Днес излизам пред блока и гледам решетката счупена. Това как да е, но има поражения и върху радиатора - едно петно с диаметър около 6-7 sm със смачкани на пихтия ламели. Две от тръбичките са деформирани. Няма течове... засега.
Та въпросът ми е к'во да го правя този радиатор с така описаните поражения.
1) Да го нося на хидравлична/пневматична проба (къде?)
2) Да купя друг?
3) Да карам така?
В първият момент доста се учудих що за интервенция е това, докато не опипах с ръка в долната част зад бронята и извадих... камъка.
Не ми стана по-ясно, нито по-добре...
Въпрос за радиатор
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Аз също съм на мнение да следиш нивото на охладителната течност и да преглеждаш за течове.Що се отнася до ламелите си ги изправи и няма за какво да се притесняваш.На мене на радиатора за фреона сума ламели бяха заплескани (най-вероятно от някой жабарски автомивкаджия).Доста си играх но си ги изправих.Мисля че няма от какво да се притесняваш дори и тръбичките да са свити до толко че да не пропускат течност.От някъде съм чувал че до 5% от радиатора може да се изолира и пак няма да има проблем за охлаждането.
- dready
- Мнения: 1844
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 19:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ами ако си педант си смени радиатора ще ти излезе около 200лв +/- 30лв. Казвам го от личен опит защото аз смених почти цялата система.Радиатора ,термостата ,скобите на съединенията и накрая тръбата от водната помпа
голяма подмяна падна.Идеята ми беше следната ,че идва зима и не се знае кога и каде може да стане проблем.(дано не става)

-
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
Засега задържам нещата така.
1) Поизправих ламелитe там, където бяха останали, с което намалих диаметъра на пораженията до 3-4 sm. Като го сметнах в съотношение към общата площ излезе по-малко от 1%. Знам, че по принцип ги преоразмеряват с малко, така че... Относно деформираните тръби нищо не може да се направи. Като гледам не са с намалено сечение, а само малко, хм... с видоизменено.
2) Решетка за Polo Мк3 - 20 лв (втора употреба).
Каквато ни държавата - такива ни и апашите. Дърпали, млатили, пак дърпали... След като и счупили захващащите зъбчета, от яд - камък.
А се сваля толкова лесно... Screwy
1) Поизправих ламелитe там, където бяха останали, с което намалих диаметъра на пораженията до 3-4 sm. Като го сметнах в съотношение към общата площ излезе по-малко от 1%. Знам, че по принцип ги преоразмеряват с малко, така че... Относно деформираните тръби нищо не може да се направи. Като гледам не са с намалено сечение, а само малко, хм... с видоизменено.
2) Решетка за Polo Мк3 - 20 лв (втора употреба).
Каквато ни държавата - такива ни и апашите. Дърпали, млатили, пак дърпали... След като и счупили захващащите зъбчета, от яд - камък.
А се сваля толкова лесно... Screwy
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта