още един друг усилвател и на него да свържа някакъв бас

Силна музика, видео и навигация във Вашия Volkswagen
Потребителски аватар
CESC
Мнения: 232
Регистриран на: Нед 04 ное 2007 14:12
Автомобил: B8 Variant
Двигател: TDI
Контакти:

още един друг усилвател и на него да свържа някакъв бас

Мнениеот CESC » Сря 12 мар 2008 19:48


Значи имам усилвател и на него са свързани елипсите ми.
Искам да си сложа още един друг усилвател и на него да свържа някакъв бас.Трябва ли да прекарвам пак кабели от акумулатора и от плеъра до другия усилвател.
Или ще мога от сегашния си да взема захранването и сигнала.
mod edit: vasstop




Потребителски аватар
disela
Мнения: 238
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 14:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот disela » Сря 12 мар 2008 20:05


хубаво ще е да си прекараш 2ри захранващ, а за сигнала незнам :)
то като имаш на сд-то само един изход за усилвател не би трябвало да е проблем да използваш един кабел, но нека се изкаже някой по-компетентен


martins
Мнения: 85
Регистриран на: Нед 13 ное 2005 21:35
Автомобил: Vw Vento
Двигател: 1.8 ABS 1992
Местоположение: Пловдив

Мнениеот martins » Сря 12 мар 2008 23:41


Трябва дебелината на захванващия кабел да е съобразена с тока който ще консумират двата усилвателя, смисъл ако сечението на кабела е достатъчно за да се захранят двата усилвателя няма да има нужда да опъваш нов захранващ кабел. А колкото до аудио кабела, може да върви един кабел и да се разклонява за двата усилвателя даже някой усилватели си имат и изход за друг усилвател.


Потребителски аватар
CESC
Мнения: 232
Регистриран на: Нед 04 ное 2007 14:12
Автомобил: B8 Variant
Двигател: TDI
Контакти:

Мнениеот CESC » Чет 13 мар 2008 0:15


Ахам,
мисля че на моя усилвател има едни чинчове на които пише output сигруно това ще е.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 13 мар 2008 5:10


Да, сигнал взимаш от първия усилвател OUT и отива за втория IN :wink:

По принцип съм чуавал че при повече от 1 усилеател и ако са различни, един за колони да речем + един моно за бас, сигнала ПЪРВО отива в първия за колоните (среди високи, има филтри по тези усливатели), после извеждаш към баса (той си гледа всичко ниско)!!!! :roll:


martins
Мнения: 85
Регистриран на: Нед 13 ное 2005 21:35
Автомобил: Vw Vento
Двигател: 1.8 ABS 1992
Местоположение: Пловдив

Мнениеот martins » Чет 13 мар 2008 7:45


Най добрият вариант е ако имаш 4 линейни изхода от плеара и отиват два кабела до усилвателите. Така можеш и да регулираш по - прецизно звука, но и само с един кабел пак става.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Пет 14 мар 2008 23:59


martins написа:Най добрият вариант е ако имаш 4 линейни изхода от плеара и отиват два кабела до усилвателите. Така можеш и да регулираш по - прецизно звука, но и само с един кабел пак става.

Нищо не разбрах :dontknow:


Потребителски аватар
vladaeca
Мнения: 130
Регистриран на: Пон 24 юли 2006 13:08
Автомобил: VW Passat B5 4Motion
Двигател: ADR 98
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladaeca » Съб 15 мар 2008 1:21


Първо прецени какъв 2ри усилвател искаш да монтираш
След това слагаш захранващ кабел съобразен да захрани двата усилвателя и го монтираш. Важно е да смениш и кабела за масата. Той също е от значение. Следващата стъпка е да разделяш кабелите има сплитери направени според кабелите. И най-важното нещо е да сложиш бушон, който да се намира на около 30см от клемата на акумулатора. Както се досещаш и бушона се избира според натоварването.
Хубаво е д а имаш бушон!
И накрая ако сложиш повече от 200-300w музика ше трябва да се замислиш и за един кондензатор.
Успех!


Потребителски аватар
hristov_GL
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот hristov_GL » Съб 15 мар 2008 19:52


брат,владаеца правилно ти казва ! ако не искаш свето музика с фаровете ,си вземи кондензатор !

моя съвет е ! задължително си пускаш за другия амп друг кабел (16 или по добре 23 кв.)! и ти предлагам да ги вържеш двата кабела за кондензатор 1 фарад ! (Хеликс ти препоръчвам аз ,не защото е 100лв ,а защото имам опит с него) и така по бързо ще се зарежда конденза (поради общата голяма повърхност на кабелите) ,и от този кондензатор си вадиш два захранващи кабела за всеки амп свиркаш си и си доволен ! това съм го правил с две елипси мегавокс ,един амп сони от най малките (за захранване на елипсите) и един магнат за MGX 12".Никакви копчета не ти трябват за прекъсване на тока към усилвателите ! връзваш Ремоут кабела (един жълт или оранжев) от сд-то към двата REM изхода за усилвателите и си готов с максимално малко жици прекъсвачи и т.н.

п.п. един съвет КОЛКОТО ПО МАЛКО ВРЪЗКИ И ИЗОЛИРБАНД ПО ТРАСЕТО НА ЗАХРАНВАЩИЯ КАБЕЛ ,ТОЛКОВА ПО МАЛКО СЪПРОТИВЛЕНИЕ ! ! ! УСПЕХ!


Потребителски аватар
CESC
Мнения: 232
Регистриран на: Нед 04 ное 2007 14:12
Автомобил: B8 Variant
Двигател: TDI
Контакти:

Мнениеот CESC » Съб 15 мар 2008 20:51


Да мерси на всички за отговорите ще вида кога ще и какво ще правя,трабва само да посабера малко финанси :)
:P



Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта