Пак проблеми с Г2-1.3i
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Пак проблеми с Г2-1.3i
Здравейте!След"ремонт" на който смених КЛАПАН ЗА НАЛЯГАНЕТО И ОБРАТНОТО ГОРИВО pierburg(такьв,какьвто ми е стария)-150 лв.;ПАЛЕЦ И Д.КАПАЧКА-бош-35лв.;ГОРИВЕН ФИЛТЬР-27лв.СМЕНЕН КАТАЛИЗАТОР С ОБ.ГЬРНЕ-65лв.;ТЕРМО ДАТЧИК(нов)не мога да запаля ,а ако запали гасне ваднага и много мирише на бензин.Когато се задьржи много тресе(прекьсва).Махнах свещите и целите бяха черни.Какво да правя ,че аман от"МАЙСТОРИ",сега даже не мога да я закарам на собствен ход до поредния"РАЗБИРАЧ".Направо ми осакатиха колата!Педали смотани!!!!!!!!!!Ако някой има на идея каква е болеста-ще сьм благодарен!GOLF 2 1.3IЗабравих да кажа,че 2 дена я карах без видими проблеми.
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Ugeorge
- Мнения: 325
- Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ами за термо датчика може да провериш с омметър дали ти е наред. Махаш куплинга на синия датчик и мериш колко ома е. Това измерване се прави сутрин по изгрев слънце ако колата ти стои навън(за да бъде температурата на датчика като околната) или ако е в гараж още по-лесно на студена кола когато ти е кеф. След което отваряш или Аутодата или Хайнц и гледаш тези омове на колко градуса отговарят и ако това е температурата на околната среда датчика работи. Ако от това не се оправи проблема може да е в прекъсваща инсталация, което вече си е трудно за откриване.
Сега се сещам че има един ключ на дроселовата клапа(не вярвам да е от него, но пък лесно се проверява) има една букса на дроселовата клапа разкачи я и ако всичко е наред е от въпросния ключ ако не се оправи закачи я обратно.
Сега се сещам че има един ключ на дроселовата клапа(не вярвам да е от него, но пък лесно се проверява) има една букса на дроселовата клапа разкачи я и ако всичко е наред е от въпросния ключ ако не се оправи закачи я обратно.
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Ugeorge
- Мнения: 325
- Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Това че е нов не значи че е читав, ако не е от него и както казваш всичко си е ОК остава по инсталацията да е някой кабел.
Също като се опитваш да го оправиш не прави няколко неща наведнъж, само по едно. За да видиш има ли някаква разлика. Аз съм пробвал и на студено (ама зимата) може и с разкачен термо датчик да запалиш, но колата започва да се дави скоро. Ако палиш без проблем и после се прецаква, може кабела на термодатчика да ти е прекъснат, премери при разкачен на контакт има ли някакво напрежение на куплунга.
Също като се опитваш да го оправиш не прави няколко неща наведнъж, само по едно. За да видиш има ли някаква разлика. Аз съм пробвал и на студено (ама зимата) може и с разкачен термо датчик да запалиш, но колата започва да се дави скоро. Ако палиш без проблем и после се прецаква, може кабела на термодатчика да ти е прекъснат, премери при разкачен на контакт има ли някакво напрежение на куплунга.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DrEbNiA и 71 госта