
Стабилизатор на оборотите.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Ето какво ни изпрати колегата Янко:

Това е стабилизатор на обороти за инжекций с отделен байпасен клапан. Инче казано за пълна инжекция с отделен стап мотор. С тримера на снимката се реголират ръчно обороъите. Иначе казано това е един реголатор на тока, колко да се отвори самия степ мотор. Та това е реголатора на обороти.



-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Термина "степ мотор" май не е особено удачен в случая, това не може да управлява такъв.
Както разбирам това просто бъзика оригиналното моторче за празен ход?
И какъв е смисъла - то компютъра и без това си поддържа оборотите съвсем добре? А когато 2 независими системи почнат да регулират едно и също нещо по правило не е добре.

Както разбирам това просто бъзика оригиналното моторче за празен ход?
И какъв е смисъла - то компютъра и без това си поддържа оборотите съвсем добре? А когато 2 независими системи почнат да регулират едно и също нещо по правило не е добре.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Аха, ясно, това явно са го измислили нашите газаджии, да им е по-лесно да настройват празния ход. Че иначе и бензиновото моторче се меси и им е по-трудно, че трябва и да мислят - къде по-лесно е да настройваш "като на карбуратор".
Според мен така се губи една твърде полезна фунция. Всъщност това не е "стабилизатор" а е "дестабилизатор".

Според мен така се губи една твърде полезна фунция. Всъщност това не е "стабилизатор" а е "дестабилизатор".

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта