Пилето написа:Ако е проблемна помпата- или ще има течове, или свирене или няма да се завърта лесно и на двете страни, а щом проблема е трудно въртене само на едната посока- проблема е или в разпределителя- там където влиза кормилния прът или в напречната движеща част затяга.
Значи сваля се рейката и без масло се завърта на ръка от шлиците- ако затяга пак на едната страна- сменят се тефлоновите втулки на плъзгача, ако е еднакво и няма затягане- сменя се цялата рейка.
siso__ написа:дано като загрее двигателя се върти нормално и в двете посоки,прави проблем само при студена кола!!!!!!!
Загряването на двигателя не загрява и хидравликата, по- скоро:
- или като се развърти за повече време течността, се разрежда до нормалното си състояние, а при студено е била гъста от примесите и стареенето- сменя се течността.
- или като се покара градско от многото завои се посмазва затягащата втулка на плъзгача на рейката и затова става по- лесно.
Направи проба- колата я запали да работи на място да загрее хубаво до 90 гр. и тогава чак завърти волана и ако проблема затягане е изчезнал- течност, ако си го има- втулка на рейката.
