Проблем с оборотите - може да се каже решен
Проблем с оборотите - може да се каже решен
Значи проблема е следния: откакто сложих газова уредба като подам малко повече газ...примерно към 3000-3500 оборота като пусна педала на газта, оборотите не само, че не падат ами даже леко се качват и след това плавно падат...някой ако се е сблъсквал с това, моля да сподели откъде идва проблема
Последна промяна от itni на Чет 05 яну 2006 14:20, променено общо 1 път.
- brother_Tom
- Мнения: 166
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
По темата е писано много, но естествено е невъзможно да се прочете всичко
накратко:
При работа на газ, независимо как е настроена колата състава на изгорелите газове а и процеса на изгаряне на горивната смес силно се различава от този при бензин. Вероятно караш VW gruebel щом пишеш тук
Компа на колата отчита тази разлика и минава в авариен режим, трупа грешки и обикновенно резултата е подобен. Отразява се и на разхода.
За щастие е поправимо. Майсторите ти за газовата уредба не са били в час, но това е често явление
накратко:
При работа на газ, независимо как е настроена колата състава на изгорелите газове а и процеса на изгаряне на горивната смес силно се различава от този при бензин. Вероятно караш VW gruebel щом пишеш тук
Компа на колата отчита тази разлика и минава в авариен режим, трупа грешки и обикновенно резултата е подобен. Отразява се и на разхода.
За щастие е поправимо. Майсторите ти за газовата уредба не са били в час, но това е често явление
- Oleg_Yanev
- Мнения: 115
- Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- brother_Tom
- Мнения: 166
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Едва ли, ако са знаели е нямало да допуснат такъв проблем.
Намери някой да ти прочете грешките на компа. От там ще е ясно какъв тип е проблема и как да се реши.
Зависи от компа в колата, колко и какви датчици влизат в него и кои трябва да се лъжат/емулират.
Като за начало изключи акумулатора за 5 мин. (може да ти "изчезне часовника, радиото... ?!? но това е поправимо).
Някои грешки със сигурност ще изчезнат и пробвай как е
Намери някой да ти прочете грешките на компа. От там ще е ясно какъв тип е проблема и как да се реши.
Зависи от компа в колата, колко и какви датчици влизат в него и кои трябва да се лъжат/емулират.
Като за начало изключи акумулатора за 5 мин. (може да ти "изчезне часовника, радиото... ?!? но това е поправимо).
Някои грешки със сигурност ще изчезнат и пробвай как е
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Не можах да разбера това с оборотите само на газ ли го прави, или и на бензин?
Първо бих те посъветвал да си прегледаш ъгъла на запалването - да не би да ти е дадено прекалено голямо предварение или обратното.Защото ако е от него, дори и да рестартираш компа, след няколко дни, а може би и по рано, пак ще ти се появи същия проблем, поради това че от там се натрупват много бързо грешки в компчето.
Аз имах същия проблем като твоя, откачвах,закачвах акумулатора - в началото изкарвах по 5-6 дена след рестарта, но впоследствие се проблема се появяваше няколко минути след рестарта.
Така че по-добре да лекуваш причините (това което трупа грешки), от колкото да заобикаляш временно проблема с откачането на акумулатора.
Ако проблема с оборотите остане след като си проверил/оправил ъгъла и го прави освен на газ и на бензин, тогава може да се окаже по голям/скъп проблема, а именно - износване на графитната плочка ,която има за цел да променя ъгъла на дроселовата клапа. Тази "никаква плочица" до колкото знам е доста скъпа като нова - 500-600 лв., не си заслужава да я търсиш втора употреба защото не се знае на какво дердже ще е. Но вземи първо си провери ъгъла на запалване, да не те плаша с плочката.
Първо бих те посъветвал да си прегледаш ъгъла на запалването - да не би да ти е дадено прекалено голямо предварение или обратното.Защото ако е от него, дори и да рестартираш компа, след няколко дни, а може би и по рано, пак ще ти се появи същия проблем, поради това че от там се натрупват много бързо грешки в компчето.
Аз имах същия проблем като твоя, откачвах,закачвах акумулатора - в началото изкарвах по 5-6 дена след рестарта, но впоследствие се проблема се появяваше няколко минути след рестарта.
Така че по-добре да лекуваш причините (това което трупа грешки), от колкото да заобикаляш временно проблема с откачането на акумулатора.
Ако проблема с оборотите остане след като си проверил/оправил ъгъла и го прави освен на газ и на бензин, тогава може да се окаже по голям/скъп проблема, а именно - износване на графитната плочка ,която има за цел да променя ъгъла на дроселовата клапа. Тази "никаква плочица" до колкото знам е доста скъпа като нова - 500-600 лв., не си заслужава да я търсиш втора употреба защото не се знае на какво дердже ще е. Но вземи първо си провери ъгъла на запалване, да не те плаша с плочката.
Момчета проблема се разбра къде е, но решение няма за съжаление...единственото компромисно решение е карането на бензин Значи аз имам нещо си, което чисти грешките на компа при всяко гасене, обаче само при гасене го прави В смисъл, че няма как да стане в движение Така че може да се каже, че проблема е решен...благодаря на всички за помощта и най-вече на Ицо от Хеед за отделеното време
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта