Постоянно ми гори бушона на климатроника - Май открих защо

Техническа и сервизна информация за Passat
IvanZag
Мнения: 99
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Постоянно ми гори бушона на климатроника - Май открих защо

Мнениеот IvanZag » Вто 08 апр 2008 10:51


Постоянно ми гори бушона на климатроника, ако сложа бушон по-малак от 30А( не знам дали трябва да е толкова бушона ама по малък не издържа) гръмва за един час работа моля ако някой е имал същия проблем да сподели опита си. Благодаря на всички които ми отговорят.

Последна промяна от IvanZag на Пет 11 апр 2008 7:34, променено общо 1 път.




pojarnata
Мнения: 154
Регистриран на: Чет 23 фев 2006 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pojarnata » Вто 08 апр 2008 14:21


Имаш,явно някакви токови удари.Не знам колко А трябва да ти е предпазителя,но се губи смисъла от него,ако слагаш за по-голям ток.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Вто 08 апр 2008 16:10


Я кажи кой номер бушон ти гори да проверя довечера колко е моя.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Вто 08 апр 2008 18:01


30A трябва да ти е бушона.Прегледай за хлабави връзки


Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот proxy » Вто 08 апр 2008 18:05


Доколкото разбрах му гори по - малък от 30А, тоест с 30А няма проблем.


Потребителски аватар
tomi72
Мнения: 52
Регистриран на: Чет 31 май 2007 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tomi72 » Вто 08 апр 2008 18:37


колега и моя е 30А и на всеки 2-3 седмици започва да се топи ако намериш решение пиши :lol:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Сря 09 апр 2008 4:11


И моя се топи.И за това съм решил да сложа едно допълнително реле на Перката на водния радиатор.Двете релета в двигателния отсек които са за компресора и за перката на водния радиатор се захранват от бушон номер 19.


IvanZag
Мнения: 99
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот IvanZag » Сря 09 апр 2008 12:26


dj_tuhla написа:Я кажи кой номер бушон ти гори да проверя довечера колко е моя.

Бушона се намира зад акумулатора на една конзола с още няколко бушона, този който гори е първия от ляво на дясно. Почистих клемата в която влиза бушона ама ефект никакъв. 30А не гори обаче ме притеснява ампеража на бушона да е много голям и да изгори нещо друго вместо бушона.


IvanZag
Мнения: 99
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот IvanZag » Сря 09 апр 2008 13:45


Като сменях филтъра на климатика забелязах, че моторчето което затваря и отваря клапата за рециркулация като затвори стои под напрежение. Не знам това нормално ли е, дали не трябва да изключва след като затвори. Чудя се дали това не товари инсталацията и за това да ми гори бушона.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта