски аватар
serge
Мнения: 88
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 18:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот serge » Вто 05 фев 2008 13:15


искам и аз да попитам за голф3 1,8 абс мотора как да провериа дали иам нужда от доливане или смена


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 05 фев 2008 13:21


serge написа:искам и аз да попитам за голф3 1,8 абс мотора как да провериа дали иам нужда от доливане или смена

на кое...на мАтора :wink: или на скоростната кутия...ако е последното отвиваш вътрешния шестограм на горната пробка под левия калник и трябва леко да просълзи масло....ако не сълзи наливаш докато леко прокапе....Ако не си сменял маслото откакто е купена ,смени задължително.....пълна синтетика 75W90 и НИЩО ДРУГО!


Потребителски аватар
serge
Мнения: 88
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 18:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот serge » Вто 05 фев 2008 13:33


мерси колега


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 05 фев 2008 13:33


Smoke написа:след това затваряш я и почваш да наливаш 500 грама масълце през отвора на жилото на скоростомера.


Хубуу де , значи пълниш скоростите с масло над нивото на пробката за проверяване на количестовото на маслото и като решиш да провериш докъде му е нивото ще тръгне да тече яко масло от там - нещо май не се връзва тая работо


Потребителски аватар
serge
Мнения: 88
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 18:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот serge » Вто 05 фев 2008 13:36


колега требвали не6то да свалиам зада видиа тази пропка


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Вто 05 фев 2008 13:44


завърташ волана пълно на ляво и ти се открива изглед към кутията зад лявото колело...... и тя пробката за проверяване се вижда.тази за източване е идентична ама е под кутията ест.
Anbuch така е брат ми немската инженерна мисъл изумява .след 87 год. кутиите излезнали от завода са с преместена пробка по-високо за да се избегне това неудобство.разииш ли :D
пп.99.99% съм сигурен че е така :gruebel
пълна синтетика 75/90 и не от ОМВ.

Последна промяна от parno на Вто 05 фев 2008 13:56, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 05 фев 2008 13:50


Smoke, мерси брато, това не го знаех :wink:


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Вто 05 фев 2008 13:55


то и аз :lol:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 05 фев 2008 14:00


Anbuch написа:
Smoke написа:след това затваряш я и почваш да наливаш 500 грама масълце през отвора на жилото на скоростомера.


Хубуу де , значи пълниш скоростите с масло над нивото на пробката за проверяване на количестовото на маслото и като решиш да провериш докъде му е нивото ще тръгне да тече яко масло от там - нещо май не се връзва тая работо

Прав си ANBUCH!!! SMOKE, като долееш 500 мл през лятото като я напънеш със скорост над 100 км/ч и маслото почва да цвърчи през семерингите или през вентилационния отвор...
Има си ниво и то е съобразено ТОЧНО! с изискваното количество!Стига самодейности!


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Вто 05 фев 2008 14:07


я пак....?
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... ght=#14568

NovobranecGT написа:Since 10/87, the oil level plug hole is located 7mm higher than on the earlier models. If you have older than 10/87 gearbox, remember ALWAYS to add additional 0.5 litres of oil through the speedometer driveshaft hole after the oil level plug is tightened! 8)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта