Здравейте,
Аз съм нов потребител във форума. Отскоро имам голф 3 и имам проблем, за който искам да се допитам до вас. Когато изкачвам някой висок баир или примерно когато минавам Предела колата вдига до 100 градуса и се включва датчика за маслото. Ако карам с 60 км/ч сигнала спира, а ако съм с над 65 км/ч се включва пак. Когато почна да се спускам температурата пада и всичко е ок. Нямам проблем на дълъг път когато няма големи изкачвания. Маслото и филтрите съм ги сменил преди месец, антифриз има. Някой може ли да даде идея от къде идва проблема?
Проблем с температурата при изкачване
- Popov
- Мнения: 53
- Регистриран на: Пет 10 авг 2007 15:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
- Контакти:
Термостат
Може и термостата да не отваря напълно
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Проблемите са два...
1.Температурата....която не се знае дали е толкова колкото показва прибора,защото е неточен.
2.Системата за ранно предупреждение за налягането на маслото.
Следва7
1.Мерене на температурата на антифриза и сравняване с датчика на таблото....не е толкова спешно.
2.Мерене на налягането на маслото на добре загрят ДВГ(вентилаторада включи поне 2-3 пъти)-спешно!
И най-важното....какъв ти ДВГ?
1.Температурата....която не се знае дали е толкова колкото показва прибора,защото е неточен.
2.Системата за ранно предупреждение за налягането на маслото.
Следва7
1.Мерене на температурата на антифриза и сравняване с датчика на таблото....не е толкова спешно.
2.Мерене на налягането на маслото на добре загрят ДВГ(вентилаторада включи поне 2-3 пъти)-спешно!
И най-важното....какъв ти ДВГ?
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
SMC написа:ДВГ е 1.4, бензин
ДА ви е честита новата придобивка...
проблемите са свързани един с друг...
1. Много вероятно имаш запекъл термостат, който не се отваря докрай.
2. Ниско налягане на маслото...
3. в следствие на горното повече триерне.. по-висока температура..
4. в следствие на 3, маслото се разрежда, и хептем не може да уплътнява.. и пада налягането.. и хоп зумера светва..

Като за начало.. картера пада, сменят се биелни лагери.. и основни ако има нужда...
Да се прегледа в какво състояние е маслената помпа.. убаво е и тя да се смени...
Кат сваляш картера.. вземи смени и едни сегменти.. и гарнитура на глава.. поне да знаеш, че мотора ще е наред...
иначе ако искаш да потвърдиш диагнозата..
беги да мериш налягане на масло..
п.п.
Баир се катери на ниска предавка на високи обороти...
Защото водата и маслото се въртят по-бързо.. следователно имаш повече смазване.. и по-добро охлаждане..
А дали е фатално..
ами божа работа... имал съм голф който беше далеч по-зле.. и си вървеше.. има нема 100 000 км.. си вървеше на пушка...
ама има случаи, в които задира вала.. и ефекта е кофта.
сам си решаваш...
п.п..1
Този ремонт който ти препоръчвам, ще ти стъпи 500 кинта .. сегменти основни, биелни лагери.. глава шлайф.. гарнитури...
Смяна на мотора..
пак 500.. 350-400 за мотор.. и после колкот вземе майстора.
п.п.3
Слушай Joker...той е в час минал е по този път..
и следващият път.. пусни търсачката или прочети FAQ темата...
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=37409
има доста писано по твоят проблем

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: w_smith и 61 госта