
Проблем с оборотите на Голф 3 GTI 115 коня
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 07 май 2007 19:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Проблем с оборотите на Голф 3 GTI 115 коня
Здравейте съфорумници, отдавна съм регистриран във форума, но досега само наблюдавах без да участвам. Имам проблем с Голф-а - 3-ka GTI 115 H.P. 93-та година. Значи проблема е следния - когато я карам студена и реша да сменя предавка и натисна съединителя или когато я изключа от скорост оборотомера пада до 200-300 оборота и после се фурсира сама до 1200-1300, а понякога паднат оборотите до такава степен, че даже гасне. Един приятел с Голф 3-ка 1.6 101 коня каза, че имал същия проблем и сменил въздуховода и се оправила. Забелязах, че и моя беше скъсан в едната страна и го смених, но продължава да ми прави същите ядове. Според вас от какво може да е. Може и да не съм обяснил както трябва понеже бързам много. Ако знаете от какво е помагаите ще съм ви много благодарен. 10х предварително 

- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Здравей.
По принци причините за нестабилни обороти на празен ход сапредимно нарушени вакуумни магистрали. Огледай добре всички тръбички за вакуум дали няма откачена или пробита. Ако не е от това свали моторчето за празен ход (известно като стъпково моторче) и го почисти добре.
Ето една тема ЗА ПОЧИСТВАНЕ
По принци причините за нестабилни обороти на празен ход сапредимно нарушени вакуумни магистрали. Огледай добре всички тръбички за вакуум дали няма откачена или пробита. Ако не е от това свали моторчето за празен ход (известно като стъпково моторче) и го почисти добре.
Ето една тема ЗА ПОЧИСТВАНЕ
- yeti123
- Мнения: 424
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега, същата кола - същия проблем!
Вчера след консултация с моя майстор и подорбно описване на проблемите и малко тестове, решението ще е следното:
1. Почистване на стъпкаво моторче и на дроселова клапа - заради тях губи обороти до 500 -300 или гасне директно
2. Проверка на въздушни пътища и проверка на вакуум - заради треперене на обортите.
Утре влиза на "лекар" колата, в Неделя ще пиша подробно какво е решението!
Лека
Вчера след консултация с моя майстор и подорбно описване на проблемите и малко тестове, решението ще е следното:
1. Почистване на стъпкаво моторче и на дроселова клапа - заради тях губи обороти до 500 -300 или гасне директно
2. Проверка на въздушни пътища и проверка на вакуум - заради треперене на обортите.
Утре влиза на "лекар" колата, в Неделя ще пиша подробно какво е решението!
Лека
- Boshi
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И аз имам същият проблем с оборотите! Мойта кола е Vento - 2000 cm3, 115 k.c. Когато е студена оборотите са ок,загрее ли при изключване на скорост падат оборотите до 200-300 и после пак се качват до нормалното им ниво. Същото както на колегата с VW Golf III.И от това, което чета мисля,че ще е стъпковото моторче,само че дали схемата за почистване на стъпковото моторче важи и за Vento?То мисля,че може би няма разлика. Ще се пробвам да го почистя и после ще пиша да видим дали ще се оправи. Преди пак ми се беше получило същият номер,тогава зачистих стените на дросела при отварянето и се стабилизира. Може и това да помогне.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 07 май 2007 19:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Благодаря на всички за бързите и изчерпателни отговори. Ще я закарам тия дни за диагностика и дано се оправи, понеже аз не съм много в час с колите
. Между другото днес преди тръгване от работа я оставих да работи 10-на минути и нямаше никакви ядове с оборотите, но когато тръгнах и исках да сменя предавка пак същите ядове - като натисна съединителя оборотите падат и после сама се фурсира!

