high performance ignition coil - мнения ???

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 06 яну 2008 20:15


Де да го знам.. за тва питам ..




Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Нед 06 яну 2008 22:36


dude написа:малко като продължение на темата, тук се говори за вторични искри, това нещо има ли общо с туин спарк на алфите, там са две искри, но май са едновременно?


на алфите се две искри едновременно и са по две свещи на цилиндър една голяма и една малка.тва го има също и на нисан силвия 1.8 турбо от 198?


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Пон 07 апр 2008 21:13


Да дигнем темата малко. Навремето си играх да правя такова нещо. Личното ми мнение е че е излишно ако всичко си е наред на колата. Многото искри са за да запали евентуално ако първата пропусне, да запали от втора, трета и т.н. При ниски обороти ако прекъсва свещ се знае какво става- тресе се ДВГ-то , търси се причината и се отстранява и всичко е ОК.
При положение че ДВГ си работи без прекъсване при ниски и високи обороти не виждам защо да му пускаме втора, трета и т.н. искри.
Имаше нещо за двигатели с две свещи , там нещата си имат смисъл защото горенето започва от две различни места и се повишава скороста на изгаряне.
Не знам как може да се измери повишаването на мощноста освен на стенд който да измерва този показател, както и въртящия момент, това не се вижда никъде. Иначе си мисля че ефекта е по-скоро психологически.
Айде със здраве :)


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9869
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Вто 08 апр 2008 8:00


Никой не отрича, че ефекта може да е само психика ;)
Но идеята не е за множествената искра, а предимно за по силната искра във високите обороти (където аз психологически най го усещам), когато бубината се разрежда :idea:
Относно измерването: малко е сложно тъй като се връзва м/у комутатора и бубината, а при АБФ те са в едно и следователно сме правили малко галимации за да го закачим, та трудно може да се тествам на дино със и без :roll:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 08 апр 2008 8:29


group® написа:Никой не отрича, че ефекта може да е само психика ;)
Но идеята не е за множествената искра, а предимно за по силната искра във високите обороти (където аз психологически най го усещам), когато бубината се разрежда :idea:
Относно измерването: малко е сложно тъй като се връзва м/у комутатора и бубината, а при АБФ те са в едно и следователно сме правили малко галимации за да го закачим, та трудно може да се тествам на дино със и без :roll:

с друг комутатор и бубина няма ли да стане ?


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9869
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Вто 08 апр 2008 8:33


Vizor написа:
group® написа:

с друг комутатор и бубина няма ли да стане ?


Всичко зависи от това в Хеед колко време ще ме чакат да ги сменям и т.н. :wink:
Инче това ще е по-лесния вариант ... стига да се намери


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 08 апр 2008 9:23


абе че ще се намери ще се намери.. ама аз нещо не мога да хвана.. то не е ли само на една букса и 1-2 кабела ? или бъркам ?
ако е така ще го сменим за отрицателно време
хората филтри сменяха по 15-тина минутки...


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Вто 08 апр 2008 20:08


Но идеята не е за множествената искра, а предимно за по силната искра във високите обороти (където аз психологически най го усещам), когато бубината се разрежда

Значи по-силна искра може да се получи с по-мощна бобина която съхранява повече енергия за по-късо време. Не знам въпросното нещо дали ще помогне. При високите обороти то така или иначе няма време за много зареждане , та не знам от къде ще го изсмуче. Не вярвам да са го пропуснали специалистите.


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Вто 08 апр 2008 20:21


dandan написа:
Но идеята не е за множествената искра, а предимно за по силната искра във високите обороти (където аз психологически най го усещам), когато бубината се разрежда

Значи по-силна искра може да се получи с по-мощна бобина която съхранява повече енергия за по-късо време. Не знам въпросното нещо дали ще помогне. При високите обороти то така или иначе няма време за много зареждане , та не знам от къде ще го изсмуче. Не вярвам да са го пропуснали специалистите.

Е,доживях и някой да искара MSD шарлатани,преди време и Supersprint о*раха,че не можели да правят генерации...кой ли ще е следващия :hmmmm :a boi de :079:


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9869
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Сря 09 апр 2008 8:39


kav4o написа:
dandan написа:
Но идеята не е за множествената искра, а предимно за по силната искра във високите обороти (където аз психологически най го усещам), когато бубината се разрежда

Значи по-силна искра може да се получи с по-мощна бобина която съхранява повече енергия за по-късо време. Не знам въпросното нещо дали ще помогне. При високите обороти то така или иначе няма време за много зареждане , та не знам от къде ще го изсмуче. Не вярвам да са го пропуснали специалистите.

Е,доживях и някой да искара MSD шарлатани,преди време и Supersprint о*раха,че не можели да правят генерации...кой ли ще е следващия :hmmmm :a boi de :079:
Абе честно казано ако почетеш вортекса ще видиш, че отдавна са ги изкарали шарлатани :lol:
Ама ония са ненормални и проектите им включват по 1 бубина на цилиндър и т.н. ;)
Та това нещо си е по-аматьорско изпълнение ...

А до колегата dandan - има линкове по-напред в темата и там можеш да се запознаеш с действие и т.н. на MSD ;)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта