Външният ми кормилен накрайник не излиза./решено

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Външният ми кормилен накрайник не излиза./решено

Мнениеот тръба » Пон 17 мар 2008 16:07


С удар не става.Мисля си за някаква скоба. :?: Идеи?Нещо не ми се сваля шенкела. :evil:

Последна промяна от тръба на Пон 17 мар 2008 23:18, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Golf`mafia
Мнения: 648
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Golf`mafia » Пон 17 мар 2008 17:56


щом не става с удар става с по голям удар и аз наскоро сменях и беше един дълъг двубой за разлика от предишния път дет излезе с 2 чука


flex
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 19:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот flex » Пон 17 мар 2008 18:47


Има на евромастер скоби за по 10 тина лева предполагам ако избереш подходяща ще излезе няма каде да ходи.


Потребителски аватар
iurimil
Мнения: 244
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Мнениеот iurimil » Пон 17 мар 2008 18:53


Развиваш гайката на накрайнита така,че да излезе половината над края на болта.Вземаш един малък маслен крик и го слагаш на тази гайка.Вдигаш крика ама не много да не катурнеш подпряната кола-просто да указва усилие.Вземаш два чука големички да са.Единя го подлагаш отзад на местото на което удряш с другия.И яко бой по рога на шенкела където влиза накрайника(да не земеш да биеш по гайката на накрайника) без да се страхуваш.
Принципно може и без крик,но мисля че ще улесни нещата.
Скобата за вадене на ябълковидни болтове напрактика замества крика в схемата и е по-удобна ако нама възможност за поставяне на крик..
Аз си купих скоба ама успя да извади два ябълковидни болта и се наложи да се правят нов шплент и болт от качествена стомана.
Успех :wink:

Последна промяна от iurimil на Вто 18 мар 2008 9:54, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Пон 17 мар 2008 23:24


iurimil написа:Развиваш гайката на накрайнита така,че да излезе половината над края на болта.Вземаш един малък маслен крик и го слагаш на тази гайка.Вдигаш крика ама не много да не катурнеш подпряната кола-просто да указва усилие.Вземаш два чука големички да са.Единя го подлагаш отзад на местото на което удряш с другия.И яко бой по рога на шенкела кудето влиза накрайника(да не земеш да биеш по гайката на накрайника)да не страхуваш.
Принципно може и без крик,но мисля че ще улесни нещата.
Скобата за вадене на ябълковидни болтове напрактика замества крика в схемата и е по-удобна ако нама възможност за поставяне на крик..
Аз си купих скоба ама успя да извади два ябълковидни болта и се наложи да се правят нов шплент и болт от качествена стомана.
Успех :wink:
Евала ти за обяснението!Това с крика беше "ключа за бараката".Мога само да допълня,че е добре да се напръска и със смазващ спрей.До скоба не се стигна.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта