


Климатроник панел за смяна или не
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Нед 30 дек 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Климатроник панел за смяна или не
Здравейте имам следния проблем външната температура която показва на дисплея не се променя и показва грешно. Ходих в сервиз смениха ми датчика но проблема си остана. Сега ми казаха че е от панела на климатроника не приема показанията на датчика. Имал ли е някой такъв проблем и възможно ли е това. Дайте съвет.
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 23:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Колега-кажи поне каква е колата.Но при някои автомобили когато датчика отчита някаква температура-дори и невярна-управляващият блок счита че датчика е здрав(за него е възможно да е толкова градуса)Така че трябва климатроника да си хване грешка-за датчика след това да се сложи нов и ако се наложи да се направят основни настройки на климатроника.Това всичко в сервиз.Успех.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Нед 30 дек 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Аз ходих в сервиз смениха датчика, намерих блока на климатроника от една морга смениха и него, смених и вътрешния датчик и пак така показва едни градуси и това е. А като я закачат всички датчици показват вярна температура а на дисплея неще и неще. Нямям идея вече какво. Възможно ли някой кабел да е закъсан и да дава утечка. ДАЙТЕ СЪВЕТ.
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
А климатроника оригиналния ли е ? Ако да, външната температура е това с по-малките цифри от лявата страна, и се опреснява не постоянно, а на половин час примерно, имам предвид това което показва, вътрешно си се отчита нон-стоп... абсурд е да е лентовия кабел проблема, ако беше той нищо нямаше да показва. Тези от сервиза сигурни ли са, да не само да земат пари а нищо да не са сменили реално...
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Така,
сега искам да ви светна една работа, която осъзнах днес.
Значи направи ми впечатление, че и при мен има някакви аномалии с датчика за външна температура. Когато колата е седяла повечко и е изтинал двигателя си отчита правилната външна температура и в началото на пътуването тя си е мени на дисплея. След известно време обаче спира да се отчита и до края на пътуването показва все едно и също. Ако ресетнеш климатроника от бушон 21 си отчита правилната температура. Днес се замислих на какво може да се дължи това, и заедно с един приятел, който има същия пасат и неговия климатроник прави същото стигнахме до извода, че това най-вероятно се дължи на факта, че климатроника гледа температурата на водата и при загрял двигател не гледа показанията на този датчик. Идеята вероятно е, че макар той да се намира ниско долу на ножа, като загрее двигателя вероятно се стопля и този датяик и за да не показва глупости на дисплея спира да се бръсне. За това при преседяване на място 15 минути да речем, продължава да показва температурата при която съм тръгнал, а при престояване 1 час (двигателя да изтине, съответно водата да падне под 40 градуса да речем) си отчита новата температура. Това реално не пречи на работата на климатроника - единствения случай при който има проблем от този начин на работа ми се случи наскоро.Сутринта на тръгване беше 2 градуса, съответно при 2 градуса не се пуска компресора, по обед стана 22 градуса на вън, и понеже не се отчита външната температура и компресора не се пускаше малко горещо стана.. но след ресет с бушон 21 всичко беше наред.
Надявам се това да е било полезно на колегата пуснал темата и той да спре да се притеснява...
Поздрави.
сега искам да ви светна една работа, която осъзнах днес.
Значи направи ми впечатление, че и при мен има някакви аномалии с датчика за външна температура. Когато колата е седяла повечко и е изтинал двигателя си отчита правилната външна температура и в началото на пътуването тя си е мени на дисплея. След известно време обаче спира да се отчита и до края на пътуването показва все едно и също. Ако ресетнеш климатроника от бушон 21 си отчита правилната температура. Днес се замислих на какво може да се дължи това, и заедно с един приятел, който има същия пасат и неговия климатроник прави същото стигнахме до извода, че това най-вероятно се дължи на факта, че климатроника гледа температурата на водата и при загрял двигател не гледа показанията на този датчик. Идеята вероятно е, че макар той да се намира ниско долу на ножа, като загрее двигателя вероятно се стопля и този датяик и за да не показва глупости на дисплея спира да се бръсне. За това при преседяване на място 15 минути да речем, продължава да показва температурата при която съм тръгнал, а при престояване 1 час (двигателя да изтине, съответно водата да падне под 40 градуса да речем) си отчита новата температура. Това реално не пречи на работата на климатроника - единствения случай при който има проблем от този начин на работа ми се случи наскоро.Сутринта на тръгване беше 2 градуса, съответно при 2 градуса не се пуска компресора, по обед стана 22 градуса на вън, и понеже не се отчита външната температура и компресора не се пускаше малко горещо стана.. но след ресет с бушон 21 всичко беше наред.
Надявам се това да е било полезно на колегата пуснал темата и той да спре да се притеснява...
Поздрави.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта