Значи имам усилвател и на него са свързани елипсите ми.
Искам да си сложа още един друг усилвател и на него да свържа някакъв бас.Трябва ли да прекарвам пак кабели от акумулатора и от плеъра до другия усилвател.
Или ще мога от сегашния си да взема захранването и сигнала.
mod edit: vasstop



още един друг усилвател и на него да свържа някакъв бас
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: Нед 13 ное 2005 21:35
- Автомобил: Vw Vento
- Двигател: 1.8 ABS 1992
- Местоположение: Пловдив
Трябва дебелината на захванващия кабел да е съобразена с тока който ще консумират двата усилвателя, смисъл ако сечението на кабела е достатъчно за да се захранят двата усилвателя няма да има нужда да опъваш нов захранващ кабел. А колкото до аудио кабела, може да върви един кабел и да се разклонява за двата усилвателя даже някой усилватели си имат и изход за друг усилвател.
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Да, сигнал взимаш от първия усилвател OUT и отива за втория IN
По принцип съм чуавал че при повече от 1 усилеател и ако са различни, един за колони да речем + един моно за бас, сигнала ПЪРВО отива в първия за колоните (среди високи, има филтри по тези усливатели), после извеждаш към баса (той си гледа всичко ниско)!!!!

По принцип съм чуавал че при повече от 1 усилеател и ако са различни, един за колони да речем + един моно за бас, сигнала ПЪРВО отива в първия за колоните (среди високи, има филтри по тези усливатели), после извеждаш към баса (той си гледа всичко ниско)!!!!

- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- vladaeca
- Мнения: 130
- Регистриран на: Пон 24 юли 2006 13:08
- Автомобил: VW Passat B5 4Motion
- Двигател: ADR 98
- Местоположение: София
- Контакти:
Първо прецени какъв 2ри усилвател искаш да монтираш
След това слагаш захранващ кабел съобразен да захрани двата усилвателя и го монтираш. Важно е да смениш и кабела за масата. Той също е от значение. Следващата стъпка е да разделяш кабелите има сплитери направени според кабелите. И най-важното нещо е да сложиш бушон, който да се намира на около 30см от клемата на акумулатора. Както се досещаш и бушона се избира според натоварването.
Хубаво е д а имаш бушон!
И накрая ако сложиш повече от 200-300w музика ше трябва да се замислиш и за един кондензатор.
Успех!
След това слагаш захранващ кабел съобразен да захрани двата усилвателя и го монтираш. Важно е да смениш и кабела за масата. Той също е от значение. Следващата стъпка е да разделяш кабелите има сплитери направени според кабелите. И най-важното нещо е да сложиш бушон, който да се намира на около 30см от клемата на акумулатора. Както се досещаш и бушона се избира според натоварването.
Хубаво е д а имаш бушон!
И накрая ако сложиш повече от 200-300w музика ше трябва да се замислиш и за един кондензатор.
Успех!
- hristov_GL
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
брат,владаеца правилно ти казва ! ако не искаш свето музика с фаровете ,си вземи кондензатор !
моя съвет е ! задължително си пускаш за другия амп друг кабел (16 или по добре 23 кв.)! и ти предлагам да ги вържеш двата кабела за кондензатор 1 фарад ! (Хеликс ти препоръчвам аз ,не защото е 100лв ,а защото имам опит с него) и така по бързо ще се зарежда конденза (поради общата голяма повърхност на кабелите) ,и от този кондензатор си вадиш два захранващи кабела за всеки амп свиркаш си и си доволен ! това съм го правил с две елипси мегавокс ,един амп сони от най малките (за захранване на елипсите) и един магнат за MGX 12".Никакви копчета не ти трябват за прекъсване на тока към усилвателите ! връзваш Ремоут кабела (един жълт или оранжев) от сд-то към двата REM изхода за усилвателите и си готов с максимално малко жици прекъсвачи и т.н.
п.п. един съвет КОЛКОТО ПО МАЛКО ВРЪЗКИ И ИЗОЛИРБАНД ПО ТРАСЕТО НА ЗАХРАНВАЩИЯ КАБЕЛ ,ТОЛКОВА ПО МАЛКО СЪПРОТИВЛЕНИЕ ! ! ! УСПЕХ!
моя съвет е ! задължително си пускаш за другия амп друг кабел (16 или по добре 23 кв.)! и ти предлагам да ги вържеш двата кабела за кондензатор 1 фарад ! (Хеликс ти препоръчвам аз ,не защото е 100лв ,а защото имам опит с него) и така по бързо ще се зарежда конденза (поради общата голяма повърхност на кабелите) ,и от този кондензатор си вадиш два захранващи кабела за всеки амп свиркаш си и си доволен ! това съм го правил с две елипси мегавокс ,един амп сони от най малките (за захранване на елипсите) и един магнат за MGX 12".Никакви копчета не ти трябват за прекъсване на тока към усилвателите ! връзваш Ремоут кабела (един жълт или оранжев) от сд-то към двата REM изхода за усилвателите и си готов с максимално малко жици прекъсвачи и т.н.
п.п. един съвет КОЛКОТО ПО МАЛКО ВРЪЗКИ И ИЗОЛИРБАНД ПО ТРАСЕТО НА ЗАХРАНВАЩИЯ КАБЕЛ ,ТОЛКОВА ПО МАЛКО СЪПРОТИВЛЕНИЕ ! ! ! УСПЕХ!
Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта