Как да си променя стойностите от 5.5mgr на 2.2mgr с VAG COM

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
KombiTDI
Мнения: 48
Регистриран на: Сря 26 дек 2007 18:12
Автомобил: Polo 1_4 TDI 2003
Двигател: AMF 2003
Местоположение: Асеновград

Как да си променя стойностите от 5.5mgr на 2.2mgr с VAG COM

Мнениеот KombiTDI » Пон 10 мар 2008 21:47


Колеги, как да променя стойностите на подаваното гориво през дюзите чрез ВАГ КОМ?Имам кабелче и работеща програма.На служебната ми кола мотора е същия и стойностите на горовото са 2.2mgr.Забелязах че на мен разхода ми е доста по-голям онзи ден го засяках 12-13л :shock Дали е от тези стойности.Как да пипна и ЕГР-а?




Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пон 10 мар 2008 22:58


такъв разход няма.или броиш и пяната за нафта или имаш теч от излишната.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пон 10 мар 2008 23:11


Я погледни като ти загрее колата на 90 градуса , без включени консуматори на ток , колко милиграма ти показва голфчето :D


mi_ho
Мнения: 192
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 12:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mi_ho » Вто 11 мар 2008 9:39


А дали ще може някой да каже какво става като намаляваме тези стойности? Освен че борд.комп.почва да показва с два литра по-малко разход, дали има и други изменения?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 11 мар 2008 9:45


При по ниски стойности на mg/str /мисля че означава милиграми за удър/под удър май се разбира на буталото на помпата или впръскването на дюзата//колата започва да реагира по бързо на педала/response/qduf f/ако обаче имаш проблеми с колата трябва да повишиш стойноста - то нормално ако ни ти е барана помпата повече от 2.6-2.8 не можеш да го свалиш/при мен 2.8-3.0/
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html
Но винаги се мери при загряла кола и с всички ел. консуматори изключени.


Потребителски аватар
KombiTDI
Мнения: 48
Регистриран на: Сря 26 дек 2007 18:12
Автомобил: Polo 1_4 TDI 2003
Двигател: AMF 2003
Местоположение: Асеновград

Мнениеот KombiTDI » Чет 13 мар 2008 22:15


Успях да ги сваля до 2.8mg при загрял ДВГ както ме посъветваха, намалих и стойностите на EGR-а с ваг кома и сега газта стана доста чувствителна както на мен ми харесва :lol: Дано така да ми падне разхода иначе върви доста по-добре отпреди да ги променя.Притеснява ме едно друго нещо: налягането на турбото при работа на празен ход е около 1bar, а при 3000об/мин не може да вдигне над 1.45-1.50bar.Дали е нормално за тези години, или не?Дали ще стане с регулиране на клапана на турбината???


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Чет 13 мар 2008 22:24


стига пипа .в момента колата ти е добре ама си на път да я счупиш.на обороти налягането ти е 0 ,а при 3000 оборота е 0,45; 0,50 и от това което пишеш означава ,че мериш налягането на място.ако беше покарал щеше да питаш нормално ли е турбината да ми надува 2,2.игнорирай единицата и ще ти олекне ,че колата е добре. :drive


Потребителски аватар
KombiTDI
Мнения: 48
Регистриран на: Сря 26 дек 2007 18:12
Автомобил: Polo 1_4 TDI 2003
Двигател: AMF 2003
Местоположение: Асеновград

Мнениеот KombiTDI » Чет 13 мар 2008 23:46


Колата си е добре.Друг е момента че наистина меря на место, а стойностите ги пипам заради големия разход който ми даваше :wink: Сега мисля че няма да имам проблем след корекцията на EGR-а и на mgr-амите.Честно да ти кажа не вярвам да се чупи лесно, все пак софтуера на ЕКУ-то нямаше да дава да се пипа извън разумни и опасни граници... :wink: Така ми харесва как върви и няма да я променям.


Потребителски аватар
ATD
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 18 дек 2007 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: v dvijenie

Мнениеот ATD » Пет 14 мар 2008 7:28


Здр. малко встрани от темата ти , но би ли обяснил по-подробно как влизаш и коригираш EGR . Какви кодове, менюта , защото имам кабел , но уменията ми стигат до триене на грешки :oops: Тенкс.
Може и на лични
П.П. не ме препращайте към сайта на Росс-Теч англииския ми е мн зле :roll: Благодаря.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 14 мар 2008 9:15


Турбината не можеш да я пипаш от ВАГ-Ком.Той компа даже не управлява холд налягането ,а само буустовете.


klenbuterol
Мнения: 73
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот klenbuterol » Пет 14 мар 2008 22:48


при меренето на налягането на турбото се отчита и атмосферното налягане което е различно за различните надморски височине. Попринцип във Вага го пише колко е.


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Нед 16 мар 2008 4:31


klenbuterol написа:при меренето на налягането на турбото се отчита и атмосферното налягане което е различно за различните надморски височине. Попринцип във Вага го пише колко е.
Обикновенно е около 1 бар.


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vanich » Нед 16 мар 2008 22:45


Проверих моите показания на ваг-кома, но не съм сигурен, че това са данните за пусканата нафта през дюзите, за това съм го снимал някои да изкаже компетентно мнение

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=225141&photo=3


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Пон 17 мар 2008 4:24


Vanich написа:Проверих моите показания на ваг-кома, но не съм сигурен, че това са данните за пусканата нафта през дюзите, за това съм го снимал някои да изкаже компетентно мнение

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=225141&photo=3
Да, това са милиграмите остатъчно гориво на цикъл. Твоите са добре, колата има ли чип?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 17 мар 2008 9:56


Passat_bs написа:
klenbuterol написа:при меренето на налягането на турбото се отчита и атмосферното налягане което е различно за различните надморски височине. Попринцип във Вага го пише колко е.
Обикновенно е около 1 бар.

Една идея по-малко е.В София е някъде към 960-970.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта