пичове навил сам се да си го зема тва ! та ако някои компетентен може да отдели 7 минути да го разгледа и да каже струва ли си ще сам много благодарен ! Благодаря предварително !!! Ааа и тарсих с тарсачката ма нещо не намерих тва дет ма интересува и за тва сам пуснал нова тема ! Ако аз не сам успял просто да намеря ми посочете и не се сърдете
моля кажете ми еи тва ....... бива ли го ?? ДА се изтрие
- cobra7
- Мнения: 57
- Регистриран на: Вто 08 яну 2008 14:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
моля кажете ми еи тва ....... бива ли го ?? ДА се изтрие
http://www.runel-tech.com/?p=productsMore&iProduct=8
пичове навил сам се да си го зема тва ! та ако някои компетентен може да отдели 7 минути да го разгледа и да каже струва ли си ще сам много благодарен ! Благодаря предварително !!! Ааа и тарсих с тарсачката ма нещо не намерих тва дет ма интересува и за тва сам пуснал нова тема ! Ако аз не сам успял просто да намеря ми посочете и не се сърдете
пичове навил сам се да си го зема тва ! та ако някои компетентен може да отдели 7 минути да го разгледа и да каже струва ли си ще сам много благодарен ! Благодаря предварително !!! Ааа и тарсих с тарсачката ма нещо не намерих тва дет ма интересува и за тва сам пуснал нова тема ! Ако аз не сам успял просто да намеря ми посочете и не се сърдете
Последна промяна от cobra7 на Пон 17 мар 2008 19:28, променено общо 1 път.
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 2%F0%EE%EB
Не знам дали си го видял, тук има лека дискусия и може да има нещо полезно за теб
Не знам дали си го видял, тук има лека дискусия и може да има нещо полезно за теб
- cobra7
- Мнения: 57
- Регистриран на: Вто 08 яну 2008 14:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
мерси колега ! четах четах и накрая пак никои не каза бива ли , не бива ли ?!?! сваля ли разход? вари ли поиче (без да сваля разход де) ( ама то не може да вари и да не гори) ! абе изобщо праи ли нЯщо? и тряа ли да си зимам и такаф монитор за ватре ? и тряа ли и такаф ТАП да зимам ? без кое може и без кое не?
- mafiota
- Мнения: 1583
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
cobra7 написа:мерси колега ! четах четах и накрая пак никои не каза бива ли , не бива ли ?!?! сваля ли разход? вари ли поиче (без да сваля разход де) ( ама то не може да вари и да не гори) ! абе изобщо праи ли нЯщо? и тряа ли да си зимам и такаф монитор за ватре ? и тряа ли и такаф ТАП да зимам ? без кое може и без кое не?
колега има доста изписано за таповете, при някои коли се забелязва понижение на разхода, при други не, но за вървенето .... колата има значително по-добро ускорение и динамика., т.е. "ряска се по-хубаво на гас". Иначе за бягането си зависиси от това колко ти е завито кранчето:)
или като цяло ефекта е: с по-малко натискане на педала - автомобила ускорява по-добре!
- cobra7
- Мнения: 57
- Регистриран на: Вто 08 яну 2008 14:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
да бе ясно! ама аз тва дет сам го показал на е ТАП ! ТАП-а ти бара делко и т.н. ! абе знаиш кво прай! А тва по принцип замества "кранчето" и фактически нямаш такова(или един вид става самозавиващо се , самоотвиващо се) и би тряабвало да се стреми винаги да постига оптимална смес гас/въздух !
Последна промяна от cobra7 на Пет 07 мар 2008 18:39, променено общо 1 път.
-
psstv18rp
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ефекта от ламбда контролера действително е общо взето оптимална смес.
Разликата в разхода спрямо *добре настроена* класическа АГУ не е кой знае колко голяма. Спрямо зле настроена може да е сериозно подобрението.
Но "вървенето" се подобрява, изчезват някой негативни моменти, и освен това ламбда контролера автоматично коригира настройките при промяна на условията (състояние на филтъра, околна температура, стареене на мембраните на изпарителя, че и при зареждане на различна газ).
Разликата в разхода спрямо *добре настроена* класическа АГУ не е кой знае колко голяма. Спрямо зле настроена може да е сериозно подобрението.
Но "вървенето" се подобрява, изчезват някой негативни моменти, и освен това ламбда контролера автоматично коригира настройките при промяна на условията (състояние на филтъра, околна температура, стареене на мембраните на изпарителя, че и при зареждане на различна газ).
- cobra7
- Мнения: 57
- Регистриран на: Вто 08 яну 2008 14:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
ами цената му беше 110 лв. , но ние с един колега направихме партия и зехме 2 и ни ги дадаха по 100 кинта парчето! А някой който знае ако може да ми каже - на тая платка има 4 светодиода , единият от който е ТПС и пише че той тряа да изгасва за да бачка джаджата , а при мене не иска ! изгасва но само като подам гас и пак светва (дори и да я задържа) ! а принципно тряа да не свети като даржа на по големи обороти ( над 1200 да речем) . Някви идеи??
-
psstv18rp
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Нещо не ми се вярва да са чак толкова тъпи. То моя дето сам си го правих бачка при всякакви обороти, та фабричен ли?
Някакви настройки? Обикновено поне за ТПС-а има настройки, щото са различни на различните коли.
Например при нашите ТПС-ите са 2секционни, като едната секция не работи при ниски обороти. Да не би затова да е? Доколкото съм гледал в описанията на разни ламбда контролери за коли с 2секционен ТПС май се ползва някакъв "адаптор", та да се вземе сигнал и от двете му секции.
Някакви настройки? Обикновено поне за ТПС-а има настройки, щото са различни на различните коли.
Например при нашите ТПС-ите са 2секционни, като едната секция не работи при ниски обороти. Да не би затова да е? Доколкото съм гледал в описанията на разни ламбда контролери за коли с 2секционен ТПС май се ползва някакъв "адаптор", та да се вземе сигнал и от двете му секции.
-
psstv18rp
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Пак прегледах линка на производителя.
Вярно че пише че не работи на ПХ (което е принципно тъпотия), но явно при теб и не разпознава правилно празния ход.
Този светодиод "Motor Idle" на снимката би трябвало явно да свети само когато е на празен ход и да угасва при обороти над 1200-1500. Поне такава би следвало да е логиката.
Какво прави бутончето "TPS adjust"? Предполагам с него можеш да избираш от няколко настройки, докато получиш вариант при който светодиода покаже правилно разпознаване на ПХ.
Нещо книжка няма ли?
Как е вързан към ТПС-а? Писано ли е в книжката за случаите с 2-секционни ТПС-ове?
Вярно че пише че не работи на ПХ (което е принципно тъпотия), но явно при теб и не разпознава правилно празния ход.
Този светодиод "Motor Idle" на снимката би трябвало явно да свети само когато е на празен ход и да угасва при обороти над 1200-1500. Поне такава би следвало да е логиката.
Какво прави бутончето "TPS adjust"? Предполагам с него можеш да избираш от няколко настройки, докато получиш вариант при който светодиода покаже правилно разпознаване на ПХ.
Нещо книжка няма ли?
Как е вързан към ТПС-а? Писано ли е в книжката за случаите с 2-секционни ТПС-ове?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта
