Удар при отпускане на съединителя
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: Пет 25 май 2007 21:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Удар при отпускане на съединителя
Значи съединителя е започнал да отделя на височко .... обаче имам друг проблем - при отпускането на педала още преди да е отдели съединителя някъде към средата се усеща едно като удар и ми се струва че е от съединителя. След това всичко си е нормално след него колата си тръгва нормално .... и обикновенно го прави веднага след палене , а не е постоянно . Дали проблема е от жилото на съединителя или според вас от къде идва този "удар" . ?
Колата е от гаража и е с обратен съединител и самонастроиващо се жило ако изобщо има значение !
Колата е от гаража и е с обратен съединител и самонастроиващо се жило ако изобщо има значение !
- stancorotax
- Мнения: 159
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
policevidin написа:аз залагам на тампони на двигателя...
Колега като си примерно на 3-та предавка с около 40км. и натиснеш рязко педала на газта и след това също рязко я пуснеш педала ТРОПА ЛИ НЕЩО (Удря, тресе) ако ДА честито, нови тампони!
Аз пък залагам на демпфериращите пружини на притискателя....не е болка за умиране и аз го имам макар и съвсем леко(карам така вече 20 000 км)....вероятно "качествен" притискател...

- Mustang GT-R
- Мнения: 462
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
joker написа:policevidin написа:аз залагам на тампони на двигателя...
Колега като си примерно на 3-та предавка с около 40км. и натиснеш рязко педала на газта и след това също рязко я пуснеш педала ТРОПА ЛИ НЕЩО (Удря, тресе) ако ДА честито, нови тампони!
Аз пък залагам на демпфериращите пружини на притискателя....не е болка за умиране и аз го имам макар и съвсем леко(карам така вече 20 000 км)....вероятно "качествен" притискател...нищо,че е LUK...
да ти кажа честно имам една ладичка тя правеше нещо подобно и като свалиха Съединителя,оказа се че точно тази пружина е прее**на!
1. на магазина
2. 120лв. (притискателен + съединител)
3. ГАЗ - ГАЗ - ГАЗ............


- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
policevidin написа:joker написа:policevidin написа:аз залагам на тампони на двигателя...
Колега като си примерно на 3-та предавка с около 40км. и натиснеш рязко педала на газта и след това също рязко я пуснеш педала ТРОПА ЛИ НЕЩО (Удря, тресе) ако ДА честито, нови тампони!
Аз пък залагам на демпфериращите пружини на притискателя....не е болка за умиране и аз го имам макар и съвсем леко(карам така вече 20 000 км)....вероятно "качествен" притискател...нищо,че е LUK...
да ти кажа честно имам една ладичка тя правеше нещо подобно и като свалиха Съединителя,оказа се че точно тази пружина е прее**на!
1. на магазина
2. 120лв. (притискателен + съединител)
3. ГАЗ - ГАЗ - ГАЗ............![]()
Да ти кажа честно и аз имам един москвич, слагаш съединител от GTI и заспива, мек педал, 0-лево приплъзване и бял дим от гумите

-
- Мнения: 206
- Регистриран на: Пет 25 май 2007 21:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
joker написа:policevidin написа:аз залагам на тампони на двигателя...
Колега като си примерно на 3-та предавка с около 40км. и натиснеш рязко педала на газта и след това също рязко я пуснеш педала ТРОПА ЛИ НЕЩО (Удря, тресе) ако ДА честито, нови тампони!
Аз пък залагам на демпфериращите пружини на притискателя....не е болка за умиране и аз го имам макар и съвсем леко(карам така вече 20 000 км)....вероятно "качествен" притискател...нищо,че е LUK...
Не мисля че е тампони на двг защотото няма никакво друсане по купето пък и мотора си работи много спокоино никакви симптоми за тампон на двг но ще го пробвам това на 3-та с 40 . В движение никоган е ми го е правило само преди тръгване сътрин на студена кола и след твоа цял ден го няма.
П.С. За качеството на съединителя странно защото съдинителя за последно е сменяван в Германия - колата е от 1 година тук и не съм сменял съединител . Но както и да е така или иначе съединителя скоро ще се сменява защото отделя почти максимално горе на хода на педала

-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 0:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Стига с тия тампони-не са тампони......Ами колегата сам пише ,че съединителят му на износване.....какво пречи и пружините да са си отишли....това,че е сменян в Германия нищо не значи....въпросът е КОЙ и КАК и КАКВО е сменял...не вярвам кола за продаване някой да се нябута с чисто нови ОРИГИНАЛНИ части... 

-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 19:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта