Проблем с охладителната система-решен

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
niko
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Проблем с охладителната система-решен

Мнениеот niko » Чет 27 окт 2005 23:24


Колеги ще ви разкажа за мойта одисея започнала миналата седмица,и ако някой се е сблъсквал с такъв проблем да каже за какво става въпрос.Пластмасата в която стои термостата се беше спукала взех нова и я смених налях вода обезваздуших и няма проблеми карах си два дни на третия гледам температурата отива кам 110г. Спрях гледам няма вода в казанчето няма течове долях 1,5л помислих си че някъде е останала въздушна възглавница. Нопродалжава да ми губи вода по малко ане тече от никъде и при маслото я няма каде ли отива.Мерси предварително.Васко кажи си мнението щото майсторите в Пловдив ма почнаха с гарнитури.




Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот emils » Пет 28 окт 2005 13:46


евентуално изгоряла гарнитура на главата. аз имах такъв проблем и ми губеше вода. симптомите са че отзад излиза яко бяла пара и чернилка от ауспуха.
смених гарнитурата в един квартален гараж - 20 лв. за гарнитура и 60 лв. за труд, доколкото помня. иди на майстор все пак.


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Пет 28 окт 2005 20:25


1.Уплътнение на разширителния съд.
2.Преебана капачка на разширителния.
3.Менте термостат.
4.Въздъшна възглавница?
5.Чак след това гарнитури и т.н.


ATC
Мнения: 20
Регистриран на: Пон 24 окт 2005 9:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ATC » Пет 28 окт 2005 21:54


най-вероятно е капачката за разш.съд има я при смотаняците от юнитрейд на цена 21лв и няколко стотинки иначе платсмасата е прблем на всичките поло-та доколкото разбирам заради нея на новото ми поло бяха махнали термостата тъпанарите а и на мен ми губеше антифриз но заради капачката има една пластмаса сложена върху два болта като застанеш срещу колата вдясно на разш съд маха се нагоре силно и гледай сигурно то там е текло има си дупчици ако наистина е от там значи почи 10% е капачката.Пиши :)


Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот emils » Вто 01 ное 2005 17:25


проблемни при полото са (личен опит) още гумените съединеня и радиатора - често пропускат, особено ако колата е на повече години и километри.
може да опиташ при хладно време сутрин да покараш колата на градско, докато загрее на макс и после като вдигнеш капака да видиш дали не излиза пара отнякъде или да има теч по връзките - познава се по мазните петна от антифриза.


Потребителски аватар
g_velev
Мнения: 109
Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот g_velev » Сря 02 ное 2005 10:28


Значи по пътя на логиката, ако преди не е имало проблем и си сменял пластмасата на термостата, след което е почнало да губи вода си мисля че проблема е точно там, може да не си монтирал новата добре! Но пък от друга страна то ще тече от там при запален двигател акои има проблем!
Другото много вероятно нещо е капачката на арзширителния съд. При мен го имаше този проблем, и аз бях долял около 1,5 литра но при мен колата не е загрявала - странно нали!
Аз тогава случайно видях 4е нивото на водата е паднало и почнах да доливам, 4е отиде 1,5 л. вода. Когато затягаш капачката го прави бавно, може просто лошо да си я завил!!


Потребителски аватар
niko
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот niko » Сря 02 ное 2005 21:57


Мерси на всички за съветите в неделя ще видя капачката. После ще пиша кво е положението.


Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот emils » Чет 03 ное 2005 17:09


не знам дали е от капачката... аз съм забравял 1-2 пъти да я затворя и не съм забелязал да губи охладителна течност.
а сменявал ли си уплътнението на термостата?


Потребителски аватар
niko
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот niko » Пет 11 ное 2005 21:59


Пробвах ис друга капачка но положението е В..за дет се вика, ще се влиза в бокса.


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Пет 11 ное 2005 23:01


Ама ти още ли се балтавиш с този проблем? Имай предвид, че ако причината е в дефектирала гарнитура и в горивната камера попаднат пари от охл. течност с обем по-голям от обема на горивната камера при положение на буталото в ГМТ се получава хидроудар. И проблемът става катастрофален. Не бива да се кара така... ако не искаш да се случи това:
Изображение
или това:
Изображение


Потребителски аватар
niko
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот niko » Съб 12 ное 2005 21:52


Не я карам стои си в двора щото имам служебна.


Потребителски аватар
niko
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот niko » Сря 30 ное 2005 22:06


Нямам време да пиша,че направих колата гарнитурата беше заминала така и така беше разглобена та смених и семерингите и гумичките и сега е пушка.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта