Тъп въпрос - миене на двигател?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 03 яну 2007 15:57


Абе и на мен ми се струва малко като ромската логика"Колкот по-мръсен толкоз по-малко уруки хващат".




Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 03 яну 2007 15:59


Никога не съм имал проблеми с миенето на двигателя :)


Потребителски аватар
Brani VW QUANTUM
Мнения: 109
Регистриран на: Вто 10 окт 2006 13:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Brani VW QUANTUM » Сря 03 яну 2007 16:22


мен ме беше малко страх също така като колегата MobilLife, но веднъж един майстор ми каза, че за да я прегледа, трябва да измия двигателя преди това. Попитах го дали ще имам някакви проблеми, не е ли опасно и т.н.? Той отрече.
Престраших се.... в една автомивка. Двигателят направо блесна.
Човекът , който изми двигателя, каза че няма проблем колата да се запали веднага, само да държа на високи обороти- над 2500. Тъй като трудно беше излизането назад, доста коли алабала.....и взех че изпуснах газта за момент и двигателя изгасна...направо изобщо отказа да пали. Чуваха се ужасяващи странни звуци...
Оказа се, че в делкото влязло вода..получило се конденз... Нкл мин не искаше да запали....направо глава ме заболя....Веднага дойде управителят на автомивката...навря се отпред под капака..изчисти със суха кърпа делкото...веднага след това колата запали! :P Този път успях да задържа оборотите. Карах на 3000-3500... Изсъхна си по време на карането. След това нямах абсолютно никакви проблеми.:)


Потребителски аватар
stoqn_gti
Мнения: 1278
Регистриран на: Сря 10 май 2006 16:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот stoqn_gti » Вто 09 яну 2007 5:38


Хубаво е да се внимава с миеното :roll: тоест по накакъв начин да предпазим уязвимите части, наи добре да ги увием с наилон и чак след миенито да разопечатваме.Мои приятел пати доста от едно миене за това внимаваите :!:


Потребителски аватар
Dragan
Мнения: 33
Регистриран на: Пон 13 ное 2006 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Dragan » Вто 09 яну 2007 9:20


Снощи го мих за последно, беше наложително. Но съм забелязал, че на автомивката, който ползвам знаят как се прави това и до сега проблеми съм нямал !


4ep
Мнения: 219
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот 4ep » Вто 09 яну 2007 20:38


Rumen написа:Миенето на двигателя не е толкова страшна процедура ако се направи грамотно..

Абсолютно съм съгласен с всичко написано. Браво колега за отделеното време. :) Пробвал съм го многократно на колите си без последната и особенно номера с торбичките. За тези които се притесняват и искат да поомазнят тук там има спрейове за целта. Идеално вършат работа, а и после по лесно се мие напръсканото. :wink:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Сря 10 яну 2007 0:05


Колеги патил съм си от миене на двигатели поради прекалено силните съставки в препаратите :maaad: - на Алуминия му се спира тока, става като нов, но там що има резба влезе ли препарат после я се измие, я не и хоп някоя шпилка изтърве..., така че внимавайте :!: , особенно който ма Алуминий по двигателя. Аз вече мия само с нафта и после на пароструйка исплаквам... :wink:


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Сря 10 яну 2007 0:52


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 23:33, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Вто 08 апр 2008 14:42


Някой ме пита преди време за поддържане на гумените елементи в двигателния отсек - ама :banghead: не можах да намеря темата - пуста склероза - та затва тук - препарата е
Extreme Nano-Tech Tyre Gel
http://www.turtlewaxuk.com/results.asp? ... 0&%20Tyre#
Изображение


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Вто 08 апр 2008 15:37


Пръскам с меглио и после с пароструйка без да закривам каквота и да е :) Запали от раз :D
Изображение


Потребителски аватар
дзвера
Мнения: 867
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 9:21
Автомобил: ford escape
Двигател:
Местоположение: отвъд голямата локва

Мнениеот дзвера » Вто 08 апр 2008 15:42


аз редовно с маркуча вътре пръскам обилно после препарат(къвто намеря :D )и после с яка струя навсекадеееееее и винаги пали от раз 8)


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Вто 08 апр 2008 16:34


веселин аз питах :shock виждам че ефекта е УАУ....колко пара това чудо


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Вто 08 апр 2008 17:33


Smoke написа:веселин аз питах :shock виждам че ефекта е УАУ....колко пара това чудо

Към 8 кинта - става и за пластмаси , вътре из коша , но не и по брони и лайсни , че веднага лепне прах :(


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Вто 08 апр 2008 18:54


караш колата до пароструиката на ОМВ но двигатела да не е горещ а топал леко и докато чакаш ред напръскваш със (меглиото-препарат обезмаслител- жълт 4лв. -от пикадили ) двигатела. ЗАГАРНИ САМО БОБИНАТА ДИНАМОТО И ДЕЛКОТО С КАБЕЛИТЕ С ТОРБИЧКИ АКО НЕ ТИ СЕ БЪРШЕ -МОКРА БОБИНА СТО ПРОЦЕНТА РИСК ЗА ПРОБИВ А ТАМ ТОКА НЕ Е МАЛАК След това ти идва ред отваряш капака и запукваш двигатела с топла вакса -топла сапунка едно от двете нека това става вечер кам 23:00h. хем няма много коли и да чакаш много. След това избутваш колата настрани с отворен капак без да я палиш поне 10 мин за секи случаи и си готов --НЕ ПРЪСКАЙТЕ ГОРЕЩ АЛУМИНИИ СЪС СТУДЕНА СТРУЯ ВОДА -- така си мия полото секи месец и сам без грижи


Потребителски аватар
kabelista
Мнения: 172
Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 13:48
Автомобил: Skoda Octavia RS
Двигател: AUQ
Местоположение: София

Мнениеот kabelista » Вто 08 апр 2008 19:35


Въпреки ппедпазните мерки, при единственото миене на двигатела ми се "пукна" бобината на високото :roll: . Така че не бих го препоръчал без причина



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта