Здравейте,
Търся да си купя кола и от край време имам слабост към ФВ (по-рано имах Голф2 1,8 Ми).
Попаднах на нелош (поне от това, което видях) Пасат - 95 год, двигател бензин 2 литра пълна инжекция и се чудя дали има смисъл и си струва, ако я взема да сложа газова уредба. Знам, че много зависи от типа на двигателя и на горивната система, както и, че има разлика в цената затова искам да чуя и вашето мнение: има ли смисъл да се слага на такъв пасат газова уредба, и ако - да, то каква?
Поздрави!
Газова уредба на Пасат '95, 2.0i - струва ли си?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
О, смисъл винаги има
, освен в случаите, когато въртиш под да речем 5000 км на година... тогава уредбата като инвестиция ще се избие за твърде дълъг период
А доколкото каква да бъде уредбата - въпрос на компромиси
- ако имаш пари - скачай смело на газов инжекцион, ако ли не... и с обикновена с някои условности няма да имаш проблеми в повечето случаи
Успех!


А доколкото каква да бъде уредбата - въпрос на компромиси


Успех!
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
слагай обикновенна газова и не се плаши,няма да имаш никакви проблеми,аз съм със същия мотор и обикновенно газово и нямам никакви проблеми,само трябва да ти я слага добър майстор.Разхода е ми е около 10л,но нормално каране,без да се правя на състезател.Ако щеш ми вярвай но на гас и правя 200км без никакви проблеми
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: Пет 25 май 2007 21:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Това за обикновенната газова е много относително и май не опира работата точно до маистор а и до кола .... примерно моита кола също е с обикновенна газова Ловато .... обаче имам проблеми с нея , а проблема е това че имам моменти когато гърми газововъздушна смес в колекторите .... и гърмежа отива към кутията на въздушния филтър и я чупи .... моита беше чупена от предишния собственик и лепена ... и в последствие аз я разпарчетосах и едвам си намерих подобна кутия (за същатата е невзъможно да се говоризащото колата ми е с МАФ ан е с дебитомер) във всички морги в София.И всичко това при положение че свещите и капачката са сменявани .... а кабелите неизглеждат да имат проблеми(да пускат искри). Така че това с обикновенната газова на коли пълна инжекция маи е до късмет повече отколкото до знания . !
- Велосираптор
- Мнения: 54
- Регистриран на: Сря 02 май 2007 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Прави са колегите,че зависи колко смяташ да го караш.Аз съм с такъв двигател , но набор '91 и съм с обикновена метанова уредба.Не с газов ижекцион.Удоволствието ми излезе 1350лв. Много съм доволен от разходът.Доволен съм и от вървенето/не Много, но все пак цената иска компромиси/.вече 11к км никакви проблеми.Истината е,че ако искаш динамика-както на бенз трябва да сложиш газов инжекцион.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Carfan и 15 госта