към него вървят в комплекта: гайка,скоби,грес,зегерка,пружинна шайба,дистанционерна втулка(пластмасова)
Развиваме гайката на карето (в средата със яка лула 30)
Вдигаме и осигуряваме автомобила
Сваляме гумата и се открива тази гледка
Развиват се трите болта на шарнира (тези които сочат нагоре за ключ 13 са препоръчвам лула)
След като се развият болтовете и е махната гайката на карето се извърта волана така че да може да се издърпа плуоската (карето да излезе от главината)
Карето се вади със леко чукване
Ето как изглежда преди да бъде измито със бензин
Старият маншон
Вече измитото каре
Почистената полуоска
Слагаме новият маншон
Пружинната шайба и пластмасовият дистанционер
Слагаме греста в карето опаковката във комплеката е за едно каре
Слагаме карето (почукваме го да щракне)
Слагаме и стягане скобите
Най лесно става със керпеден (като се внимава да не се среже новият маншон)
Монтаж по обратният ред
Малко е размазана снимката ама се вижда шарнира влиза ВЪВ носача
Стягане на гумата
Излекуваният Голф
Щастливият собственик
Необходими инструменти:
Лула 30
Лула 13
Чук
Керпеден
1л. бензин
някой друг парцал
Права отвертка (за сваляне на стария маншон)
Търпение и желание
Успех
Със любезното съдействие на колегата Citrus
			   
  
 )и според мен е по-лесно.Сваля се вътрешното каре.Главите на болтовете му се развиват с еврейска звезда.След развиването на болтовете, се върти волана пълен ляв, за ляв маншон,или пълен десен,за десен маншон.Вътрешното каре се измъква от скоростната кутия.То се държи на една зегерка.Маха се зегерката,вътрешното каре,ШАЙБА,вътрешен маншон,външен маншон.Трябват:свястен крик(добре е да бъде маслен),зегер клещи,еврейска звезда,парцал и стандартни като управител,клещи,отвертки...Това се отнася за Голф2.