Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 07 мар 2008 9:20


Да приемем че не си го казал иронично и ще отговоря :lol:

трябват:
датчик за температура на входящ въздух (5лв от форд с буксата барабар :lol: )
датчик темп на вода (имаш си на кр-а)
дросел с тпс
мап сензор (има го на мс-а отдолу само трябва да се пробие дупчица на колектора на кр-а

та.. дросела с тпс предполагам че може да се вземе от някоя кола (както до колкото помня пацо беше взел от бмв тдс.. примерно) или да си монтираш тпс на кр-ския дросел (и това някой от форума го беше направил ама убии ме не помня кой)
фланец за колектора да се хване дросела

клапичката за празния ход си я има кр-а
датчик на хол има (вместо датчик на колянов вал)
регулатор за налягането
рейка (или да купиш и да преправиш или да отидеш да си купиш трЪби от проспийд и да си направиш.. вариянтите като цена са едни и същи)
инжектори (да не са с много голям дебит за атмосферен мотор щото трудно се нагласял празния ход съм чувал !! НЕ ГО ТВЪРДЯ да не ме наскачат ся мастър мапърите тука!!!)
И.. нещо важно.. отиваш в авто+ и си купуваш преходници за инжекторите на Г60 (долу на колектора които седят)
развиваш на механичния инжекцион и тургаш г60-тковите :wink:

еле па тва помня друго у акъля нямам .. ако се сети някой (което със сигурност ще стане) да казва




Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пет 07 мар 2008 12:58


Може да ползва направо един абф-ски всмукателен колектор със се дросела той нали си има тпс.......поне си пасва на 100% а и изглежда по шукаритетен :lol: а и флоува малко повече от вашия мисля :roll:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 07 мар 2008 13:16


говоря ти ако искаш да си забазиш фабричния.. мене визията на КР мотора ме кефи много повече от на АБФ (имам в предвид горе колектора седи много по яко.. ) и за това написах как евентуално можеш да си го оставиш


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 07 мар 2008 14:36


Че какъв му е проблема да се сложи диджифант на КР! И не виждам защо толкова много го плюете диджифанта, какво му е!? На АБФ горивото се впръсква на разеелни интервали за всеки цилиндър, при диджифанта на ПБ/ПФ е впръсква едновременно! И какво като трябва да се ремапва, който е малко по-в час с уинолс или с някои други програми като ецм2001 или рейс2000 си ремапва епрома! 8В не ставал .... а я питайте бате Личо, с ПБ глава и долнище/то си е съшото кат на карба и на моното де/ с карбуратор, не с диджифант, плюс газова уредба в багажника какви времена дава!!! На АБФ-а са 215 кубика дюзи, с Личо преди няколко дни говорихме и за ПБ има 197 кубика и 218 кубика, като има такива с насочена струя и такива с 4лъчева струя, които са по-подходящи, много по-добро емулсиране на горивото има с тях! А и един сток ПБ, прецизно настроен и добро състояние мотор върви почти колкото в същото състояние КР!
АБФ-а е с МАП сензор, и ИАТ сензор, който е едно към едно с ИАТ сензора в дебитомера на ПБ мотора, АБФ-а има и ТПС, а не тротъл суич като при ПБ-то, но пък има една дроселова клапа/мисля, че така беше/ а ПБ-то има две, които по площ май са по-големички от тая на АБФ-а!
Поздрави, Крисо!


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 07 мар 2008 16:06


с Дигифант ми е резервният вариант :P


Потребителски аватар
|CL|NIKI
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 23:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот |CL|NIKI » Пон 17 ное 2008 21:39


