Често включване на перката на радиатора

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
SpeeDLine
Мнения: 916
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
Автомобил: Audi A3 1.8T
Двигател: AGU 1998
Местоположение: Самоков

Често включване на перката на радиатора

Мнениеот SpeeDLine » Съб 01 мар 2008 20:59


Привет колеги! Тази вечер в продължение на три минути сработи четири пъти вентилатора вентилатора за охлаждане на радиатора. Ремонтирах изпарител и се опасявам че не е обезвъздушена охладителната система. На таблото температурата беше към 80 градуса. На какво според вас се дължи проблема ? След ремонта на изпарителя съм минал около 60 км. Чакам вашите компетентни съвети !




stanev11
Мнения: 734
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот stanev11 » Съб 01 мар 2008 21:34


температурен датчик,поне аз мисля така,ако не си го обезвъздушил ще ти загрява доста над 80 градуса,на мен също ми се включваше често и се оказа, че е развален


apostol
Мнения: 126
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 23:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот apostol » Пон 03 мар 2008 0:43


Колега,здравей.Ако не е обезвъздушена водната система по-скоро няма да включва перката от колкото да включва често.А това,че на таблото ти е показвало температура 80 град.не е меродавно(може и да не е била толкова).За решаването на такъв проблем ти трябва да знаеш точно колко е темп.на охладителната течност,когато включи перката и колко е,когато изключи.За целта е добре да имаш тестер на разположение.В моторна електроника,първа група на блока за измерени стойности можеш да гледаш в реално време показанията на G62(темп.датчик на охл.течнос).Но при твоя мотор датчика е 2 в 1(4 краков-двете крачета са за мот.електроника,2 крачета-за показанията на таблото)така,че трябва да сравниш двете показания.Ако има съществени разлики(от порядъка на 5 и повече градуса)трябва да провериш напрежението към датчика.На контакт,между крачета на куплунга на датчика между 1 и 3 трябва да има 5 волта от мот.електроника,а между крачета 2 и 4 трябва да има 10пволта от таблото.Ако напрежението от таблото е извън границите:9,8-10,4 волта,то трябва да смениш стабилизатора на напрежение в таблото(показанията на таблото няма да са вярни).Ако нещата до тук са наред-смени влючватела на перките)намира се на радиатора).Преди да започнеш всичко това загрей мотора и се убеди,че не е включен климатика(ако има такъв).Ако всичко това ти се вижда сложно-обърни се към сервиз.Желая ти успех.


Потребителски аватар
Radoslav_Radev
Мнения: 141
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ре,,,,,,,,,,,

Мнениеот Radoslav_Radev » Чет 06 мар 2008 21:11


та значи така колеги,температурата на ПасатиТЕ в охл система е 90 градуса зиме и лете,тоест трябва да смениш отзад на таблото ТИРИСТОРА/едно черн с три крачета/ или централния датчик за теноста на които има мин 2 вкп куплунги,успех :D



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта