някой може ли да ми каже как се сменят тези лампички (диодчета) че на лявата и дясната конзола са ми изгоряли и не светят(само на средната свети-на снимката се вижда)
http://img.data.bg/i.php?show=843305&ctrl_id=f52py3#img[/img]
Passat B5 смяна светлини до въздуховодите - как ?
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
trunner написа:Пробвай с търсачката, някъде имаше тема със снимки точно за този проблем. На мен също на дясната духалка са изгорели диодите, но като знам какво трябва да се свали за да я сменя се примирих с мисълта че колата ще върви и така. Мое мнение - не се занимавай с глупости.
пробвах с турсачката колега но нищо не открих . то не ми е спешно . просто имам фобия всичко да ми е наред по колата мисля да опитам сам да сваля въздуховода някой сланчев ден стига да разбера как се сваля ( за да не повредя нещо от незнание де)
- trunner
- Мнения: 1624
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
http://www.passat-b5.ru/index.php?optio ... &Itemid=57
Благодарение на gr_kanev , за пореден път
Благодарение на gr_kanev , за пореден път
- Radoslav_Radev
- Мнения: 141
- Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ре
на лично съобщение съм ти написал къде ще ме намериш, а гсм ми е 0888834697 Ради,ще ги направим дане ти горят и често
- sasho_mf
- Мнения: 622
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
- Автомобил: Toyota Corolla Verso
- Двигател:
- Местоположение: BG
Така - показвам ти за десния който току що свалих защото не светеше крушката.Изгоряла е.Въздуховодът има по две в долна и горната си част които са доста навътре и за да излезе напред те трябва да се притиснат с нещо.Средният въздуховод има и крачета в средата т.е. 6 на брой.Исползвам най обикновенни ножове за хранене но без зъвчета за да не нарани таблото.Пъхвам ги така че да притиснат крачетата навътре към въздуховода така че да се освободи поне горната му част. След това повтарям и упражнението отдолу.След като имаш възможност вече да го хванеш с ръка леко го издърпваш напред докато се изпъне кабелчето на крушката.След това го завърташ смело с главата надолу и с тънки клещи внимателно изкарваш клемата.И си готов.Крушката струва 40 ст. без цокъл е но е захваната с точкова заварка а не е запоена.Тук аз се възползвах от услугите на телевизионен техник който ми я запои за 50 ст.Това е .
Държа да кажа че след като свалих въздухопровода се сблъсках с проблем относно неговото разглобяване и се наложи да отрежа с клещи секачи парченца пластмаса за да извадя самия цокъл в който стой крушката.Но тъй или иначе това не ми попречи а ине се вижда след сглобяване.
Държа да кажа че след като свалих въздухопровода се сблъсках с проблем относно неговото разглобяване и се наложи да отрежа с клещи секачи парченца пластмаса за да извадя самия цокъл в който стой крушката.Но тъй или иначе това не ми попречи а ине се вижда след сглобяване.
- sasho_mf
- Мнения: 622
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
- Автомобил: Toyota Corolla Verso
- Двигател:
- Местоположение: BG
CoZmO написа:За да не правя нова тема да питам, има ли вероятност да се свали пепелника без да се сваля цялата кора по средата, че ми е изгоряло диодчето там и не ми свети пепелника?
да разбира се.
Даже съм пускал тема за това.Супер лесно е.
http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... D%E8%EA%E0
- Rosenirs
- Мнения: 328
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
sasho_mf написа:...
Днес направих тази процедура без проблем както е описал колегата sasho_mf за което съм му много благодарен.Ползвайте и линка който е дал trunner там също е описано много добре и най вече от него разбрах как се сваля самия цокъл със лампичката.За тези които не са много на ти със руския като мен само ще спомена че за да се извади самия цокъл ви трябва нещо дълго тънко със диаметър не повече от 1мм (аз ползвах както е написано в руския сайт обикновена игла).Тази игла се забива във долната средна част(има малко каналче там) м/у цокъла и основата на около 25 мм за да се натисне едно зъбче и след това се издърпва внимателно.Това е от мен на всички които ще минат по този път им пожелавам успех.
Не беше нужно да цитираш всичко - включително и снимките !
mod edit: gr_kanev
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 217 госта