Настройка на оборотите?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
rosbul
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Настройка на оборотите?

Мнениеот rosbul » Чет 21 фев 2008 18:41


Колеги някой знае ли на пълна инжекция как се настройват оборотите ,че след компутарната диагностика на майстора му се сторили високи и ги смъкнал и сега падат до 600 Благодаря!




Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Чет 21 фев 2008 19:12


Аз бих отишъл при този мастер да ми ги вдигне пак-за негова сметка :D :D :D


Потребителски аватар
rosbul
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот rosbul » Чет 21 фев 2008 23:17


Така така ама мина по вечко време аз се си викам може пък за добро да е от към разхода ама то така не се кара , при тръгване трябва по вече газ да се подава че прехалцуква от ниските обороти.


Потребителски аватар
spidergb
Мнения: 200
Регистриран на: Вто 24 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Настройка на оборотите?

Мнениеот spidergb » Пет 22 фев 2008 7:58


rosbul написа:Колеги някой знае ли на пълна инжекция как се настройват оборотите ,че след компутарната диагностика на майстора му се сторили високи и ги смъкнал и сега падат до 600 Благодаря!

Незнам колко са ти били преди да отидеш на майстор но тия 600 оборота са много ниски. При мен ниските на празен ход са 800 което за мен е най-нормално.


Потребителски аватар
rosbul
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот rosbul » Пет 22 фев 2008 22:47


Да колега и аз искам нещо такова.
Днес отидох до майстора и му обясних но още не беше загряла колата бях минал само 2 км.
беше на 750 оборота ,и той погледна и вика ,ами всичко си е на ред с оборотите така трябва да са и напомпи няколко пати спирачката и задаржа и те паднаха до кам 550 и пак се качих до 750 и вика ,ами ела други ден да погледна ,не е от оборотите нещо друго има ,оборотите са нормални. Какво мислите а?


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Съб 23 фев 2008 21:49


Ако е почнала да се закъсва мембраната на сервото губи вакуум и ти играят оборотите Дано не е за смяна - ново е 900 лв


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Нед 24 фев 2008 16:29


rosbul написа:Да колега и аз искам нещо такова.
Днес отидох до майстора и му обясних но още не беше загряла колата бях минал само 2 км.
беше на 750 оборота ,и той погледна и вика ,ами всичко си е на ред с оборотите така трябва да са и напомпи няколко пати спирачката и задаржа и те паднаха до кам 550 и пак се качих до 750 и вика ,ами ела други ден да погледна ,не е от оборотите нещо друго има ,оборотите са нормални. Какво мислите а?

Вярно ти е казал. Щом при натискане и задържане на спирачката се променят оборотите значи от някъде смуче въздух.


Потребителски аватар
rosbul
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот rosbul » Нед 24 фев 2008 23:53


Дано не сте прави!
Първо мисля да пробвам с почистване на дроселовата клапа ,че симптомите май са същите ,като запаля сутрин ,по вече от 1100 оборота не вдига ,и като загрее пада на 600 и не играе ,като е на място , само като взема да спирам на кръстовище и натисна съединител и спирачката се вдига малко стрелката ,пада до кам 550 и пак отива на 600
но си мисля че ако се вдигнат на 800 няма да имам никакав проблем щото когато не е още загряла и е на около 800 като спирам нямам проблеми.


Потребителски аватар
rosbul
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот rosbul » Пон 25 фев 2008 19:06


Здравейте колеги да кажа какво стана сега. Отворих дроселовата клапа и я зачистих ,беше цялата мръсна ,мазна
запалих и оборотите се вдигнаха на 1500 , като поработи паднаха на 750 после покарах из града разбрах че след като изключа от скорост даржи около 1300 ,извадих клемите за 20 минути запалих изчаках падна пак на 750 и като тръгнах същата работа. Какво да правя ако имате идеи кажете ,че не знам дали ще се оправи от само себе си!


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 25 фев 2008 19:35


-Как ти е намалил оборотите тоз майстор.. е някак незнайно.. по принцип тук оборотите се регулират от Еку то..
-дросела.. сега май трябва да го обучаваш...
имаше една тема за това...


Потребителски аватар
rosbul
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот rosbul » Пон 25 фев 2008 21:13


Да изчетох всичко и това се оказа всеобщ проблем ,той се оправял с времето ,ще се чака явно благодаря ви все пак!


Потребителски аватар
rosbul
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот rosbul » Пон 25 фев 2008 21:20


Да питам от темата с почистване на дросела на снимките които са показани моно инжекция ли е щото моята е същата а ми я продадоха колата за пълна инжекция!


adrenalin4o
Мнения: 97
Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот adrenalin4o » Вто 26 фев 2008 9:52


rosbul написа:Да питам от темата с почистване на дросела на снимките които са показани моно инжекция ли е щото моята е същата а ми я продадоха колата за пълна инжекция!

пълна е :wink:


Потребителски аватар
rosbul
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот rosbul » Вто 26 фев 2008 18:38


Да намерих най сетне темата със снимков материал за инжекцията.
Само немога да разбера на другите коли с пълна инжекция има тръби към всеки цилиндър а тука не се виждат такива?


Stoyanov113
Мнения: 21
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 0:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Stoyanov113 » Вто 26 фев 2008 23:59


Отиди на добър майстор който да се опита да ти адаптира дросел клапата , ако не може да се адаптира много лошо. Аз го имам същия проблем като твоя и ме излезе 610 лв, дросел клапа - 550 лева, монтаж - 25 лева и адаптация 35 лева. Оборотите от само себе си или от почисване няма да се оправят със сигурност.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта