аларма и "комфорт" модул

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
ventor
Мнения: 152
Регистриран на: Пон 17 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

аларма и "комфорт" модул

Мнениеот ventor » Нед 24 юни 2007 21:08


как се свързва "koмфорта" , по-точно каде ?ето ми алармата:



Изображение




Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Нед 24 юни 2007 22:42


Колега какво искаш да постигнеш, да заключиш централното и да вдигнеш стъклата и ако има ел.шибидак да го затвориш ли?
Ако е така е лесно, доколкото си спомням централното и комфорта се управляват от един кабел който стига до патрона в шофьорската врата на патрона, за цвят не се сещам, на отключване е на друг пак във вратата. На схемата на алармата , на общия край на релетата се връзва управляващия сигнал (за да ги видиш кой, са я отвори) мисля че се управляваха с (+) на заключване намираш кой е кбела който е за комфорта от патрона, а на отключване "нормалния" от патрона и си ти.Предполагам че ще се наложи да се зададе време на заключване 3.5s. от алармата.


Потребителски аватар
ventor
Мнения: 152
Регистриран на: Пон 17 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ventor » Пон 25 юни 2007 7:45


искам да се затварят стъклата като включа алармата


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пон 25 юни 2007 12:40


Ами това трябва да е решението, като пробваш с какво се управлява централното вземи едно съпротивление 1ком, направи му два кабела и така подавай опитните + или - да не опаткаш нещо. А кабела който ти трябва е този който като задържиш ключа на заключване ти вдига стъклата от патрона.Провери каква ти е машинката във шофьрската врата, като заключиш от пътническата дали се заключва и тя.


Потребителски аватар
hooligans
Мнения: 18733
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
Двигател: 1.6 AEE
Местоположение: София

Мнениеот hooligans » Пон 25 юни 2007 13:18


адин специалист ще ти вземе 10 лв ,няма смисъл сам да бъркаш....


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 25 юни 2007 13:54


Вариант 1:
Ако колата има вграден комфорт модул /демек като задържиш ключа заключен се вдигат заключени/ - то тогава пускаш опцията дълго заключване която подава заключ около 12 сек, комфорта се "светка" ... ако разбира се имаш такава опция на рулармата

Вариант 2:
нямаш вграден комфорт модул..
по-сложно и ме мързи да обяснявам..
но идеята е това реле което прекъсва стартера.. да се направи двойно някакво, с нормално отворен -

ако не разрбра последното..отиди на майстор.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 25 юни 2007 14:08


нещо не включвам :oops: Имам комфорт функция която работи с ключа и италианска халарма , но тя действа само на ключалките..?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 25 юни 2007 14:21


ох..
бавно и внимателно:
-Как се активира "комфорт" модула - след като задържиш ключа в заключване повече от незнам си колко сек.
-Как алармата заключва колата.. - подава сигнал..

и как алармата активира комфорта..
подава заключващ сигнал по-продължително време.. все едно ти си го подал..


Потребителски аватар
pavko
Мнения: 271
Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот pavko » Пон 25 юни 2007 17:44


Polo-то се управлява по един кабел, мунус... Заключва с чиста маса, отключва със съпротивление 1 кило... Няма модул във вратата, кабела може да го изловиш още от жгуда към вратата. Кабела е син/ бял ако не се лъжа, отдавна не съм правил такова... лошото е че не виждам изход за управление на комфорт, имаш някакъв изход, който дава минус, но имам чувството че го подава при активиране на алармата за допълнителни датчици...


Потребителски аватар
ventor
Мнения: 152
Регистриран на: Пон 17 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ventor » Пон 25 юни 2007 20:33


питам за да знам дали да си взимам модул, ако няма каде да се върже- няма да взимам, щото знаем,че алармата е смотана... :banghead:


Потребителски аватар
pavko
Мнения: 271
Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот pavko » Сря 27 юни 2007 7:22


Очевидно няма изход за двигане на стъкла алармата. Може да се направи с модул при всяко заключване с алармата да ти вдигат стъклата, но аз лично не ти го препоръчвам. Всеки път като активираш алармата ще ти набива сигнал на комфорта и ще разчиташ на защитата на изключвателите на джамовете...


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Сря 27 юни 2007 8:33


pavko написа:Очевидно няма изход за двигане на стъкла алармата. Може да се направи с модул при всяко заключване с алармата да ти вдигат стъклата, но аз лично не ти го препоръчвам. Всеки път като активираш алармата ще ти набива сигнал на комфорта и ще разчиташ на защитата на изключвателите на джамовете...


И как разбра, че няма , нали има изход за централно заключване.
въпрос на програмиране е да се подава сигнал за 4 секунди, който да затваря стъклата.
При мен , ако натисна копчето на алармата , колата само се заключва, но ако го задържа , се затварят стъклата.
Същото е и при отключване, ако задържа, се отварят.
Вземи ръководството за програмиране на алармата и ще разбереш колега.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 27 юни 2007 9:41


А моята оригинална италианска аларма при кратко натискане отключва/заключва вратите. При дълго натискане, обааче почва да писка!!!(Комфорт модула се командва само с ключа във вратата!)


Потребителски аватар
pavko
Мнения: 271
Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот pavko » Сря 27 юни 2007 13:07


За 3,5 секунди няма как да се двигнат стъклата, повярвай ми...


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Сря 06 фев 2008 21:28


Заключването е по( +) и е тънък кафяво червен и кафяво зелен с 3.5 сек...не е достатъчно но може да работи :wink:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта