Удар при отпускане на съединителя

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
el_nino
Мнения: 206
Регистриран на: Пет 25 май 2007 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Удар при отпускане на съединителя

Мнениеот el_nino » Нед 24 фев 2008 23:09


Значи съединителя е започнал да отделя на височко .... обаче имам друг проблем - при отпускането на педала още преди да е отдели съединителя някъде към средата се усеща едно като удар и ми се струва че е от съединителя. След това всичко си е нормално след него колата си тръгва нормално .... и обикновенно го прави веднага след палене , а не е постоянно . Дали проблема е от жилото на съединителя или според вас от къде идва този "удар" . ?

Колата е от гаража и е с обратен съединител и самонастроиващо се жило ако изобщо има значение !




markanec
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 03 фев 2008 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот markanec » Нед 24 фев 2008 23:44


ОБАРНИ СИ СЪЕДИНИТЕЛЯ КОЛЕГА


Потребителски аватар
logoff
Мнения: 19
Регистриран на: Сря 13 юни 2007 13:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот logoff » Пон 25 фев 2008 0:26


markanec написа:ОБАРНИ СИ СЪЕДИНИТЕЛЯ КОЛЕГА

Интересно твърдение.Как се обрАща съединител?
Имаш ли представа за каво говориш? :shock


Потребителски аватар
logoff
Мнения: 19
Регистриран на: Сря 13 юни 2007 13:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот logoff » Пон 25 фев 2008 0:30


Обратния съединител е нещо нормално просто конфигурааацията не е: маховик>феродов диск>притискателен диск , а притискател>феродо>маховик:) ако разбираш въобще за какво става дума


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Пон 25 фев 2008 1:20


тампон двигател, тампони макферсон, предните амортисьори, феродовия диск, каре...за друго не се сещам


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Мнениеот policevidin » Пон 25 фев 2008 8:07


аз залагам на тампони на двигателя...
Колега като си примерно на 3-та предавка с около 40км. и натиснеш рязко педала на газта и след това също рязко я пуснеш педала ТРОПА ЛИ НЕЩО (Удря, тресе) ако ДА честито, нови тампони! :wink:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 25 фев 2008 8:30


policevidin написа:аз залагам на тампони на двигателя...
Колега като си примерно на 3-та предавка с около 40км. и натиснеш рязко педала на газта и след това също рязко я пуснеш педала ТРОПА ЛИ НЕЩО (Удря, тресе) ако ДА честито, нови тампони! :wink:

Аз пък залагам на демпфериращите пружини на притискателя....не е болка за умиране и аз го имам макар и съвсем леко(карам така вече 20 000 км)....вероятно "качествен" притискател... :wink: нищо,че е LUK...


Потребителски аватар
Mustang GT-R
Мнения: 462
Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mustang GT-R » Пон 25 фев 2008 10:02


И аз го имам този удар понякога, май когато е студена, после изчезва, мисля че е нормално. :wink:


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Мнениеот policevidin » Пон 25 фев 2008 12:24


joker написа:
policevidin написа:аз залагам на тампони на двигателя...
Колега като си примерно на 3-та предавка с около 40км. и натиснеш рязко педала на газта и след това също рязко я пуснеш педала ТРОПА ЛИ НЕЩО (Удря, тресе) ако ДА честито, нови тампони! :wink:

Аз пък залагам на демпфериращите пружини на притискателя....не е болка за умиране и аз го имам макар и съвсем леко(карам така вече 20 000 км)....вероятно "качествен" притискател... :wink: нищо,че е LUK...

да ти кажа честно имам една ладичка тя правеше нещо подобно и като свалиха Съединителя,оказа се че точно тази пружина е прее**на!
1. на магазина
2. 120лв. (притискателен + съединител)
3. ГАЗ - ГАЗ - ГАЗ............ :drive :011:


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Пон 25 фев 2008 14:19


policevidin написа:
joker написа:
policevidin написа:аз залагам на тампони на двигателя...
Колега като си примерно на 3-та предавка с около 40км. и натиснеш рязко педала на газта и след това също рязко я пуснеш педала ТРОПА ЛИ НЕЩО (Удря, тресе) ако ДА честито, нови тампони! :wink:

Аз пък залагам на демпфериращите пружини на притискателя....не е болка за умиране и аз го имам макар и съвсем леко(карам така вече 20 000 км)....вероятно "качествен" притискател... :wink: нищо,че е LUK...

да ти кажа честно имам една ладичка тя правеше нещо подобно и като свалиха Съединителя,оказа се че точно тази пружина е прее**на!
1. на магазина
2. 120лв. (притискателен + съединител)
3. ГАЗ - ГАЗ - ГАЗ............ :drive :011:


Да ти кажа честно и аз имам един москвич, слагаш съединител от GTI и заспива, мек педал, 0-лево приплъзване и бял дим от гумите :lol:


el_nino
Мнения: 206
Регистриран на: Пет 25 май 2007 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот el_nino » Пон 25 фев 2008 18:06


joker написа:
policevidin написа:аз залагам на тампони на двигателя...
Колега като си примерно на 3-та предавка с около 40км. и натиснеш рязко педала на газта и след това също рязко я пуснеш педала ТРОПА ЛИ НЕЩО (Удря, тресе) ако ДА честито, нови тампони! :wink:

Аз пък залагам на демпфериращите пружини на притискателя....не е болка за умиране и аз го имам макар и съвсем леко(карам така вече 20 000 км)....вероятно "качествен" притискател... :wink: нищо,че е LUK...


Не мисля че е тампони на двг защотото няма никакво друсане по купето пък и мотора си работи много спокоино никакви симптоми за тампон на двг но ще го пробвам това на 3-та с 40 . В движение никоган е ми го е правило само преди тръгване сътрин на студена кола и след твоа цял ден го няма.

П.С. За качеството на съединителя странно защото съдинителя за последно е сменяван в Германия - колата е от 1 година тук и не съм сменял съединител . Но както и да е така или иначе съединителя скоро ще се сменява защото отделя почти максимално горе на хода на педала :wink:


magiosnik^
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 0:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот magiosnik^ » Пон 25 фев 2008 18:35


аз имах такъв проблем и се оказа че аспуха удря в гредата


Потребителски аватар
baibiso
Мнения: 90
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 15:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот baibiso » Пон 25 фев 2008 22:32


Колега и аз като другите съм за тампоните :wink:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 26 фев 2008 7:27


Стига с тия тампони-не са тампони......Ами колегата сам пише ,че съединителят му на износване.....какво пречи и пружините да са си отишли....това,че е сменян в Германия нищо не значи....въпросът е КОЙ и КАК и КАКВО е сменял...не вярвам кола за продаване някой да се нябута с чисто нови ОРИГИНАЛНИ части... :wink:


mladen_petrov
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mladen_petrov » Вто 26 фев 2008 11:18


Извинете ме че се намесвам във вашата дискусия, но и според мен е тампон на мотора преден.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 63 госта