голф 2 1,6 карб.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lambi
Мнения: 169
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

голф 2 1,6 карб.

Мнениеот lambi » Вто 19 юни 2007 13:10


искам да попитам следното нещо,карам колата на гас до преди седмица две вървеше много добре,не си спомням защо но бях я запалил без филтър,като исках да изфорсирам тя едва едва се форсираше,но като сложих филтъра се оправи,та след като се спъна и спря да върви като хората, днес свалих пак филтъра и я изфорсирах а тя се форсираше много добре без него,та въпроса ми е може ли да има някои запушен въздушен жиглиор,да не взима достатъчно въздух и да се дави,защото и ми вдигна разхода.Незнам дали съм се изразил правилно но ако имате въпроси питаите.Благодаря предварително.




Потребителски аватар
Yonata
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Yonata » Вто 19 юни 2007 13:58


Съпротивлението от въз. филтър си играе роля. Не го омаловажавай наи вече на газ. Трудно се форсира без филтър, а мойта Джета даже не пали без него !!!


Потребителски аватар
lambi
Мнения: 169
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот lambi » Вто 19 юни 2007 14:08


това искам да кажа и аз,досега едвам се изфорсирваше а сега без никакъв проблем,чудя се дали няма накои въздушен жиглиор запушен


Потребителски аватар
zwjar_na_putq
Мнения: 211
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zwjar_na_putq » Вто 19 юни 2007 14:13


Отиваш на "shell". взимаш спрей за карбуратор. Прускаш и после с маркуча за помпане на гуми издухваш. Може да свалиш и жигльора да го изчистиш. не знам с какъв карбуратор си, за да ти кажа как.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Вто 19 юни 2007 14:44


zwjar_na_putq написа:Отиваш на "shell". взимаш спрей за карбуратор. Прускаш и после с маркуча за помпане на гуми издухваш. Може да свалиш и жигльора да го изчистиш. не знам с какъв карбуратор си, за да ти кажа как.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Де да ставаше така


Потребителски аватар
lambi
Мнения: 169
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот lambi » Вто 19 юни 2007 15:09


на карба пише 2ее,но смятам след малко да го отворя на бързо и да вида какво има вътре


Потребителски аватар
zwjar_na_putq
Мнения: 211
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zwjar_na_putq » Вто 19 юни 2007 16:00


разбира се, че ако не е много запушен би се получило. Ако е много мръсен сигурно си трябва по-яко почисване ама човека казва, че явно се касае за запушване на жигльора. Според мен ще се оправи така


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Сря 20 юни 2007 4:18


lambi написа:на карба пише 2ее,но смятам след малко да го отворя на бързо и да вида какво има вътре

щом е 2ЕЕ направо го сменявай.Много електроника има вервай ми.


Потребителски аватар
lambi
Мнения: 169
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот lambi » Сря 20 юни 2007 18:22


отворих карборатора вътре беше чист,но за всеки случаи го поиздухах и ефект нямаше.Преди малко го засякох,с 10 литра газ минах 74 км.незнам какво да го правя вече


MiroslavStanchev
Мнения: 985
Регистриран на: Съб 26 май 2007 20:32
Автомобил:
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Разград

Мнениеот MiroslavStanchev » Пон 17 мар 2008 15:47


Проблема решен ли е и как :?: :)


ICO_1.6
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 02 мар 2008 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ICO_1.6 » Пон 17 мар 2008 19:25


колега ако си решил проблема добре,ако не си ще ти дам един сьвет:провери си тампона под карбуратора може да е скьсьн малко и от там да ти идват проблемите!Моита правеше сьщите номера даже и не вьрвеше абе шибана работа много<смених кабелите,свещите,бобината,капака на деукото,палеца и кжо ли още не и няма и няма оправия а тя цялата работа била от тоя тампон дето струва 20 лв!провери го би трябвало да е от него!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта