K-jetronic + Турбо на Ауди 80
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
K-jetronic + Турбо на Ауди 80
Става въпрос за 5 цилиндровия турбо мотор с 20 клапана, и понеже електрониката му не работи и не може да се свърже /поне във Видин няма такива хора/ за проба е монтирана механична инжекция K-Jetronic Колата си върви прилично, но на мен ми се струва че трябва да е доста по-жива.Та въпроса ми е??? Възможно ли е тая инжекция да захрани този мотор с турбо??? Има ли опция за МЕГАСКУРИТ на тоя 5 цилиндров мотор.
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
То не е само К-Джетроник, имаш си различни дюзи по дебит, различни клапи, различни реглажи, това че е един тип на принцип не значи, че е същата, не би имало причина да не може да се свърже Мегаскуирт! Може да управляваш 5 цилиндров мотор с Мегаскуирт без никакъв проблем! И какво толкова е сдухала електрониката та не могат да се оправят?
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
K_Power написа:То не е само К-Джетроник, имаш си различни дюзи по дебит, различни клапи, различни реглажи, това че е един тип на принцип не значи, че е същата, не би имало причина да не може да се свърже Мегаскуирт! Може да управляваш 5 цилиндров мотор с Мегаскуирт без никакъв проблем! И какво толкова е сдухала електрониката та не могат да се оправят?
Де да знам кво са правили. Има само електронния блок без никакви кабели, така че мисията е много трудна.
- Vorsprung durch technik
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 29 яну 2007 13:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Vorsprung durch technik написа:Бате тоя мотор с мех.инжекция и турбо нема да го бъде.Те на 2.3-то с мех.инжекция му слагат глава и ел.инжекция от 20-в то.Ако искаш да премахнеш дебитомера мисля,че може да се боцне мегаскуирт,ако ли не газ
И аз така казах на човека. Той пък вика че главата на инжекциона е от утрбо мотор, в което се съмнявам. Дайте някой линк с схемата на неговата си електроника.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Със скуирта горивото ще го управляваш, но само на един цикъл всичките дюзи, а за запалването - забрави - така са ми казвали разни светила по тез двигатели (примерно батко Банакиев
)
Колкото до механичната турбо инжекция - има си ги... моето куатро е с такава, но тепърва ще я мъча да я подкарвам, че от 7-8 години колата е карана само на газ
... Евентуално ще имам една излишна механична инжекция... ако искаш да правим трампата за еку-то, пък аз инсталацията ще си я изплета? 

Колкото до механичната турбо инжекция - има си ги... моето куатро е с такава, но тепърва ще я мъча да я подкарвам, че от 7-8 години колата е карана само на газ


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта