high performance ignition coil - мнения ???
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
dude написа:малко като продължение на темата, тук се говори за вторични искри, това нещо има ли общо с туин спарк на алфите, там са две искри, но май са едновременно?
на алфите се две искри едновременно и са по две свещи на цилиндър една голяма и една малка.тва го има също и на нисан силвия 1.8 турбо от 198?
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Да дигнем темата малко. Навремето си играх да правя такова нещо. Личното ми мнение е че е излишно ако всичко си е наред на колата. Многото искри са за да запали евентуално ако първата пропусне, да запали от втора, трета и т.н. При ниски обороти ако прекъсва свещ се знае какво става- тресе се ДВГ-то , търси се причината и се отстранява и всичко е ОК.
При положение че ДВГ си работи без прекъсване при ниски и високи обороти не виждам защо да му пускаме втора, трета и т.н. искри.
Имаше нещо за двигатели с две свещи , там нещата си имат смисъл защото горенето започва от две различни места и се повишава скороста на изгаряне.
Не знам как може да се измери повишаването на мощноста освен на стенд който да измерва този показател, както и въртящия момент, това не се вижда никъде. Иначе си мисля че ефекта е по-скоро психологически.
Айде със здраве
При положение че ДВГ си работи без прекъсване при ниски и високи обороти не виждам защо да му пускаме втора, трета и т.н. искри.
Имаше нещо за двигатели с две свещи , там нещата си имат смисъл защото горенето започва от две различни места и се повишава скороста на изгаряне.
Не знам как може да се измери повишаването на мощноста освен на стенд който да измерва този показател, както и въртящия момент, това не се вижда никъде. Иначе си мисля че ефекта е по-скоро психологически.
Айде със здраве
- group®
- Темерут
- Мнения: 9869
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Никой не отрича, че ефекта може да е само психика
Но идеята не е за множествената искра, а предимно за по силната искра във високите обороти (където аз психологически най го усещам), когато бубината се разрежда
Относно измерването: малко е сложно тъй като се връзва м/у комутатора и бубината, а при АБФ те са в едно и следователно сме правили малко галимации за да го закачим, та трудно може да се тествам на дино със и без
Но идеята не е за множествената искра, а предимно за по силната искра във високите обороти (където аз психологически най го усещам), когато бубината се разрежда
Относно измерването: малко е сложно тъй като се връзва м/у комутатора и бубината, а при АБФ те са в едно и следователно сме правили малко галимации за да го закачим, та трудно може да се тествам на дино със и без
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
group® написа:Никой не отрича, че ефекта може да е само психика
Но идеята не е за множествената искра, а предимно за по силната искра във високите обороти (където аз психологически най го усещам), когато бубината се разрежда
Относно измерването: малко е сложно тъй като се връзва м/у комутатора и бубината, а при АБФ те са в едно и следователно сме правили малко галимации за да го закачим, та трудно може да се тествам на дино със и без
с друг комутатор и бубина няма ли да стане ?
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Но идеята не е за множествената искра, а предимно за по силната искра във високите обороти (където аз психологически най го усещам), когато бубината се разрежда
Значи по-силна искра може да се получи с по-мощна бобина която съхранява повече енергия за по-късо време. Не знам въпросното нещо дали ще помогне. При високите обороти то така или иначе няма време за много зареждане , та не знам от къде ще го изсмуче. Не вярвам да са го пропуснали специалистите.
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
dandan написа:Но идеята не е за множествената искра, а предимно за по силната искра във високите обороти (където аз психологически най го усещам), когато бубината се разрежда
Значи по-силна искра може да се получи с по-мощна бобина която съхранява повече енергия за по-късо време. Не знам въпросното нещо дали ще помогне. При високите обороти то така или иначе няма време за много зареждане , та не знам от къде ще го изсмуче. Не вярвам да са го пропуснали специалистите.
Е,доживях и някой да искара MSD шарлатани,преди време и Supersprint о*раха,че не можели да правят генерации...кой ли ще е следващия
- group®
- Темерут
- Мнения: 9869
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Абе честно казано ако почетеш вортекса ще видиш, че отдавна са ги изкарали шарлатаниkav4o написа:dandan написа:Но идеята не е за множествената искра, а предимно за по силната искра във високите обороти (където аз психологически най го усещам), когато бубината се разрежда
Значи по-силна искра може да се получи с по-мощна бобина която съхранява повече енергия за по-късо време. Не знам въпросното нещо дали ще помогне. При високите обороти то така или иначе няма време за много зареждане , та не знам от къде ще го изсмуче. Не вярвам да са го пропуснали специалистите.
Е,доживях и някой да искара MSD шарлатани,преди време и Supersprint о*раха,че не можели да правят генерации...кой ли ще е следващия
Ама ония са ненормални и проектите им включват по 1 бубина на цилиндър и т.н.
Та това нещо си е по-аматьорско изпълнение ...
А до колегата dandan - има линкове по-напред в темата и там можеш да се запознаеш с действие и т.н. на MSD
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта