Пак проблеми с Г2-1.3i

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
tihomir7724
Мнения: 28
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Пак проблеми с Г2-1.3i

Мнениеот tihomir7724 » Чет 10 апр 2008 12:24


Здравейте!След"ремонт" на който смених КЛАПАН ЗА НАЛЯГАНЕТО И ОБРАТНОТО ГОРИВО pierburg(такьв,какьвто ми е стария)-150 лв.;ПАЛЕЦ И Д.КАПАЧКА-бош-35лв.;ГОРИВЕН ФИЛТЬР-27лв.СМЕНЕН КАТАЛИЗАТОР С ОБ.ГЬРНЕ-65лв.;ТЕРМО ДАТЧИК(нов)не мога да запаля ,а ако запали гасне ваднага и много мирише на бензин.Когато се задьржи много тресе(прекьсва).Махнах свещите и целите бяха черни.Какво да правя ,че аман от"МАЙСТОРИ",сега даже не мога да я закарам на собствен ход до поредния"РАЗБИРАЧ".Направо ми осакатиха колата!Педали смотани!!!!!!!!!!Ако някой има на идея каква е болеста-ще сьм благодарен!GOLF 2 1.3IЗабравих да кажа,че 2 дена я карах без видими проблеми.




Потребителски аватар
Ugeorge
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ugeorge » Вто 15 апр 2008 10:06


преди "ремонта" имаше ли някакви проблеми и какви?


tihomir7724
Мнения: 28
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tihomir7724 » Вто 15 апр 2008 18:39




tihomir7724
Мнения: 28
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tihomir7724 » Пет 18 апр 2008 14:33


давайте идеи колеги


Потребителски аватар
Ugeorge
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ugeorge » Пет 18 апр 2008 19:39


ами за термо датчика може да провериш с омметър дали ти е наред. Махаш куплинга на синия датчик и мериш колко ома е. Това измерване се прави сутрин по изгрев слънце ако колата ти стои навън(за да бъде температурата на датчика като околната) или ако е в гараж още по-лесно на студена кола когато ти е кеф. След което отваряш или Аутодата или Хайнц и гледаш тези омове на колко градуса отговарят и ако това е температурата на околната среда датчика работи. Ако от това не се оправи проблема може да е в прекъсваща инсталация, което вече си е трудно за откриване.

Сега се сещам че има един ключ на дроселовата клапа(не вярвам да е от него, но пък лесно се проверява) има една букса на дроселовата клапа разкачи я и ако всичко е наред е от въпросния ключ ако не се оправи закачи я обратно.


tihomir7724
Мнения: 28
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tihomir7724 » Съб 19 апр 2008 5:52


ТЕРМО ДАТЧИК(нов),да е дал дефект?Като запали работи и гасне след секунди сякаш има само грамове гориво, а резервоара е почти пьлен.Проверявах кабели трьбички и всичко изглежда о.к.А пали доста трудно.И детонира-пат кют


Потребителски аватар
Ugeorge
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ugeorge » Съб 19 апр 2008 9:32


Това че е нов не значи че е читав, ако не е от него и както казваш всичко си е ОК остава по инсталацията да е някой кабел.

Също като се опитваш да го оправиш не прави няколко неща наведнъж, само по едно. За да видиш има ли някаква разлика. Аз съм пробвал и на студено (ама зимата) може и с разкачен термо датчик да запалиш, но колата започва да се дави скоро. Ако палиш без проблем и после се прецаква, може кабела на термодатчика да ти е прекъснат, премери при разкачен на контакт има ли някакво напрежение на куплунга.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта