Приблизително колко ще излезе смяната на ремъците, маслата, филтрите и най-важното при кого??? Ако може да ми кажете и цени за консумативите, да си направя една груба сметка, че хич не съм в час
Настоящо обслужване на 1Z
- BeckoTDI
- Мнения: 1486
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
- Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
- Двигател: BPE-ABK-AAZ
- Местоположение: София
Настоящо обслужване на 1Z
Здравейте колеги, много се извинявам предварително че е писано по някой от въпросите, аз ги прегледах, но така и не намерих тема която да отговаря напълно на въпроса ми.
Приблизително колко ще излезе смяната на ремъците, маслата, филтрите и най-важното при кого??? Ако може да ми кажете и цени за консумативите, да си направя една груба сметка, че хич не съм в час
към консумативите да добавя и термостат за смяна + ремонт стартер 
Приблизително колко ще излезе смяната на ремъците, маслата, филтрите и най-важното при кого??? Ако може да ми кажете и цени за консумативите, да си направя една груба сметка, че хич не съм в час
Последна промяна от BeckoTDI на Пон 10 мар 2008 22:37, променено общо 2 пъти.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Масло ти трябва 10В40 което е към 50-60 кинта тубичката/остава ти резерва/,въздушен филтър 10-20 лв.,маслен и поленов и те по толкова,ремъка 30-80 лева.Ролките незнам.Абе сичко от до е към 300-500 лева.Сигурен ли си че термостат е за смяна.Иначе стартера му направих профилактика като я взех/беше с разбит лагер/ за 20-30 лв. /ама в Карлово - в София сигурно ще е Х2/
- BeckoTDI
- Мнения: 1486
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
- Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
- Двигател: BPE-ABK-AAZ
- Местоположение: София
Стартера се обажда леко, а сега на бензиностанцията бая свирна.. и не ми се рискува искам да го направя. 300-500 лева, но с труда ли е тази сума ...
А за термостата мисля че е за смяна защото по бавно загряваше като беше студено, иначе днес май беше добре като е по топло и държи температурата точно посредата на уреда(незнам колко е нормално).
- stanislav_7140
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 12:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
обслужване
значи за моито tdi-смяна ,ролки,ангренажен ремьк,масло ,накладки ,водна помпа,вьздушен филтар,и маслен филтар-450лв
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Да с труда е някаде там/абе 300 си е доста осакатена сума като сложиш по-обикновено масло и консумативи и оставиш здравите ролки/.Иначе ТДИ-то загрява бавно/то за тва е икономично/-не пипай оригиналния термостат без причина да не ревеш после/нали знаеш как се проверява?/.Иначе стрелката на температурата би трябвало да кове в средата- 90 градуса.
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
- BeckoTDI
- Мнения: 1486
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
- Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
- Двигател: BPE-ABK-AAZ
- Местоположение: София
Мерси за отговорите момчета, доста ми помогнахте!
И един въпрос към Rabbit_TDI, ако може да ми каже как се проверява термостата
може търговеца да ме е лъгал, като я купувах ми обяснява, че бавно загрявала заради него, после каза че няма и аз много не разбрах какви ги говори за това мислех да го сменям
Но днес като я карах си загряваше нормално и стрелката както каза лепи посредата точно на уреда
П.С. А масълцето за хидравликата предполагам не е много скъпичко нали, че е на мин и ще трябва да си долея
И един въпрос към Rabbit_TDI, ако може да ми каже как се проверява термостата
П.С. А масълцето за хидравликата предполагам не е много скъпичко нали, че е на мин и ще трябва да си долея
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Sw!zz3r0 написа:Мерси за отговорите момчета, доста ми помогнахте!![]()
И един въпрос към Rabbit_TDI, ако може да ми каже как се проверява термостатаможе търговеца да ме е лъгал, като я купувах ми обяснява, че бавно загрявала заради него, после каза че няма и аз много не разбрах какви ги говори за това мислех да го сменям
Но днес като я карах си загряваше нормално и стрелката както каза лепи посредата точно на уреда
П.С. А масълцето за хидравликата предполагам не е много скъпичко нали, че е на мин и ще трябва да си долея
термостата ти помага да загрее колата до 80-90градуса по-бързо, после за да поддържа тази температура, значи при мен за 2км. вече е на 70 градуса. виж колко бързо загрява и пипай съединенията както ти каза колегата
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- BeckoTDI
- Мнения: 1486
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
- Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
- Двигател: BPE-ABK-AAZ
- Местоположение: София
Да, да разбира се че ще се смени.. и аз незнам вече какво пиша че е манджа с грозде в главата ми покрай това обслужване.. пак да благодаря за съветите ви, ще го тествам термостата как е тея дни.
Само 1 нещо остана да ме мъчи, дерт ми е не мога да заспя направо
то според мен не е от двигателя и за това съм го пуснал в друга тема, но ви гледам че сте наясно и ако сте срещали такъв проблем ще ви помоля да пуснете по едно мнение тук.
Само 1 нещо остана да ме мъчи, дерт ми е не мога да заспя направо
- bybeep
- Мнения: 25
- Регистриран на: Чет 17 авг 2006 9:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
- Контакти:
racing_team_vidin написа:racing_team_vidin написа:240лв. работа+ Смяна ролки, ремък ангренажен, масло Мобил 1(колегата каза че ще ти остане
ДА ако е 5л.). Това е във Видин
Надявам се да ти е полезно!
Забравих и всички филтри, маслен, горивен, въздушен, без този на купето
колега, а къде във видин са ти ги правили тия неща?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 126 госта
