Въпрос за джанти ЕТ,гуми и т.н

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Въпрос за джанти ЕТ,гуми и т.н

Мнениеот FreeSoul » Пет 21 мар 2008 10:39


Та дилемата ми е следната 15 или 16 цола да слагам след време на двойката - проблема - 288* диск с апарата съответно какво ЕТ ще трябва да е джантата?

Не знам как ще се държи колата със сцеплението с тези 15-ки?
Но пък ако сложа 16ки проблема с окачване,вежди,гуми и т.н става още по-голям, но пък сцеплението ще е по-добро.

Колата няма да се кара зимата, така че не мислете за зимни варианти :lol:




Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 21 мар 2008 14:51


15 не виждам никакъв проблем, нито със сцеплението, нито с нищо! ЕТ, виж заводските на Г60 "Себринг" 15ки са 6ДЖ, дали ше сложиш 195/50/15 или ше сложиш 205/40/16 няма да има особено голяма разлика! Освен, че 16ка гума е много пари, иначе няма да ти дере в калниците 16ката!


Потребителски аватар
Trus
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 16:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Trus » Пет 21 мар 2008 17:24


ЕТ-то е важно. Аз си сложих едни 15" ж7 ЕТ25 и имам леко проблемче със задницата в някои случаи /нужна е лека корекция/, но ако е ЕТ35 примерно, т.е. по-прибрана джанта, мисля, че няма да има проблем. Най-добре слагай джантата на колата и пробвай. поздрави


Потребителски аватар
gas
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gas » Пет 21 мар 2008 18:57


според мен,въпроса ти е много относителен..има начин да караш както на 15 така и на 16 и 17 цола без да имаш проблеми.важно е колко ще е ниска колата,окачването ще търпи ли реглаж или не..относно сцеплението,колкото е по-ниска една гума,толкова по-малко деформаций търпи и поведението на колата в завои се подобрява..демек,(конкретно за голф2) 15ц-195/45..16ц-195/40 или 45 ако е 9ка 215/40...17ц-205/40 или 195/40- жестока но много трудна за намиране.тези размери ще намалят риска от опиране.остава само офсета да се сметне но трябва да е ясно за колко инчова джанта става дума.ако се спреш на конкретен модел и му знаеш параметрите,обади се ако мога ще помогна.


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Пет 21 мар 2008 19:20


Значи колата искам да си е ниска и си мисля,че 16-ката няма да ми даде тази свобода като 15-ката. Окачването няма да е с реглаж, забива носа на асфалта и това е. Имам 16-ки ама те са на 205/45/16 гуми и май няма да мога да ги използвам, защото като я сваля и ще започне опиране, така че май ще се търсят 15-ки :roll:

16-ки 9-ки едва ли ще бъдат, по-скоро 15-ки 8-ци :twisted:


Потребителски аватар
gas
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gas » Пет 21 мар 2008 19:26


8x15 е супер но е малко трудна джанта..не са много фирмите които правят такива и ЕТ-та в повечето случаи са под 30 но точно в това е смисъла,не са комерсиялни и ефекта от тях е поразителен.общо взето джанти с такива размери са си яката работа.195/45 седи много добре на 8J.ако си харесваш 16ките които имаш,не бързай да се отказваш,напълно възможно е да си станат точно,ще трябват само подходящ размер гуми.

Последна промяна от gas на Пет 21 мар 2008 19:33, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Пет 21 мар 2008 19:29


А дали ще имам проблем с апарата на 288 диск :roll:


G60

Мнениеот G60 » Пет 21 мар 2008 19:34


Може и да има,защото на Г60 по малка джанта от 15 не става опира в апарата :idea: а тези от едишън са малко по големи и има вероятност да опрат апаратите с 15-ки нали голфа излиза от завода с 16-ки. Пробваи сложи 15 и ще разбереш


Потребителски аватар
gas
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gas » Пет 21 мар 2008 19:35


FreeSoul написа:А дали ще имам проблем с апарата на 288 диск :roll:

не мисля,той иска мин. 15цола.все пак една джанта преди да я купиш,ще я премериш,ако не си сигурен


Ivo_
Мнения: 719
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Мнениеот Ivo_ » Пет 21 мар 2008 20:04


FreeSoul написа:А дали ще имам проблем с апарата на 288 диск :roll:


Няма да имаш проблем с 15ките!
Аз съм с 288 дискове и 15 оригинални ББС няма никакви проблеми. Зимата съм с 4 железни на 15ц от Бора, също без проблеми. Вярно че апаратите минават буквално на 2-3 мм от джантата, но и нищо не съм преправял.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: zoovanka и 47 госта