Проверка запалителни кабели,как?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Проверка запалителни кабели,как?

Мнениеот Iavor » Пет 15 фев 2008 16:00


Само съпротивлението ли им се мери?
За кабелите за свещи за бензинови двигатели става въпрос. :wink:

Последна промяна от Iavor на Съб 16 фев 2008 22:30, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Съб 16 фев 2008 21:11


Ко кайте? :roll:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 16 фев 2008 23:04


Много важен фактор също е пробивното напрежение (ПН) на изолатора - това вече няма с какво да го измериш. ПН се изменя ако по самия изолатор има нагари, боклуци, вода и Т.Н. ...


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Съб 16 фев 2008 23:07


The_Machine написа:Много важен фактор също е пробивното напрежение (ПН) на изолатора - това вече няма с какво да го измериш. ПН се изменя ако по самия изолатор има нагари, боклуци, вода и Т.Н. ...

На свещите ли?


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Нед 17 фев 2008 8:26


Iavor написа:
The_Machine написа:Много важен фактор също е пробивното напрежение (ПН) на изолатора - това вече няма с какво да го измериш. ПН се изменя ако по самия изолатор има нагари, боклуци, вода и Т.Н. ...

На свещите ли?


не, ПН е на кабела. човека казва, че ако самия кабел е мръсен, мокър и т.н. то колата ти ще почне да не бачка добре, щото ще бягат искри. гледай ги на тъмно дали хвърлят искри, другото е да хванеш направо кабела с ръчичка плънто- ако не те е страх от ток :lol: мало е непрятно ама ако те удари ги сменяй


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Нед 17 фев 2008 8:59


pakumba написа:
Iavor написа:
The_Machine написа:Много важен фактор също е пробивното напрежение (ПН) на изолатора - това вече няма с какво да го измериш. ПН се изменя ако по самия изолатор има нагари, боклуци, вода и Т.Н. ...

На свещите ли?


не, ПН е на кабела. човека казва, че ако самия кабел е мръсен, мокър и т.н. то колата ти ще почне да не бачка добре, щото ще бягат искри. гледай ги на тъмно дали хвърлят искри, другото е да хванеш направо кабела с ръчичка плънто- ако не те е страх от ток :lol: мало е непрятно ама ако те удари ги сменяй


И не забравяй с другата ръка да се хванеш за нещо метално по колата.
Така усещането от теста е по- вълнуващо...


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Нед 17 фев 2008 17:01


Iavor написа:Ко кайте? :roll:


Преди време бях пуснал подобна тема, но никой не ми отговори.
Лично мойте кабели съм ги надувал на кенотронна уредба до 50kV , като им мерих и тока на утечка. Но при мен е лесно, защото работата ми е свързана с такива неща.
Някой ако има интерес мога да му разясня по подробно за лабораторната остановка.


Потребителски аватар
tsok
Мнения: 117
Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот tsok » Нед 17 фев 2008 19:22


Колега ,намира ми се кенотрон под ръка,ако не те притеснява дай информация за изпитанието.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 18 фев 2008 14:11


mafiota написа:
Iavor написа:Ко кайте? :roll:


Преди време бях пуснал подобна тема, но никой не ми отговори.
Лично мойте кабели съм ги надувал на кенотронна уредба до 50kV , като им мерих и тока на утечка. Но при мен е лесно, защото работата ми е свързана с такива неща.
Някой ако има интерес мога да му разясня по подробно за лабораторната остановка.

Ееее това е върхът...ама занаят какво да правиш!А аз като не мога със стетоскопа си да ги прислушам,чакам да се стъмни здравата, надигам фустата(сиреч капака) на колата и гледам за онези синички фойерверки :wink:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 18 фев 2008 14:13


или лискаш една кофа вода.. и пак гледаш..
За мен най-простият начин за проверка на изолациятана кабелите, е да го хванеш и да го държиш в ръка.. ако не те тряска.. всичко е нормално.. ;)

другите работи не знам дори какво означават, камо ли да ги тествам с тях ;)


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Пон 18 фев 2008 14:44


wili98 написа:или лискаш една кофа вода.. и пак гледаш..
За мен най-простият начин за проверка на изолациятана кабелите, е да го хванеш и да го държиш в ръка.. ако не те тряска.. всичко е нормално.. ;)

другите работи не знам дори какво означават, камо ли да ги тествам с тях ;)

:shock :shock :shock това нетрябваше да го чета,сега трябва да сменям и кабели,в събота като хванах единия така ме изсвятка :evil:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта