
За голф2 1,6 дизел
За голф2 1,6 дизел
здравейте, колеги. наблягам на 4етенето във вашия форум, но ето, 4е дойде време да попиша: интересува ме какъв е реалния разход на голф 2 1.6 дизел, говоря за 4истия дизел. по каталози гледах, там ми е ясно, но е друго да ти се каже нещо практически изпитано. благодаря ви предварително и се надявам на бърз отговор 

- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- R@do
- Батето
- Мнения: 5450
- Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ABK 1993
- Местоположение: В планината
Знам,че "майстори" и лаици всякакви, но все съм се чудел като кажат "...дизелите са икономични ама поддръжката им е много скъпа" и "мани на ФВ дизела...таркат и текът".От къде идват тези вопли, то е ясно,че звучи пресилено, но все пак трябва да има някаква ядко от която тръгват слуховете.....Аз съм газ/бензин, но винаги сменям консумативи и други чаркове редовно и по възможност преди да са се преебали...
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ми виж сега, ако е скапан мотора няма да пали зимата или ще пали ама трудно.
Ако е читав мотора няма да имаш проблеми с паленето. За гарнитурата казал съм го по-нагоре - трябва да се пази от прегряване мотора за да нямаш проблеми с гарнитури и т.н.
Цени:
възд ф-р /смяна на около 10-15 хил. км/ ~ 15 лв.
масления филтър е 7-8 лв.
горивния филтър се сменя на около 20 000 км. ~ 20-25 лв.
ремък /алтернаторен/ сменяш като му дойде времето ~ 6-7 лв.
ремък /ангренажен/ смяна на всеки 60 000 км. ~ 25 лв.
Ако е читав мотора няма да имаш проблеми с паленето. За гарнитурата казал съм го по-нагоре - трябва да се пази от прегряване мотора за да нямаш проблеми с гарнитури и т.н.
Цени:
възд ф-р /смяна на около 10-15 хил. км/ ~ 15 лв.
масления филтър е 7-8 лв.
горивния филтър се сменя на около 20 000 км. ~ 20-25 лв.
ремък /алтернаторен/ сменяш като му дойде времето ~ 6-7 лв.
ремък /ангренажен/ смяна на всеки 60 000 км. ~ 25 лв.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта