Въпрос за Турбо.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Въпрос за Турбо.

Мнениеот S.Raikov » Сря 23 апр 2008 20:26


Имам една турбина KKK K-26 единия отвор за мазането е голям, а другия (от другата страна) e по-малък.Кой е входа за мазането и кои изхода според вас?




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 23 апр 2008 21:13


Сигурен съм че си го знаеш, но питаш за сигурност :)
Малкия е входа а големия е изхода ...на малкия се слага рестриктор 0,8мм и се захранва с масло взето непосредствено след масления филтър. Големия (изхода) се отвежда с тръба да се оттича в картера, но над нивото на маслото. Тръбата трябва да е с върешен отвор не по-малък от изхода на турбината и възможно най-права (с никакви или минимални завой).

РАСО


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Сря 23 апр 2008 22:48


аз ли нещо бъркам или до сега на всички сериини турбо коли не съм виждал такъв рестриктор 0.8мм


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Чет 24 апр 2008 14:10


Аз сьм с 0.6мм



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта