Lovato на 1,8 ABS

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Lovato на 1,8 ABS

Мнениеот jagler » Сря 19 мар 2008 18:07


Колеги защо понякога се получава следното: при работата на газ на празни обороти те играят периодично нагоре на долу в диапазон от +-50об/мин.Иначе когато си на скорост няма проблем... :roll: Уредбата е обслужена миналото лято ,сменени са филтърчето преди изпарителя и платната с гумичките на самия изпарител той е електрически. :wink:




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Lovato на 1,8 ABS

Мнениеот The_Machine » Сря 19 мар 2008 22:36


jagler написа:Колеги защо понякога се получава следното: при работата на газ на празни обороти те играят периодично нагоре на долу в диапазон от +-50об/мин.Иначе когато си на скорост няма проблем... :roll: Уредбата е обслужена миналото лято ,сменени са филтърчето преди изпарителя и платната с гумичките на самия изпарител той е електрически. :wink:


Най-вероятно недобра настройка на газта и стъпковото моторче постоянно работи, за да компенсира богатата или бедна смес...


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Сря 19 мар 2008 23:45


Дали има нещо свързано със спирачките ,те нали от едно място взимат въздух към моното... :roll:То е ясно че се бърка малко сместа...т.е. съотношението газ-въздух.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 20 мар 2008 23:32


jagler написа:Дали има нещо свързано със спирачките ,те нали от едно място взимат въздух към моното... :roll:То е ясно че се бърка малко сместа...т.е. съотношението газ-въздух.


Да, съвсем възможно е и да смуче въздух отнякъде. Прегледай/препипай ( :-D ) всички вакуумчета по мотора, като ги разклатиш и размърдаш не трябва да се променя работата на двигателя. Разклати и самата моноинжекция - има един гумен тампон между нея и колектора - възможно е и той да е скъсан и да смуче въздух оттам!

Успех!


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Пет 21 мар 2008 14:24


The_Machine написа:
jagler написа:Дали има нещо свързано със спирачките ,те нали от едно място взимат въздух към моното... :roll:То е ясно че се бърка малко сместа...т.е. съотношението газ-въздух.


Да, съвсем възможно е и да смуче въздух отнякъде. Прегледай/препипай ( :-D ) всички вакуумчета по мотора, като ги разклатиш и размърдаш не трябва да се променя работата на двигателя. Разклати и самата моноинжекция - има един гумен тампон между нея и колектора - възможно е и той да е скъсан и да смуче въздух оттам!

Успех!
Не е от тампона ,защото на бензин си работи както трябва..ще видя скоро не съм развивал утайника на изпарителя да видя какво ще изтече от там :wink:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 21 мар 2008 14:26


jagler написа:
The_Machine написа:
jagler написа:Дали има нещо свързано със спирачките ,те нали от едно място взимат въздух към моното... :roll:То е ясно че се бърка малко сместа...т.е. съотношението газ-въздух.


Да, съвсем възможно е и да смуче въздух отнякъде. Прегледай/препипай ( :-D ) всички вакуумчета по мотора, като ги разклатиш и размърдаш не трябва да се променя работата на двигателя. Разклати и самата моноинжекция - има един гумен тампон между нея и колектора - възможно е и той да е скъсан и да смуче въздух оттам!

Успех!
Не е от тампона ,защото на бензин си работи както трябва..ще видя скоро не съм развивал утайника на изпарителя да видя какво ще изтече от там :wink:


То не пречи при скъсан тампон да си е ок на бензин... :)


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Пет 21 мар 2008 18:20


Добре ама работата е там че проблема не е постоянен както споменах понякога става така...ето сега го няма...рядко се получава.Оборотите на празен ход се менят от 850-900 до 1000 и обратно все едно сам си подавам газ леко с крак и отпускам... :roll: Нещо ниските обороти да не са настроени ли незнам.


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Пет 21 мар 2008 18:32


А тампона на моното дали има вероятност да не е притегнат както трябва за главата ,защото е свалян заради смяна на гарнитурата на главата и сега малко е омаслен около шийката му. :roll: Може и от там да смуче въздух и да бърка сместа трябва да си го проверя аз...утре.То аман от майстори ,,бързаци,,


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 21 мар 2008 19:30


jagler написа:А тампона на моното дали има вероятност да не е притегнат както трябва за главата ,защото е свалян заради смяна на гарнитурата на главата и сега малко е омаслен около шийката му. :roll: Може и от там да смуче въздух и да бърка сместа трябва да си го проверя аз...утре.То аман от майстори ,,бързаци,,


Към каква глава бре, тампона е между всмукателните колектори и моноинжекцията :)

Сега се замислям над друго... ТПС?!


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Съб 22 мар 2008 11:07


да де на всмукателния колектор... :wink:


Потребителски аватар
fill
Мнения: 1574
Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот fill » Сря 09 апр 2008 14:58


И при мене го имаше този проблем, като рестартнах компа се оправи ( не го бях правил от няколко месеца ). Може да го пробваш като вариант ако не си го ресетвал скоро :wink:


Потребителски аватар
sa6o_bandita
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Lovato на 1,8 ABS

Мнениеот sa6o_bandita » Сря 09 апр 2008 19:23


недобра настройка


Потребителски аватар
gozzu
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
Двигател: BDE 2002 г
Местоположение: София

Мнениеот gozzu » Чет 10 апр 2008 8:10


Купуваш си един спрей от тези за "лесен старт" Старт .... нещо се казваха не си спомням как точно(по бензиностанцийте ги има) и с него започваш да пръскаш по-малко в близост до местата където искаш да провериш дали смуче въздух и ако има промяна на оборотите значи има пробив. Това се прави на празен ход на двигателя, видях го в един сервиз за диагностика.


dimovcheto
Мнения: 79
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimovcheto » Нед 13 апр 2008 13:18


Аз се съмнявам в мембраните на изпарителя - оригинално комплектче ли сложи?
Другото възможно е некачествена центровка според мен!



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта