Ламбда сонда разлика в работата на двигателя!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Ламбда сонда разлика в работата на двигателя!!!

Мнениеот policevidin » Пон 11 фев 2008 16:36


Въпроса ми е следния:
Ако по време на работещ и загрял двигател се откачи Ламбда сондата ще се променят ли оборотите или НЕ!? и още един нормално ли е когато е студен двигателя Сондата да не индикира никакви стоиности (на пример имам Ваг-КОМ кабел и с него си правя диагностика и показателите на сондата отчитат 1.000 а като загрее малко започват да варират с подаване на газ спадат)




Потребителски аватар
Ugeorge
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ugeorge » Пон 11 фев 2008 17:36


Нормално е сондата трябва да загрее за да започне да функционира.


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Пон 11 фев 2008 23:25


Ugeorge написа:Нормално е сондата трябва да загрее за да започне да функционира.

А някой знае ли след колко време след запалването става това загряване за да започне да функционира? Питам специално за сондите без подгряване.


Потребителски аватар
volkswagen_bulgaria
Мнения: 22
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот volkswagen_bulgaria » Пон 11 фев 2008 23:44


slav написа:
Ugeorge написа:Нормално е сондата трябва да загрее за да започне да функционира.

А някой знае ли след колко време след запалването става това загряване за да започне да функционира? Питам специално за сондите без подгряване.
ПОПРИНЦИП МОТОРА СЕ ТЕСТВА НОРМАЛНО ЗАГРЯЛ. ТОЕСТ СЕГА В ТОВА ВРЕМЕ ДОКАТО ЗАПО4НЕ ДА ДУХА ТОПЛО ОТ ПАРНОТО .. А И НОРМАЛНИТЕ ПОКАЗАТЕЛИ НА ЛАМБА СОНДАТА ПО VAG-KOM I VAG-SERVICE СА ТО4НО 1.000 НИТО ПОВЕ4Е НИТО ПО МАЛКО ТОВА ТРИАВБЖА ДА ПОКАЗВА АКО ВСИ4КО Е ОК


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 12 фев 2008 8:00


slav написа:
Ugeorge написа:Нормално е сондата трябва да загрее за да започне да функционира.

А някой знае ли след колко време след запалването става това загряване за да започне да функционира? Питам специално за сондите без подгряване.

започва да работи приблизително около 70 градуса.....


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Вто 12 фев 2008 8:52


joker написа:
slav написа:
Ugeorge написа:Нормално е сондата трябва да загрее за да започне да функционира.

А някой знае ли след колко време след запалването става това загряване за да започне да функционира? Питам специално за сондите без подгряване.

започва да работи приблизително около 70 градуса.....

Мммдааа. Благодаря на joker. Значи при мен от друг датчик идва проблема. Нещо ми шашка смесообразуването още при запалването. Пали нормално и след 10-15 сек. рязко сменя песента и започва да тресе и да плюе черен дим и след малко се оправя. Това отскоро и не при всяко студено палене. После вече няма проблем.


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Вто 12 фев 2008 10:00


температурен?


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 12 фев 2008 10:38


Датчик за температурата на всмуквания въздух......обаче нещо ми мирише и на износен ТПС(след около 300 000 км пистите се изтъркват в началото)....що не го провериш?


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Мнениеот policevidin » Вто 12 фев 2008 18:17


аре да си пишеме и по моите въпроси има ли разлика в работата на двигателя или НЕ? след като откача сондата в режим запален двигател!?????? spam


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1216
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Вто 12 фев 2008 19:00


Ламбда сондата служи да ти дозира отношението бензин- въздух и определя горивовъздушната смес,ако не работи както трябва подава грешна информация на компютъра ти и дави и глъхне двигателя.Ако пък въобще я няма колата ти започва да гори много към 15-17л/100.Мисля че напрежението на извода им е около 0.7-0.9V ако е изправна и се мени при подаване на газ...най-добре на ,,елком,, се вижда. :wink:


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Вто 12 фев 2008 19:48


policevidin написа:аре да си пишеме и по моите въпроси има ли разлика в работата на двигателя или НЕ? след като откача сондата в режим запален двигател!?????? spam
Според мен ако ламбда-сондата ти работи трябва да почувстваш разлика в работата на двигателя веднага след откачането й.На тая кола не съм пробвал,но съм откачал на "Рено" и "Пежо".Би трябвало компютърът да влезе в някакъв сервизен или авариен режим,празният ход е стабилен,но ако караш така харчи повече и върви по-малко.