K_Power написа:Че какъв му е проблема да се сложи диджифант на КР! И не виждам защо толкова много го плюете диджифанта, какво му е!? На АБФ горивото се впръсква на разеелни интервали за всеки цилиндър, при диджифанта на ПБ/ПФ е впръсква едновременно! И какво като трябва да се ремапва, който е малко по-в час с уинолс или с някои други програми като ецм2001 или рейс2000 си ремапва епрома! 8В не ставал .... а я питайте бате Личо, с ПБ глава и долнище/то си е съшото кат на карба и на моното де/ с карбуратор, не с диджифант, плюс газова уредба в багажника какви времена дава!!! На АБФ-а са 215 кубика дюзи, с Личо преди няколко дни говорихме и за ПБ има 197 кубика и 218 кубика, като има такива с насочена струя и такива с 4лъчева струя, които са по-подходящи, много по-добро емулсиране на горивото има с тях! А и един сток ПБ, прецизно настроен и добро състояние мотор върви почти колкото в същото състояние КР!
АБФ-а е с МАП сензор, и ИАТ сензор, който е едно към едно с ИАТ сензора в дебитомера на ПБ мотора, АБФ-а има и ТПС, а не тротъл суич като при ПБ-то, но пък има една дроселова клапа/мисля, че така беше/ а ПБ-то има две, които по площ май са по-големички от тая на АБФ-а!
Поздрави, Крисо!

Ти опитвал ли си да потърсиш и намериш/купиш някой от въпросния софтуер? WinOLS например? Това изказване,че всеки по грамотен можел да се справи и да си "Ремапне" сам ЕПРОМ-а - тцтц не мисля ,че ти е мн ясно за какво точно говориш, и с какво по точно си имаш работа...
А м/у другото защо на 2л, 16в Дижифант ама без турбо?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 18 ное 2008 11:12


|CL|NIKI

Еле па да ти кажа, че знае за какво говори :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Сря 26 ное 2008 19:09


От два-три месеца си "ръба" АБФ-а който ми е в коша със стария "Диджифант" и проблема ми е никакъв.Така беше и преди това с КР-а.


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Сря 26 ное 2008 21:15


Я сподели малко челен опит, как реши проблема с датчика на коляновия вал :roll:

И друго се чудя, ако си суапва 2Е със 9А/КР, дали ще могат да се ползват дюзите от 2Е, защото на няколко места чувам че са със по-малък дебит от тези за РВ :roll:


Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Сря 26 ное 2008 21:27


Plamen_RI написа:Я сподели малко челен опит, как реши проблема с датчика на коляновия вал :roll:

Какъв проблем!? :lol:


Потребителски аватар
veidar
Мнения: 274
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

9a

Мнениеот veidar » Пет 12 дек 2008 18:27


Колеги зехси 9а мотор някои правил ли сие бензинова рейка?
Иако може някои дами каже на 1п и пф мотора колко кубика за дюзите.


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

мк1

Мнениеот mk1 » Нед 28 дек 2008 13:14


колегата MK2-GT ми направи коледен подарък,като ми подари такъв инжекцион(диги-миги 2).
мисля сам да се захвана с подмяната на кж-троника и дигифанта.
кр-а няма датчик за детонациите.
каде се намира този датчик и дали може да се постави на блока на кр-а?


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 28 дек 2008 13:23


9А и PL моторите имат датчик за детонации(т.н. нок сензор),ето къде стои при тях,би трябвало да стане и на KR:
Изображение


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

патрик

Мнениеот mk1 » Пон 05 яну 2009 12:34


Achim Lauritzen написа:9А и PL моторите имат датчик за детонации(т.н. нок сензор),ето къде стои при тях,би трябвало да стане и на KR:
Изображение

:wink:
проверих кр-а но мяма място за вапросния датчик, има две "пъпки".
видимо при пл и 9А се слага нок сензора на едната която е разпробита.
та въпроса ми е следния:
1-може ли дигифанта да работи без въпросния нок сензор?
2-може ли да се сложи на кр нок сензор,и ако може на същото място ли се слага или на нруго място на блока.
3-ще помоля по запознатите колеги с темата да обяснят деиствието на нок сензора
мерси предварително :wink:


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Вто 06 яну 2009 22:16


еми тоя KNOCK SENSOR му се казва датчик за детонации,и се поставя на някой от цилиндрите,при получаване на детонации датчика за детонации изпраща сигнал на контролера/компа/ който намалява ъгъла на изпреварване на запалването в съответния цилиндър с 4 градуса, ако детонациите в този цилиндър не се прекратят,контролера намаля ъгъла на запалване на запалването в всички цилиндри до спиране на детонациите
това е цитат от ръководство за дигифант системата за впръскване на гориво
явно има значение на кой цилиндър ще се сложи тоя датчик


а колкото до това дали може да работи дигифанта без тоя датчик-явно може-просто няма да дава инфо че има детонации



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта