колата е пасат Б4 1.9 тди.



за какво служи този датчик
- nikolai_ignatov
- Мнения: 171
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
това мисля че отговаря за температурата на входящия въздух в климатика и е там за да се предотврати обледяване на изпарителя-по него климатика разбира за колко време да се включва/изключва за размразяване и заради него не пуска компресора ако е под 5 градуса навън.
темата не е свързана с дизел а с пасат със заводски климатик-затова си остава тука.

темата не е свързана с дизел а с пасат със заводски климатик-затова си остава тука.

- nikolai_ignatov
- Мнения: 171
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
zfa159 написа:нямам такова нещо около климатика (климатроника де).
имаш.
погледни вътре под решетката на кюнеца към вентилатора.
има едно като паричка-това е.
ти си с по стария вариант.
ако нямаш-има 2 варианта:
не ти е заводски климата.
някой е брал яд с него и го е оскубал заменяйки го с резистор или с нищо...

- chungata
- Мнения: 41
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 17:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
На външен вид ми изглежда като датчик, които ми сменяха на скоро. Майстора ми обясни ,че е за налягането на фреона в климата. Ако падне под 5 бара изкл компресора, а ако се вдигне над 16 включва някакви охладителни перки(това и аз не го разбрах много
) . Ако е такъв и е изскубан и не е сложена тапа на неговото място и не е зареден фреон след това отиваш и на пълнене.

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vaskoto1 написа:zfa159 написа:нямам такова нещо около климатика (климатроника де).
имаш.
погледни вътре под решетката на кюнеца към вентилатора.
има едно като паричка-това е.
ти си с по стария вариант.
ако нямаш-има 2 варианта:
не ти е заводски климата.
някой е брал яд с него и го е оскубал заменяйки го с резистор или с нищо...
Хъм...климата е заводски....ама не съм гледал чак там....вероятно си е там някъде все още.
Благодаря!
- nikolai_ignatov
- Мнения: 171
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
chungata написа:На външен вид ми изглежда като датчик, които ми сменяха на скоро. Майстора ми обясни ,че е за налягането на фреона в климата. Ако падне под 5 бара изкл компресора, а ако се вдигне над 16 включва някакви охладителни перки(това и аз не го разбрах много) . Ако е такъв и е изскубан и не е сложена тапа на неговото място и не е зареден фреон след това отиваш и на пълнене.

- Radoslav_Radev
- Мнения: 141
- Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ре,,,,,,,,,,,
това е фабричният датчик на КЛИМАТИКА на прословутити Пасат -3,това е термичен датчик за температурата навън,защото и тук си има методи на външна температура и настроика на климата,така че всичко според мен си е наред при теб




Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], ICO-G и 53 госта