аве хора четох из форума за тва биене в волана който се получава при натискане на спирачките и не мога да разбера нещо значи и аз имам този проблем обаче ... както един колега беше казал че проблема мойе да е в датчик на ABS и аз отначало си помислих че наистина мойе и от там да е ! да ама абс би трябвало да се задеиства при такова спирачно усилие че колелетата да почват да блокират но ако не си стигнал това усилие просто абс не би трябвало да включва другия вариант е криви дискове да ама тва не всеки път се получава даже сам забелязал че когато се пускам по едно далго нанадолнище с много завои и на свободна следователно с много често използване на спирачки и на последната отсечка която е с перфектен асфалт вследствие ремонт на пътя като натисна леко колкото да поддържам скороста и волана направо ще се побарка значи тресе се соколо 1-1.5 см и се чува доста ясно биене или тракане отпред значи ако дисковетв са криви следствие загряването при използване на спирачката често при този наклон възможно ли е да се изкривяват от топлината още повече значи да уточня че по време на спускането тресенето е доста по малко и чак накрая на наклона става страшно
mod edit: dobrinb
Инфо за биене в волана при натискане на спирачките?РЕШЕНО
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Инфо за биене в волана при натискане на спирачките?РЕШЕНО
Последна промяна от fox_vt на Съб 24 май 2008 21:46, променено общо 1 път.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
верно ли бе човек аз ме удариха преди 5-6 месеца и трябваше да сменя макферсон шенкел и шарнир +калник но както и да е дайе и джантата изправяха но интересното е че лагера на шенкела т е на главината го зех от моргата и той си беше добре ама аз си мислех да го отворя все пак да видя дали е читав ... епосле разбрах че не се отваря щот после не може да се зглоби ама все пак може лида е от него бахkapacitet написа:При мене излезе лагер, килкото и странно да е , но впоследствие смених и дисковетв воглаве с накладките
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
При мен бяха криви дискове и като загреят спирачките повече ми тресеше наистина (след спускане по надолнище на спирачки).Чак след като ги свалих видях това :
Anbuch написа:Наложи се да тествам спирачките и вече всичко си е наред. Но тази седмица ще сменя "оригиналната" спирачна течност.
Разгледах старите дискове и забелязах ,че от външният край те са опирали изцяло в накладките ,но вижте от вътрешният край : от едната страна 40 мм са опирали ,а от другата само 36 мм. Това май може да се обясни единствено със изкривени дискове
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 16:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
ама човек те тея твойте дискове мноо зле беAnbuch написа:При мен бяха криви дискове и като загреят спирачките повече ми тресеше наистина (след спускане по надолнище на спирачки).Чак след като ги свалих видях това :Anbuch написа:Наложи се да тествам спирачките и вече всичко си е наред. Но тази седмица ще сменя "оригиналната" спирачна течност.
Разгледах старите дискове и забелязах ,че от външният край те са опирали изцяло в накладките ,но вижте от вътрешният край : от едната страна 40 мм са опирали ,а от другата само 36 мм. Това май може да се обясни единствено със изкривени дискове



- olele39
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AUY 4motion
- Местоположение: СОФИЯ Мл.1
При мен наскоро имаше същото "тресене при леко спиране" и се оказа неравномерно полепнала кал по вътрешната страна на джантата. А вече се бях засилил за нови дискове!
На един приятел на Аудито се оказа от гумата. Баланс-машината казва ОК. На колата при лека спирачка гумата започва да се усуква неравномерно и волана тресе. Сложихме нови гуми на същита джанти и положението заспа.
На един приятел на Аудито се оказа от гумата. Баланс-машината казва ОК. На колата при лека спирачка гумата започва да се усуква неравномерно и волана тресе. Сложихме нови гуми на същита джанти и положението заспа.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта