ми може,клъцни и кабелаpolicevidin написа:joker написа:policevidin написа::lol:ТПС то ми здраво просто ненам от къде може да е проблема всичко е проверено и е здраво.чудя се ако махна Катализатора дали ще се оправи!
но това е наи-големият въпрос ЗАЩО само при топъл двигател затъва , като е студен форсира се без грешк!
При топъл ДВГ се включва вече ламбда сондата (над 70 гр.).....
А катализатора ти казах да го махнеш на всяка цена.....щом мирише на умрели славейчета ....
ОК! за катализатора ще го махна при първа възможност! а ламбда сондата на диагностиката излиза че е какси треа! а може ли да се изолира мо някакъв начин! за да пробвам без нея?
при подаване на рязко газ гърми в моното??????
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
LILO&STICH написа:ми може,клъцни и кабелаpolicevidin написа:joker написа:policevidin написа::lol:ТПС то ми здраво просто ненам от къде може да е проблема всичко е проверено и е здраво.чудя се ако махна Катализатора дали ще се оправи!
но това е наи-големият въпрос ЗАЩО само при топъл двигател затъва , като е студен форсира се без грешк!
При топъл ДВГ се включва вече ламбда сондата (над 70 гр.).....
А катализатора ти казах да го махнеш на всяка цена.....щом мирише на умрели славейчета ....
ОК! за катализатора ще го махна при първа възможност! а ламбда сондата на диагностиката излиза че е какси треа! а може ли да се изолира мо някакъв начин! за да пробвам без нея?
е как да клъцна кабела бе колега а после АЙДЕ 160лв
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
policevidin написа:LILO&STICH написа:ми може,клъцни и кабелаpolicevidin написа:joker написа:policevidin написа::lol:ТПС то ми здраво просто ненам от къде може да е проблема всичко е проверено и е здраво.чудя се ако махна Катализатора дали ще се оправи!
но това е наи-големият въпрос ЗАЩО само при топъл двигател затъва , като е студен форсира се без грешк!
При топъл ДВГ се включва вече ламбда сондата (над 70 гр.).....
А катализатора ти казах да го махнеш на всяка цена.....щом мирише на умрели славейчета ....
ОК! за катализатора ще го махна при първа възможност! а ламбда сондата на диагностиката излиза че е какси треа! а може ли да се изолира мо някакъв начин! за да пробвам без нея?
е как да клъцна кабела бе колега а после АЙДЕ 160лв
ти и не можеш толкова просто да го клъцнеш, кабела е някаква стомана, с супер изолация, повярвай ми пробвал съм да режа една ламда сонда. Все пак е на изпускателните тръби, а те се нагряват до червено
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
racing_team_vidin написа:policevidin написа:LILO&STICH написа:ми може,клъцни и кабелаpolicevidin написа:joker написа:policevidin написа::lol:ТПС то ми здраво просто ненам от къде може да е проблема всичко е проверено и е здраво.чудя се ако махна Катализатора дали ще се оправи!
но това е наи-големият въпрос ЗАЩО само при топъл двигател затъва , като е студен форсира се без грешк!
При топъл ДВГ се включва вече ламбда сондата (над 70 гр.).....
А катализатора ти казах да го махнеш на всяка цена.....щом мирише на умрели славейчета ....
ОК! за катализатора ще го махна при първа възможност! а ламбда сондата на диагностиката излиза че е какси треа! а може ли да се изолира мо някакъв начин! за да пробвам без нея?
е как да клъцна кабела бе колега а после АЙДЕ 160лв
ти и не можеш толкова просто да го клъцнеш, кабела е някаква стомана, с супер изолация, повярвай ми пробвал съм да режа една ламда сонда. Все пак е на изпускателните тръби, а те се нагряват до червено
къде стоманен кабел бре ела да видиш моита сонда с 4кабелчета е имам чивство че и Нокторезачка ще ги срежа! ама къв е смисела по добре да и извадя буксата!
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ами тва имах впредвид е,откачете яpolicevidin написа:LILO&STICH написа:ми може,клъцни и кабелаpolicevidin написа:joker написа:policevidin написа::lol:ТПС то ми здраво просто ненам от къде може да е проблема всичко е проверено и е здраво.чудя се ако махна Катализатора дали ще се оправи!
но това е наи-големият въпрос ЗАЩО само при топъл двигател затъва , като е студен форсира се без грешк!
При топъл ДВГ се включва вече ламбда сондата (над 70 гр.).....
А катализатора ти казах да го махнеш на всяка цена.....щом мирише на умрели славейчета ....
ОК! за катализатора ще го махна при първа възможност! а ламбда сондата на диагностиката излиза че е какси треа! а може ли да се изолира мо някакъв начин! за да пробвам без нея?
е как да клъцна кабела бе колега а после АЙДЕ 160лв
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
joker написа:[
а на теб къде ти е ВАКУУМНИЯ РЕГУЛАТОР?????
Аз мноооооооооого го търсиих ама го нямаще да е паднал някъде по пътя?!!!
ами на другия гоф който е 1.3 дигифант имам вакумен регулатор.и пак е с датчика на хол.
joker написа:абе защо слушаш глупости.....няма такова нещо бе...копютърът ти за какво е ,ами ТПС и т.н и т.н....Някои хора без да са си поглеждали под капака използват Ладова терминология....
Капака на колата е като женската пола....докато не я вдигнеш,никога не си сигурен какво те очаква отдолу....(да ме извинят дамите от форума,ама не се сдържах)
аре да ми обясниш каквои общо има компчтъра с запалителната система че нещо не разбирам
добр греша за вакуумния регулатор,съгласен съм аз и за туй казах че искам да бъда поправен,добре имаш са за голям майстор и сигурно си ама какво ти пречи да кажеш като човек така и така тоз мотор е еди как си и толкова.аз немога да разбера такива хора разбира уж малко повеч1е от другита и вече нарежда .кой не бил си отварял капака кой глупости приказвал.
колега извинявай за офф-а иначе по твоя въпрос мога да ти кажа само като я разкачаш да е на топъл двигател и тогава ше се види разликата ако е от нея.ама се пак не ми се доверявай че може пак глупости да приказвам
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
LILO&STICH написа:ами тва имах впредвид е,откачете яpolicevidin написа:LILO&STICH написа:ми може,клъцни и кабелаpolicevidin написа:joker написа:policevidin написа::lol:ТПС то ми здраво просто ненам от къде може да е проблема всичко е проверено и е здраво.чудя се ако махна Катализатора дали ще се оправи!
но това е наи-големият въпрос ЗАЩО само при топъл двигател затъва , като е студен форсира се без грешк!
При топъл ДВГ се включва вече ламбда сондата (над 70 гр.).....
А катализатора ти казах да го махнеш на всяка цена.....щом мирише на умрели славейчета ....
ОК! за катализатора ще го махна при първа възможност! а ламбда сондата на диагностиката излиза че е какси треа! а може ли да се изолира мо някакъв начин! за да пробвам без нея?
е как да клъцна кабела бе колега а после АЙДЕ 160лв
(а дали са цитати
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта
ОК! за катализатора ще го махна при първа възможност! а ламбда сондата на диагностиката излиза че е какси треа! а може ли да се изолира мо някакъв начин! за да пробвам без нея?