Има ли значение състоянието на гърнетата за разхода на газ?
- stevensgr
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 14:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Има ли значение състоянието на гърнетата за разхода на газ?
Имам следния въпрос:колата (Венто ААМ) започна да ми харчи по-вечко и реших да я закарам на газаджията дето ми я слага, майстора ме върна с думите да си оправя гърнето и тогава да му я закарам и от там въпроса ми ако ми се е поразтракало гърнето може ли от това да ми е качен разхода на газ?
- walentin
- Мнения: 519
- Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега Стевенсгр, разходът на колата може да бъде повишен ,ако имаш запушване на ауспуха.То става обикновено в катализатора, когато е много стар , иначе запушване - само при трабант. Колегата Пропаро е прав - маисторът е искал да направи диагностиката на базата на анализ на изгорелите газове, а те са "менте", ако ауспуха подпърдява оттук оттам.
valko-1 написа:ако си махнал катализатора , сложи антивибрационно гърне, в противен случей гори много.....
в подкрепа на това макар, че звучи абсурдно: стария голф 1,6 карбуратор кейхин гореше по-малко и вървеше повече и на бензин и на газ ако има резонансно гърне след изпускателните колектори - незнам защо но беше така. абсолютно съм сигурен два пъти съм пробвал като разликата беше голяма!

-
- Мнения: 79
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 1456
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
walentin написа:....щото оттам изтича газта, която идва по едни тръбички направо от бутилката и...се получава по-голям разход.valko-1 написа:ако си махнал катализатора , сложи антивибрационно гърне, в противен случей гори много.....

- walentin
- Мнения: 519
- Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега Стеженсгр, по-горе с тръбичките се шегувах.А сега - серизно: всеки ауспух, всъщност е една полузапушена шумозаглушителна тапа на мотора. Колкото е по разпробита, толкова по-добре работи мотора - все пак той губи мощност от това да прокарва изгорелите газове през тиа дълги кюнци,гърнета и катализатор.Така че не там е заровено кучето- търси на друго място по-големия разход.stevensgr написа:На катализатора му стой само кожуха,иначе вътре нищо няма,но как точно идва от там газта през катализатора ли,извинявайте за глупавия въпрос?
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
walentin написа:Колега Стеженсгр, по-горе с тръбичките се шегувах.А сега - серизно: всеки ауспух, всъщност е една полузапушена шумозаглушителна тапа на мотора. Колкото е по разпробита, толкова по-добре работи мотора - все пак той губи мощност от това да прокарва изгорелите газове през тиа дълги кюнци,гърнета и катализатор.Така че не там е заровено кучето- търси на друго място по-големия разход.
.
Обясни ми колега как всичко дето си го написал влияе на разхода на ГАЗ.Ами там всичко си зависи от реглажа на изпарителя за работа на празен ход,както и за максималното количество газ което да минава в режим на големи обороти.Като условието единствено е да е избран подходящия изпарител като киловати,начин на управление--вакуумен или електрически и не на последно място като хубава марка.
Ако колегата беше с газов инжекцион съм съгласен с всичко това но от четеното не виждам да е така.
Човече оправи си наистина изходящата система,виж си за всеки случай и пътя на входящия свеж въздух-сменял ли си скоро въздушен филтър,да не би и от там да не засмуква правилно въздух и затова да харчи така,отиди тогава на газаджия и ако пак има проблем ще говорим още по темата.
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пон 14 авг 2006 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега propparo, ами изпускателната система(наличието и състоянието и) влияе на работата на газ по същия начин, по по който и на бензин...
Просто тези грнета и тръби са едно допълнително съпротивление, което се оказва на изгорялата ГВС при четвъртия такт на двигателя. Един прост пример-една спринцовка като я позатапиш с пръст става доста по-трудно да и натиснеш буталото...
Просто тези грнета и тръби са едно допълнително съпротивление, което се оказва на изгорялата ГВС при четвъртия такт на двигателя. Един прост пример-една спринцовка като я позатапиш с пръст става доста по-трудно да и натиснеш буталото...
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Това ясно,но колегата описва че явно има пробойни някъде по тръбите или гърнетата,поне аз така разбирам от писаното.И тъй като не целия дебит изгорели газове излиза през тръбата на крайното гърне,газаджията иска да се подсигури за по-достоверни показания на газанализатора и затова го връща.Просто да се почне от най-лесното,а не да се търси сложното решение на въпроса.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Carfan и 9 госта