въпрос за полуоски на 1300

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
sniper
Мнения: 46
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

въпрос за полуоски на 1300

Мнениеот sniper » Пон 21 апр 2008 19:58


Някой може ли да ми каже как се свалят полуоските на модела 1300 1971 г. но без да се сваля скоростната кутия. Значи аз съм развил шесте болта които държат капака между полуоската и скоростната кутия но не става. И още един въпрос за свалянето на накраиниците на предния мост, двата леви и двата десни как става точно, днеска опитахме с чук и секач да ги развием като удряхме по дупките които са за развиване но не помръдват. Да не би нещо да грешим.




Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Пон 21 апр 2008 21:04


Бат Вальо,помогни на човека! Само четеш и си траеш!! :smackbum


Потребителски аватар
Perso
Мнения: 1088
Регистриран на: Пет 10 дек 2004 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

:))

Мнениеот Perso » Пон 21 апр 2008 21:25


на полуските свалете големата зегерка!
поясни кои накрайници
- шарнирите на преса
- шангите - оксижена и вода да се размърда ръждата и на тръбно менгеле и ....


sniper
Мнения: 46
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sniper » Пон 21 апр 2008 22:22


коя голяма зегерка :cry:
а иначе става въпрос точно за шарнирните болтове, ама как на преса нестава ли по някакъв начин чрез развъртане на капаците на болтовете щото на мен маншоните са ми отишли и отвътре се вижда направо цялата ябълка, аз трябва да сменя маншона да взема по някакъв начин луфтовете (защото два от болтовете имат луфтове) или да ги сменя направо с нови и да ги напълня с грес


Потребителски аватар
stenly_r
Мнения: 323
Регистриран на: Чет 05 май 2005 14:24
Автомобил: VW 1300
Двигател: F
Местоположение: Банкя
Контакти:

Мнениеот stenly_r » Вто 22 апр 2008 7:35


сменяш направо с нови - 30лв при Жоро или 14 в канекс.
Нищо не се развива - 10тонна пресичка ще свърши работа.
Като монтираш новите има посока, която трябва да спазиш - трябва да има белези


sniper
Мнения: 46
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sniper » Вто 22 апр 2008 20:29


Добре де аз дори и да намеря преса човека който работи с нея дали ще знае как да ги свали, а и след това новите пак на пресата ли
Още едно въпросче като разглобявам предните торсиони на основните им части, трябва ли да се притеснявам от нещо например дали после ще мога да си ги сглобя пак аз, да не би да изискват някакъв специален реглаж или нещо такова. Предполагам че самият сноп от пластините си влиза на точно определено място (има си легла).
Така и не можах да разбера тази голяма зегерка на полуоската дето ми каза за нея Персо къде се намира и как се маха


sniper
Мнения: 46
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sniper » Вто 29 апр 2008 23:09


Добре де няма ли кой да сподели как точно стой въпроса със смяната на шарнирите с тази преса. Май много малко хора посещават напоследък този форум, къде сте брее


Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Сря 30 апр 2008 11:44


:ihaaaaa хванала ги е ваканциятааа


Потребителски аватар
stenly_r
Мнения: 323
Регистриран на: Чет 05 май 2005 14:24
Автомобил: VW 1300
Двигател: F
Местоположение: Банкя
Контакти:

Мнениеот stenly_r » Сря 30 апр 2008 21:02


Този, който бачка на пресата ще знае какво да прави - свали носачите и ги занеси. Ако не знаеш къде, ще питам един младеж дали ще ти ги избие/набие. За торсиона - няма страшно, не можеш да объркаш носачите. Ако извадиш самите ламели от моста вече е друга бира, ама май дотам няма да стигнеш. За зегерката - Персооооо, обясни на момчето, бре


Потребителски аватар
Perso
Мнения: 1088
Регистриран на: Пет 10 дек 2004 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

:))

Мнениеот Perso » Сря 30 апр 2008 21:30


Да пита Варненските гении, аз тея работи ни ги разбирам :lol:


Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Чет 01 май 2008 8:46


Старец малчиш като дупе.Напиши на детето как да се оправя.Или му кажи как да те намери и му оправи колицата.За ккво ти е този сервиз?Нали се храниш с него.


Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Чет 01 май 2008 8:49


Персо насам сигурен дали ваобщте четат форума от Варна.Там само едно момче вписва(Красю). Разбирачите дето ги правят "убавините" не вписват при нас!!


Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Чет 01 май 2008 8:56


Snaiper,защто ненамериш някой който е правил такива работи,ами се мьчиш да откриваш топлата вода.Накрая пак щте платиш друг да я направи.Само дето щте загубиш много време,нерви а сигурно и пари.
Според мен нештата трябва да се правят от хора дето разбират.Това не ти е руска кола да сабираш едно кам гьотере.Може и да стане,ама няма да е като немска кола,а побьлгарена костенурка.
Извинявай .


Потребителски аватар
Perso
Мнения: 1088
Регистриран на: Пет 10 дек 2004 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

:))

Мнениеот Perso » Чет 01 май 2008 9:37


Откачаш капага на скоростите
Сваляш със скоба ръкава и под пласмасата има 1 голема зегерка


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Чет 01 май 2008 9:41


На преса как става не е интересно, въпроса тука мисля е без (номера минава не само на Костенурка), та - разрязва се горната част на болта, така че да излезе ябълката и всичко що е вътре, полсе със заваръчен апарат се прави цял шев - да стане като набита втулка, заварката ще го свие достатъчно, че да излезе с лека помощ от чук, монтажа с леко набиване, като е добре да се използва някаква втулка за да се нарани болта прекалено - успех... :wink:



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта