Проблем с температурата при изкачване

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
SMC
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 12 мар 2008 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Проблем с температурата при изкачване

Мнениеот SMC » Чет 13 мар 2008 8:48


Здравейте,
Аз съм нов потребител във форума. Отскоро имам голф 3 и имам проблем, за който искам да се допитам до вас. Когато изкачвам някой висок баир или примерно когато минавам Предела колата вдига до 100 градуса и се включва датчика за маслото. Ако карам с 60 км/ч сигнала спира, а ако съм с над 65 км/ч се включва пак. Когато почна да се спускам температурата пада и всичко е ок. Нямам проблем на дълъг път когато няма големи изкачвания. Маслото и филтрите съм ги сменил преди месец, антифриз има. Някой може ли да даде идея от къде идва проблема?




чакала
Мнения: 445
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот чакала » Чет 13 мар 2008 10:16


Така както го описваш май не ти включва перката за охлаждане на радиатора. Причината за това може да е неработещ температурен датчик или недостигащ ток до перката. Но колегите може да се сетят и за друго :!:


Потребителски аватар
Popov
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 10 авг 2007 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил
Контакти:

Термостат

Мнениеот Popov » Чет 13 мар 2008 10:18


Може и термостата да не отваря напълно


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Чет 13 мар 2008 12:02


Имах абсолютно същият проблем с предишната ми кола (Голф 2 1,8 ). Ходих да мерят налягането на маслото, сменях температурен датчик, но проблемът се реши, когото започнах да слагам масло 15W50. Явно 15W40 и беше тъничко като загрее. Успех!


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 13 мар 2008 14:30


Проблемите са два...
1.Температурата....която не се знае дали е толкова колкото показва прибора,защото е неточен.
2.Системата за ранно предупреждение за налягането на маслото.
Следва7
1.Мерене на температурата на антифриза и сравняване с датчика на таблото....не е толкова спешно.
2.Мерене на налягането на маслото на добре загрят ДВГ(вентилаторада включи поне 2-3 пъти)-спешно!
И най-важното....какъв ти ДВГ?


SMC
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 12 мар 2008 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот SMC » Пон 17 мар 2008 9:44


ДВГ е 1.4, бензин


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 17 мар 2008 10:42


SMC написа:ДВГ е 1.4, бензин

ДА ви е честита новата придобивка...
проблемите са свързани един с друг...
1. Много вероятно имаш запекъл термостат, който не се отваря докрай.
2. Ниско налягане на маслото...
3. в следствие на горното повече триерне.. по-висока температура..
4. в следствие на 3, маслото се разрежда, и хептем не може да уплътнява.. и пада налягането.. и хоп зумера светва.. ;)


Като за начало.. картера пада, сменят се биелни лагери.. и основни ако има нужда...
Да се прегледа в какво състояние е маслената помпа.. убаво е и тя да се смени...

Кат сваляш картера.. вземи смени и едни сегменти.. и гарнитура на глава.. поне да знаеш, че мотора ще е наред...

иначе ако искаш да потвърдиш диагнозата..
беги да мериш налягане на масло..


п.п.
Баир се катери на ниска предавка на високи обороти...
Защото водата и маслото се въртят по-бързо.. следователно имаш повече смазване.. и по-добро охлаждане..

А дали е фатално..
ами божа работа... имал съм голф който беше далеч по-зле.. и си вървеше.. има нема 100 000 км.. си вървеше на пушка...

ама има случаи, в които задира вала.. и ефекта е кофта.

сам си решаваш...
п.п..1
Този ремонт който ти препоръчвам, ще ти стъпи 500 кинта .. сегменти основни, биелни лагери.. глава шлайф.. гарнитури...

Смяна на мотора..
пак 500.. 350-400 за мотор.. и после колкот вземе майстора.


п.п.3
Слушай Joker...той е в час минал е по този път..
и следващият път.. пусни търсачката или прочети FAQ темата...

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=37409
има доста писано по твоят проблем ;)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: w_smith и 61 госта