- neiki4a
- Мнения: 552
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
- Автомобил: polo 6n1
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: стара загора
- Контакти:
както каза колегата по-горе прегледай си вакумите дане би да си разменил местата на двете вакуумчета който влизат във въздушния филтър и при мене беше така преди 2 дена и днес като го поразгледах и видях че единя маркуч съм го прегънал без да искам като че ли ми се оправи проблема ама не съм я карал че да знам със сигурност ,прегледай тези неща преди да тръгнеш по майстори и да даваш пари ако е нещо дребно като объркам маркуч например
Аз съм убеден,че причината не е в стъпкови моторчета или дроселови клапи.Проблемът е вакумен или въздушен.Проверете си всички маркучи и маркучета,тръби и тръбички дали влизат или излизат плътно в и от въздуховода от кутията на въздушния филтър до двигателя.Хрумва ми и нещо друго - ако от картера духа,духа на празен ход и е логично да се случва точно това - (по тръбата за картерните газове) като отнемеш газта оборотите да си паднат до нормалните и след това да се вдигнат малко,докато компютърът ги нормализира...
Последна промяна от Жоро на Чет 24 яну 2008 21:11, променено общо 3 пъти.
zdraveite su6tia problem s oborotite go imam i az 1.6 motor 101ks (AFT) i na benzin i na gaz po edin i su6ti na4in raboti, gubi oboroti i gasne. Imali stupkovo motor4e tozi dvugatel i kade se namira ako znae niakoi ?
Здравейте. Същия проблем с оборотите го имам и аз. 1.6 мотор 101 к.с. (AFT). И на бензин, и на газ по един и същи начин работи, губи обороти и гасне.
Има ли стъпково моторче този двигател и къде се намира ако знае някой?
Ако не те е срам следващия път пак някой друг да превежда на човешки език какво си написал, можеш да продължаваш с латиницата...
mod edit: radotom
Здравейте. Същия проблем с оборотите го имам и аз. 1.6 мотор 101 к.с. (AFT). И на бензин, и на газ по един и същи начин работи, губи обороти и гасне.
Има ли стъпково моторче този двигател и къде се намира ако знае някой?
Ако не те е срам следващия път пак някой друг да превежда на човешки език какво си написал, можеш да продължаваш с латиницата...

mod edit: radotom
- yeti123
- Мнения: 424
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ето я Неделята!
След излизане от сервиза имаме следните неща - почистване на дроселова клапа и на стъпково моторче (били много зацапани), смяна на всички филтри - маслен, въздушен и горивен (поради смяна на масло на 9500км), смяна на два ремъка (това не е свързано с горния проблем, ама бяха тръгнали) + пълна проверка на всички празноходови пътища + всички съединения (там не е имало никакъв проблем, всичко е било ОК).
Колата я търкалям от обед насам натам, оборотите се държат иделано засега, пали много плавно, при работа на място няма вибрация на оборотите, при превключване на скоростите, оборотите се държат много добре!
Утре ще отида пак, по препоръка на майстора да ме "ДООБУЧАТ" още малко на компа!
Но това е от мене - проблема засега е решен! Надявам се да съм помогнал на подобни със същия проблем!
ЛЕКА
След излизане от сервиза имаме следните неща - почистване на дроселова клапа и на стъпково моторче (били много зацапани), смяна на всички филтри - маслен, въздушен и горивен (поради смяна на масло на 9500км), смяна на два ремъка (това не е свързано с горния проблем, ама бяха тръгнали) + пълна проверка на всички празноходови пътища + всички съединения (там не е имало никакъв проблем, всичко е било ОК).
Колата я търкалям от обед насам натам, оборотите се държат иделано засега, пали много плавно, при работа на място няма вибрация на оборотите, при превключване на скоростите, оборотите се държат много добре!
Утре ще отида пак, по препоръка на майстора да ме "ДООБУЧАТ" още малко на компа!
Но това е от мене - проблема засега е решен! Надявам се да съм помогнал на подобни със същия проблем!
ЛЕКА
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 07 май 2007 19:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Здравейте приятели, значи вчера ходих до сервиза на VW в Благоевград на диагностика и те ми казаха, че сондата е за смяна и проблема не бил в стъпковия мотор. Смениха сондата и сега когато я запаля сутрин няма никакви проблеми с оборотите, но когато я карам и натискам съединителя пак падат, но вече не толкова и не гасне. Най-вероятно проблема е както вие казвате, но нали не съм много вещ и не съм пипал нищо смятайки, че там си разбират от работата, но... Сега ще ида на друго място да видим какво ще излезе!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 72 госта