Върти ми се някаква такава идея в главата, но понеже не съм много наясно с VW-тата реших да попитам има ли някакви особености в тази "модификация"...Тампоните за захващане на мотора са очевидно еднакви, но как стои въпроса със скоростите?Могат ли да се прехвърлят скоростите от Г2 в Г3, с все полуоски и макферсони или не?Ако не , какво се прави?Ползват се старите скорости от Г3-ката или?Всъщност магарето от Г2 дали пасва на Г3...предполагам че ако са с еднакви магарета всичко останало става...
А и още един въпрос...има ли някакви кристални фарове ( за предпочитане НЕ ангелски очи ) за Г3 които да са с лупи...че ксенон на рефлектор е доста болезнено за тези които карат срещу теб...
PL/KR в Голф 3
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Магарета пасват, тампони пасват, ако искаш си слагаш кутията от Г2-то, ако си искаш си ти остава от Г3-то! Макфърсони стават, карета стават, само носачи и полуоски не стават, що са по-дълги! Задължително си ползвай твоите полуоски! Каретата са им еднакви на Г3 и на Г2, но полуоските с аим с малко различна дължина!
Крисо!
Крисо!
- Stranger
- Мнения: 165
- Регистриран на: Чет 07 апр 2005 16:23
- Автомобил: Astra GSi V6
- Двигател: X30XE
- Местоположение: София
- Контакти:
ми ако някой колега-модератор не беше почистил мненията щеше да видиш отговорът на този въпрос...слагам ПЛ/КР просто защото това имам.Ясно ми е че с АБФ ще е по-лесно, но имам супер читав ПЛ/КР(и аз още незнам какъв точно е ) и затова, мисля да си подложа Г3-то на този малък ъпгрейд
А за фаровете с лупи никой ли не знае...липсата на фарове с лупи за Г3 са единствената причина да не си сложа ксенон, а вече на обикновенни фарове не се издържа...

- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Дали ше сложиш АБФ-а или КР аз не виждам голямо значение, да тръгне да го продава човека, щом казва, че му е читав и да купи някой сдухал АБФ не виждам смисъл! А и другото нещо, кое ще му е по-лесно само не се сещам, блока е един и същ, АБФ е малко по-висок и диаметъра на цилиндъра е за 82.5мм бутала, друго е същото, мусура нали си наби блок от АБФ! И кое друго ще му е по-лесно, прекарване на един тон кабели, да търси и да купува сензори, ЕКУ-та и т.н.!? Аз до тук, все по-усложняващи неща виждам, но по-лесни не! Ако толко му се ще 2.0 да си купи блок, с бутала, биели, кол. вал, цялото долнище от АБФ и да си го затвори с главата от КР, на КР главата е по-добра като портове от тази на АБФ! Носачите пасват на магарето без проблем, но ако сложиш носачи от Г3 на Г2, задължително трябва да сложиш и полуоски от Г3, щото с дългия носач ше ти излезне полуоската някъде, и трябва да видиш и накрайниците дали ще ти стигнат при реглажа за отварянето, ако не и накрайници трябва да купиш! Общо взето не виждам смисъл да пипаш по предницата ако ти е в час, вадиш оня мотор, слагаш си тоя и накачваш цялата периферия покрай него!
Крисо!
Крисо!
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Баце кви бутала кви блокове кви чудесии.Кво значение има.АБФ-а си е напраен за тва купе.Кое му е усложняващото.Купуваш пълен комплект двигател и просто го слагаш.Просто няма смисъл да се набиваш с механични инджекшъни и 1 чаша кола по малък работен обем.Аз бих заложил на по-съвременния агрегат от чисто психическа гледна точка.Не че другите са лоши или нещо такова.Пъргавината на КР ше е ликвидирана от по-тежкото купе....просто мнение.
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Какво значение има какво е купето, купетата като рогове, планки и т.н. са еднакви! АБФ-а наистина има по-голям въртящ момент! Пъргавината няма да му бъде убита, а в АБФ-а по-съвременно има откъм моторен мениджмънт, но като двигател, не виждам нищо по-съвременно, а абсолютно същото нещо с 200кубика отгоре! Аз също изказвам мнение!
- Stranger
- Мнения: 165
- Регистриран на: Чет 07 апр 2005 16:23
- Автомобил: Astra GSi V6
- Двигател: X30XE
- Местоположение: София
- Контакти:
КР-а ще се слага, с АБФ не ми се занимава...Тепърва трябва да продавам единия, да търся и купувам другият...няма смисъл...Аз не търся вървеж от тази кола, за тази цел си имам Опели
Още повече , че съдбата на този голф е да се кара на газ, така че КР , АБФ , все е тая...чудя се дали да не му сложа газов инжекцион, но ще видя на първо време така колко върви и харчи и след това ще решавам дали да правя тази инвестиция... Благодаря на всички за инфото!Като започна другата седмица работата, ще пускам подробни снимки и описания на дейността
Димитраки, тия фарове са ми много на сърце от едно време, само че никъде не съм виждал да ги продават...


Димитраки, тия фарове са ми много на сърце от едно време, само че никъде не съм виждал да ги продават...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта