VW GOlf 3 GTI
- krastio
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
VW GOlf 3 GTI
Здравейте колеги , искам да ми помогнете и този път . Проблемът е следният паля си колата тръгвам си в нея има 20 л. бензин , карам си карам си .. Спирам ( работа или нещо друго ) потеглям на 1-ва , натискам газта обаче някак си се едно неможе да поеме газта връща оборотите и ги сваля до 600 - 700 за стотни от секундата и пак ги връща в нормалните , исключвам от скорост форсирам я има лек проблем заглъхва и почва постепенно да поема газта след което се оправя , опитвам пак да потегля , и имам чуството , че ще изгасне , но неможе все едно няма мощност , от какво ли може да е , днес пак така обаче обратното , карам си без проблем , слизам да отида до едно место за 5 мин. връщам се карам 2 км. и пак почва все едно не и достига мощност .
- kireto1219
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 08 ное 2006 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- jeko01
- Мнения: 80
- Регистриран на: Нед 04 ное 2007 22:28
- Автомобил: pasat B5
- Двигател: AFN 1.9 TDI
- Местоположение: провинциятя
ok
колега , ако скоро не си сменял филтъра на бензина , бива да го смениш ,че наще бензини са супер......



- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Въздушен бензинов филтър. Центровка
Бензинова помпа според мен прави проблема може да се е запушила нещо или кабеляците който ходят да бензиновата помпа, ако са те не мога да ти помогна
. Ако е помпата виж дали е поставена хубаво на мястоти си да не би, ти казваш че има 20 литра в резервара и ако помпата не е закрепена, тя ще си плува отгоре и затова става тоя номер.
Бензинова помпа според мен прави проблема може да се е запушила нещо или кабеляците който ходят да бензиновата помпа, ако са те не мога да ти помогна

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Тъйиии.. Съдейки от написаното под аватара ти, става въпрос за 2Е мотор.
Първо и най-вероятно: Свещи, кабели, палец+капачка. Евентуално комутатор+бобина, но по-малко вероятно.
След това е датчика за температурата на антифриза. Показва ти, че колата е студена и бичи много бензин, съответно- дави.
Има шанс да те будалка и ТПС-а (потенциометъра на дроселната клапа), но и това ми изглежда по-малко вероятно.
Хайде един допълнителен въпрос: Като минеш повечко разтояние и съответно колата загрее хубаво, прави ли го пак?
Иначе такова рязко заглъхване на обороти ми изглежда на нещо по запалителната система. Хубаво ще е да се завъртиш покрай някой елконаджия.
Първо и най-вероятно: Свещи, кабели, палец+капачка. Евентуално комутатор+бобина, но по-малко вероятно.
След това е датчика за температурата на антифриза. Показва ти, че колата е студена и бичи много бензин, съответно- дави.
Има шанс да те будалка и ТПС-а (потенциометъра на дроселната клапа), но и това ми изглежда по-малко вероятно.
Хайде един допълнителен въпрос: Като минеш повечко разтояние и съответно колата загрее хубаво, прави ли го пак?
Иначе такова рязко заглъхване на обороти ми изглежда на нещо по запалителната система. Хубаво ще е да се завъртиш покрай някой елконаджия.
- krastio
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Значи по горе съм казал карам я повече градско , датчика за бензина не ми работи но и сложих в същия ден 20 л. датчика за тем. мисля че също не работи , понеже градско почти не ми загрява , а и по въпроса ти , по горе казах , че ми направи същия проблем при минат 20 км. градско , слизам за 5 мин. от колата връщам се паля потеглям и почва да го прави но преди това не , само когато " не е на кеф " тогава не го прави иначе работи добре .
Още един въпрос , като я запаля привечер след работа за да излизам на вън , бензина много силно мерише от какво може и да попитам и 2-та датчика колко пари струват да си ги сменя
( бензинов , температура )
Още един въпрос , като я запаля привечер след работа за да излизам на вън , бензина много силно мерише от какво може и да попитам и 2-та датчика колко пари струват да си ги сменя

- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
огледай си маркучите,при мен се бяха понацепили и за малко да се запаля.Малко ги режеш и си готовkrastio написа: Още един въпрос , като я запаля привечер след работа за да излизам на вън , бензина много силно мерише от какво може и да попитам и 2-та датчика колко пари струват да си ги сменя( бензинов , температура )

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
krastio написа: датчика за тем. мисля че също не работи , понеже градско почти не ми загрява , а и
Еее... човеко... Първо с това трябваше да започнеш!
Ако не работи температурния датчик и ти отчита, че двигателя е студен, а на практика той вече си е загрял, почва да ти блъска твърде много гориво и почва да дави.
Всъщност- ето какво препоръчвам: Отиди някъде на компютърна диагностика. Нека там ти кажат какво точно не е в час, защото щом и горивния, и температурния датчик нищо не отчитат, то възможно е техния проблем да е в таблото, само визуализцията.
След като разбереш какво точно не е наред с колата, тогава вече ще предприемаш мерки за отстраняване на повредите. Ще ти излезе много по-евтино, отколкото да сменяш нахалост!
Отделно, че предполагам, че и разхода ще ти падне с поне 1/3, ако проблема е термодатчика.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 43 госта