Последна промяна от Жоро на Вто 12 фев 2008 20:33, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Ugeorge
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ugeorge » Вто 12 фев 2008 19:55


Не ми се вярва някой колега да си е разкачал ламбда сондата при запален двигател. Това което аз знам е че когато запалиш, докато колата ти е студена през първите една две минути ламбда сондата не функционира и компа сам държи някакъв волтаж от 0.46В мисля беше, а след това сондата загрява и започва да дава стойности. Ако колата ти е наред през първите една две минути и после се скапва, значи най-вероятно ламбда сондата ти не е наред. Ако колата ти е зле от самото начало тогава имаш друг проблем(няма 100% гаранция че ламбда сондата е здрава, но със сигурност имаш и друг проблем)


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1963
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Вто 12 фев 2008 22:06


няма да усетиш разлика аз моята съм я разкачал и закачал всякак.


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Мнениеот policevidin » Сря 13 фев 2008 8:46


Ugeorge написа:Не ми се вярва някой колега да си е разкачал ламбда сондата при запален двигател. Това което аз знам е че когато запалиш, докато колата ти е студена през първите една две минути ламбда сондата не функционира и компа сам държи някакъв волтаж от 0.46В мисля беше, а след това сондата загрява и започва да дава стойности. Ако колата ти е наред през първите една две минути и после се скапва, значи най-вероятно ламбда сондата ти не е наред. Ако колата ти е зле от самото начало тогава имаш друг проблем(няма 100% гаранция че ламбда сондата е здрава, но със сигурност имаш и друг проблем)

колега има много истина в това дето казва6 за работата на двигателя в начелото двигателя работи перфектни и полсле след като загрее малко започва да няма мощност да затъва и заглъхва!!! А забравих аз съм свалял сондата при работещ двигател и разлика няма!!!!но според мен треа да има!


Потребителски аватар
zeroheat
Мнения: 225
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zeroheat » Сря 13 фев 2008 15:18


policevidin написа:
Ugeorge написа:Не ми се вярва някой колега да си е разкачал ламбда сондата при запален двигател. Това което аз знам е че когато запалиш, докато колата ти е студена през първите една две минути ламбда сондата не функционира и компа сам държи някакъв волтаж от 0.46В мисля беше, а след това сондата загрява и започва да дава стойности. Ако колата ти е наред през първите една две минути и после се скапва, значи най-вероятно ламбда сондата ти не е наред. Ако колата ти е зле от самото начало тогава имаш друг проблем(няма 100% гаранция че ламбда сондата е здрава, но със сигурност имаш и друг проблем)

колега има много истина в това дето казва6 за работата на двигателя в начелото двигателя работи перфектни и полсле след като загрее малко започва да няма мощност да затъва и заглъхва!!! А забравих аз съм свалял сондата при работещ двигател и разлика няма!!!!но според мен треа да има!



според мен не си я свалял тая сонда на работещ двигател даже 100% съм сигурен. По скоро си и разкачил куплунга.

Иначе не би трябвало да има кой знае каква разлика в работата от тая сонда. Аз карах няколко дни без ламбда и разхода да ми се е вдигнал с 1 2 на 100. Но определено като я разкачиш и запалиш би трябвало всичко да си е ОК даже след като позагрее. Но при теб явно не е така, така че мисля че проблема ти не е в ламбдата или по скоро тя не ти е основния проблем. Наистина си провери температурния датчик, звучи като логично обяснение

Успех!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 67 госта