


Проблем с охладителната система-решен
Проблем с охладителната система-решен
Колеги ще ви разкажа за мойта одисея започнала миналата седмица,и ако някой се е сблъсквал с такъв проблем да каже за какво става въпрос.Пластмасата в която стои термостата се беше спукала взех нова и я смених налях вода обезваздуших и няма проблеми карах си два дни на третия гледам температурата отива кам 110г. Спрях гледам няма вода в казанчето няма течове долях 1,5л помислих си че някъде е останала въздушна възглавница. Нопродалжава да ми губи вода по малко ане тече от никъде и при маслото я няма каде ли отива.Мерси предварително.Васко кажи си мнението щото майсторите в Пловдив ма почнаха с гарнитури.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пон 24 окт 2005 9:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
най-вероятно е капачката за разш.съд има я при смотаняците от юнитрейд на цена 21лв и няколко стотинки иначе платсмасата е прблем на всичките поло-та доколкото разбирам заради нея на новото ми поло бяха махнали термостата тъпанарите а и на мен ми губеше антифриз но заради капачката има една пластмаса сложена върху два болта като застанеш срещу колата вдясно на разш съд маха се нагоре силно и гледай сигурно то там е текло има си дупчици ако наистина е от там значи почи 10% е капачката.Пиши 

- emils
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
проблемни при полото са (личен опит) още гумените съединеня и радиатора - често пропускат, особено ако колата е на повече години и километри.
може да опиташ при хладно време сутрин да покараш колата на градско, докато загрее на макс и после като вдигнеш капака да видиш дали не излиза пара отнякъде или да има теч по връзките - познава се по мазните петна от антифриза.
може да опиташ при хладно време сутрин да покараш колата на градско, докато загрее на макс и после като вдигнеш капака да видиш дали не излиза пара отнякъде или да има теч по връзките - познава се по мазните петна от антифриза.
- g_velev
- Мнения: 109
- Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
Значи по пътя на логиката, ако преди не е имало проблем и си сменял пластмасата на термостата, след което е почнало да губи вода си мисля че проблема е точно там, може да не си монтирал новата добре! Но пък от друга страна то ще тече от там при запален двигател акои има проблем!
Другото много вероятно нещо е капачката на арзширителния съд. При мен го имаше този проблем, и аз бях долял около 1,5 литра но при мен колата не е загрявала - странно нали!
Аз тогава случайно видях 4е нивото на водата е паднало и почнах да доливам, 4е отиде 1,5 л. вода. Когато затягаш капачката го прави бавно, може просто лошо да си я завил!!
Другото много вероятно нещо е капачката на арзширителния съд. При мен го имаше този проблем, и аз бях долял около 1,5 литра но при мен колата не е загрявала - странно нали!
Аз тогава случайно видях 4е нивото на водата е паднало и почнах да доливам, 4е отиде 1,5 л. вода. Когато затягаш капачката го прави бавно, може просто лошо да си я завил!!
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
Ама ти още ли се балтавиш с този проблем? Имай предвид, че ако причината е в дефектирала гарнитура и в горивната камера попаднат пари от охл. течност с обем по-голям от обема на горивната камера при положение на буталото в ГМТ се получава хидроудар. И проблемът става катастрофален. Не бива да се кара така... ако не искаш да се случи това:
или това:


или това:

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта