моля кажете ми еи тва ....... бива ли го ?? ДА се изтрие

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
cobra7
Мнения: 57
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 14:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

моля кажете ми еи тва ....... бива ли го ?? ДА се изтрие

Мнениеот cobra7 » Чет 06 мар 2008 20:11


http://www.runel-tech.com/?p=productsMore&iProduct=8

пичове навил сам се да си го зема тва ! та ако някои компетентен може да отдели 7 минути да го разгледа и да каже струва ли си ще сам много благодарен ! Благодаря предварително !!! Ааа и тарсих с тарсачката ма нещо не намерих тва дет ма интересува и за тва сам пуснал нова тема ! Ако аз не сам успял просто да намеря ми посочете и не се сърдете :P

Последна промяна от cobra7 на Пон 17 мар 2008 19:28, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Чет 06 мар 2008 21:47


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 2%F0%EE%EB
Не знам дали си го видял, тук има лека дискусия и може да има нещо полезно за теб


Потребителски аватар
cobra7
Мнения: 57
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 14:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот cobra7 » Чет 06 мар 2008 22:59


мерси колега ! четах четах и накрая пак никои не каза бива ли , не бива ли ?!?! сваля ли разход? вари ли поиче (без да сваля разход де) ( ама то не може да вари и да не гори) ! абе изобщо праи ли нЯщо? и тряа ли да си зимам и такаф монитор за ватре ? и тряа ли и такаф ТАП да зимам ? без кое може и без кое не?


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пет 07 мар 2008 7:23


cobra7 написа:мерси колега ! четах четах и накрая пак никои не каза бива ли , не бива ли ?!?! сваля ли разход? вари ли поиче (без да сваля разход де) ( ама то не може да вари и да не гори) ! абе изобщо праи ли нЯщо? и тряа ли да си зимам и такаф монитор за ватре ? и тряа ли и такаф ТАП да зимам ? без кое може и без кое не?


колега има доста изписано за таповете, при някои коли се забелязва понижение на разхода, при други не, но за вървенето .... колата има значително по-добро ускорение и динамика., т.е. "ряска се по-хубаво на гас". Иначе за бягането си зависиси от това колко ти е завито кранчето:)
или като цяло ефекта е: с по-малко натискане на педала - автомобила ускорява по-добре!
:wink:


Потребителски аватар
cobra7
Мнения: 57
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 14:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот cobra7 » Пет 07 мар 2008 8:54


да бе ясно! ама аз тва дет сам го показал на е ТАП ! ТАП-а ти бара делко и т.н. ! абе знаиш кво прай! А тва по принцип замества "кранчето" и фактически нямаш такова(или един вид става самозавиващо се , самоотвиващо се) и би тряабвало да се стреми винаги да постига оптимална смес гас/въздух !

Последна промяна от cobra7 на Пет 07 мар 2008 18:39, променено общо 1 път.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пет 07 мар 2008 17:05


Ефекта от ламбда контролера действително е общо взето оптимална смес.

Разликата в разхода спрямо *добре настроена* класическа АГУ не е кой знае колко голяма. Спрямо зле настроена може да е сериозно подобрението.
Но "вървенето" се подобрява, изчезват някой негативни моменти, и освен това ламбда контролера автоматично коригира настройките при промяна на условията (състояние на филтъра, околна температура, стареене на мембраните на изпарителя, че и при зареждане на различна газ).


Потребителски аватар
cobra7
Мнения: 57
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 14:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот cobra7 » Съб 08 мар 2008 18:47


артик купих го тва , ма нещо не можах да го настроя с акъла си ! В понеделник ши го дооправям и после ще кажа има ли аджеба някаф ефект


Потребителски аватар
Dragon
Мнения: 880
Регистриран на: Сря 05 окт 2005 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dragon » Съб 08 мар 2008 19:15


за колко пари е, че не мога да намеря инфо?

п.с. дружеска забележка: колега, пиши по-грамотно!


Потребителски аватар
cobra7
Мнения: 57
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 14:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот cobra7 » Нед 09 мар 2008 9:52


ами цената му беше 110 лв. , но ние с един колега направихме партия и зехме 2 и ни ги дадаха по 100 кинта парчето! А някой който знае ако може да ми каже - на тая платка има 4 светодиода , единият от който е ТПС и пише че той тряа да изгасва за да бачка джаджата , а при мене не иска ! изгасва но само като подам гас и пак светва (дори и да я задържа) ! а принципно тряа да не свети като даржа на по големи обороти ( над 1200 да речем) . Някви идеи??


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Нед 09 мар 2008 10:02


Та този рятко тръгва да работи под 3 000об. :banghead:


Потребителски аватар
cobra7
Мнения: 57
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 14:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот cobra7 » Нед 09 мар 2008 12:54


колега Янис искаш да кажеш че под 3000 об. не бачка , така ли ? и кво под 3000 ще лапа колкото си иска( или колкото е отвъртяно ) тва ли да разбирам ? с две думи сам се е**л със 100 лв . или как!??!


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Нед 09 мар 2008 13:09


От няколкото ламбда контроли който съм сленил *от тази мака* една нямаше която да работи под 3 000об. степ мотора си стоеше на мястото като на празен ход. На вапроса който ми зададе отговора е *ДА*. :roll:


Потребителски аватар
cobra7
Мнения: 57
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 14:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот cobra7 » Нед 09 мар 2008 13:25


а няква идея да ми дадеш? да ходя да троша главата на оня дет ми го продаде или има ли някаф начин да се нагласи да бачка (не само над 3000 об. ) щото то така един вид няма да има никаф ефект! а аз ако само се паржа над тея 3000 об . то каде ще му излезе края !


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Нед 09 мар 2008 13:59


Нещо не ми се вярва да са чак толкова тъпи. То моя дето сам си го правих бачка при всякакви обороти, та фабричен ли?

Някакви настройки? Обикновено поне за ТПС-а има настройки, щото са различни на различните коли.

Например при нашите ТПС-ите са 2секционни, като едната секция не работи при ниски обороти. Да не би затова да е? Доколкото съм гледал в описанията на разни ламбда контролери за коли с 2секционен ТПС май се ползва някакъв "адаптор", та да се вземе сигнал и от двете му секции.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Нед 09 мар 2008 14:15


Пак прегледах линка на производителя.
Вярно че пише че не работи на ПХ (което е принципно тъпотия), но явно при теб и не разпознава правилно празния ход.

Този светодиод "Motor Idle" на снимката би трябвало явно да свети само когато е на празен ход и да угасва при обороти над 1200-1500. Поне такава би следвало да е логиката.

Какво прави бутончето "TPS adjust"? Предполагам с него можеш да избираш от няколко настройки, докато получиш вариант при който светодиода покаже правилно разпознаване на ПХ.
Нещо книжка няма ли?

Как е вързан към ТПС-а? Писано ли е в книжката за случаите с 2-секционни ТПС-ове?



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта