Има ли значение състоянието на гърнетата за разхода на газ?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
stevensgr
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 14:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Има ли значение състоянието на гърнетата за разхода на газ?

Мнениеот stevensgr » Сря 16 апр 2008 16:46


Имам следния въпрос:колата (Венто ААМ) започна да ми харчи по-вечко и реших да я закарам на газаджията дето ми я слага, майстора ме върна с думите да си оправя гърнето и тогава да му я закарам и от там въпроса ми ако ми се е поразтракало гърнето може ли от това да ми е качен разхода на газ?




Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Сря 16 апр 2008 17:23


Може би по-скоро майстора се притеснява за показанията на газ анализатора.Като не ти е наред изходящата система може да залъгва нещо,поне аз така си обяснявам.


Потребителски аватар
walentin
Мнения: 519
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот walentin » Сря 16 апр 2008 18:18


valko-1 написа:ако си махнал катализатора , сложи антивибрационно гърне, в противен случей гори много..... :roll:
....щото оттам изтича газта, която идва по едни тръбички направо от бутилката и...се получава по-голям разход.


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Сря 16 апр 2008 18:25


Ай' стига 'е!!!
Така обаче няма да му помогнете на колегата.


Потребителски аватар
walentin
Мнения: 519
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот walentin » Сря 16 апр 2008 18:27


Колега Стевенсгр, разходът на колата може да бъде повишен ,ако имаш запушване на ауспуха.То става обикновено в катализатора, когато е много стар , иначе запушване - само при трабант. Колегата Пропаро е прав - маисторът е искал да направи диагностиката на базата на анализ на изгорелите газове, а те са "менте", ако ауспуха подпърдява оттук оттам.


Потребителски аватар
gyb
Мнения: 217
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gyb » Сря 16 апр 2008 19:49


valko-1 написа:ако си махнал катализатора , сложи антивибрационно гърне, в противен случей гори много..... :roll:


в подкрепа на това макар, че звучи абсурдно: стария голф 1,6 карбуратор кейхин гореше по-малко и вървеше повече и на бензин и на газ ако има резонансно гърне след изпускателните колектори - незнам защо но беше така. абсолютно съм сигурен два пъти съм пробвал като разликата беше голяма! :roll:


Потребителски аватар
stevensgr
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 14:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот stevensgr » Сря 16 апр 2008 20:08


На катализатора му стой само кожуха,иначе вътре нищо няма,но как точно идва от там газта през катализатора ли,извинявайте за глупавия въпрос? :oops:


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Сря 16 апр 2008 20:32


от собстевн опит - при пробито гърне ми увеличава и вървежа и разхода на бензин, не виждам защо да не е така и на газ :roll:


dimovcheto
Мнения: 79
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimovcheto » Сря 16 апр 2008 22:58


По-добре смени майстора :)


red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Мнениеот red rider » Чет 17 апр 2008 7:21


walentin написа:
valko-1 написа:ако си махнал катализатора , сложи антивибрационно гърне, в противен случей гори много..... :roll:
....щото оттам изтича газта, която идва по едни тръбички направо от бутилката и...се получава по-голям разход.

:lol: за бисерите . Иначе по темата мисля че наистина майстора е искал да се подсигури за газ анализатора . Ако ти издишат половината газове няма как да ти направи що годе сносна центровка.


Потребителски аватар
walentin
Мнения: 519
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот walentin » Чет 17 апр 2008 10:10


stevensgr написа:На катализатора му стой само кожуха,иначе вътре нищо няма,но как точно идва от там газта през катализатора ли,извинявайте за глупавия въпрос? :oops:
Колега Стеженсгр, по-горе с тръбичките се шегувах.А сега - серизно: всеки ауспух, всъщност е една полузапушена шумозаглушителна тапа на мотора. Колкото е по разпробита, толкова по-добре работи мотора - все пак той губи мощност от това да прокарва изгорелите газове през тиа дълги кюнци,гърнета и катализатор.Така че не там е заровено кучето- търси на друго място по-големия разход.


Потребителски аватар
stevensgr
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 14:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот stevensgr » Чет 17 апр 2008 11:14


Благодаря ви колеги


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Чет 17 апр 2008 13:12


walentin написа:Колега Стеженсгр, по-горе с тръбичките се шегувах.А сега - серизно: всеки ауспух, всъщност е една полузапушена шумозаглушителна тапа на мотора. Колкото е по разпробита, толкова по-добре работи мотора - все пак той губи мощност от това да прокарва изгорелите газове през тиа дълги кюнци,гърнета и катализатор.Така че не там е заровено кучето- търси на друго място по-големия разход.


.
Обясни ми колега как всичко дето си го написал влияе на разхода на ГАЗ.Ами там всичко си зависи от реглажа на изпарителя за работа на празен ход,както и за максималното количество газ което да минава в режим на големи обороти.Като условието единствено е да е избран подходящия изпарител като киловати,начин на управление--вакуумен или електрически и не на последно място като хубава марка.
Ако колегата беше с газов инжекцион съм съгласен с всичко това но от четеното не виждам да е така.
Човече оправи си наистина изходящата система,виж си за всеки случай и пътя на входящия свеж въздух-сменял ли си скоро въздушен филтър,да не би и от там да не засмуква правилно въздух и затова да харчи така,отиди тогава на газаджия и ако пак има проблем ще говорим още по темата.


Lyubaka
Мнения: 147
Регистриран на: Пон 14 авг 2006 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Lyubaka » Пет 18 апр 2008 7:24


Колега propparo, ами изпускателната система(наличието и състоянието и) влияе на работата на газ по същия начин, по по който и на бензин...
Просто тези грнета и тръби са едно допълнително съпротивление, което се оказва на изгорялата ГВС при четвъртия такт на двигателя. Един прост пример-една спринцовка като я позатапиш с пръст става доста по-трудно да и натиснеш буталото...


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Пет 18 апр 2008 8:00


Това ясно,но колегата описва че явно има пробойни някъде по тръбите или гърнетата,поне аз така разбирам от писаното.И тъй като не целия дебит изгорели газове излиза през тръбата на крайното гърне,газаджията иска да се подсигури за по-достоверни показания на газанализатора и затова го връща.Просто да се почне от най-лесното,а не да се търси сложното решение на въпроса.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Carfan и 23 госта