Ето нещо интересно

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
pavelcho
Мнения: 144
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 22:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Ето нещо интересно

Мнениеот pavelcho » Чет 08 дек 2005 11:28


При студено време преди да запалите двигателя на автомобила е добре за няколко секунди да включите фаровете. Това ще предизвика леко затопляне в изстиналия електролит на акумулатора и значително ще улесни завъртането на стартера при запалването.




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ето нещо интересно

Мнениеот wili98 » Чет 08 дек 2005 12:12


pavelcho написа:При студено време преди да запалите двигателя на автомобила е добре за няколко секунди да включите фаровете. Това ще предизвика леко затопляне в изстиналия електролит на акумулатора и значително ще улесни завъртането на стартера при запалването.

Абсолютно си прав, само уточнение, че няма да улесни завъртането на стартера, а ще подготви акумулатора да даде по-силен стартов ток, и би трябвало шока за него да е много по-лек :)


Потребителски аватар
pavelcho
Мнения: 144
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 22:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Дайте други тънкости всякакви ако имате?

Мнениеот pavelcho » Чет 08 дек 2005 15:37


Дайте некви други тънкости относно аутомобилез?


Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот emils » Чет 08 дек 2005 16:56


за да се улесни завъртането на стартера, когато е много студено, възможно е колата да се побутне леко, като е включена на 2-ра предавка примерно, за да се развъртят чаркалъците. а също така при завъртане на стартера, добре е да се натисне съединителя, за да се въртят по-малко зъбчатки.


itso
Мнения: 86
Регистриран на: Съб 08 окт 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ето нещо интересно

Мнениеот itso » Чет 08 дек 2005 20:21


pavelcho написа:При студено време преди да запалите двигателя на автомобила е добре за няколко секунди да включите фаровете. Това ще предизвика леко затопляне в изстиналия електролит на акумулатора и значително ще улесни завъртането на стартера при запалването.


това ДА и за да има ефект трябва да палиш около минута след светването на фаровете с натиснат съединител. въртиш докато запали но не прекалено много 15-20 сек. ако не ще след 2-3 мин. пак


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 08 дек 2005 20:59


Това за дизел не става - там така или иначе подгряващите свещи "подготвят" акумулатора. Иначе за натискането на съединителя винаги го правя, не само зимата.


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1722
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Чет 08 дек 2005 21:04


Некой изобщо пали ли без съединител


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Чет 08 дек 2005 21:13


imedarov написа:Некой изобщо пали ли без съединител

Аз не винаги паля с натиснат съединител...


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Чет 08 дек 2005 21:14


imedarov написа:Некой изобщо пали ли без съединител



Жена ми. Всеки път.Абе нали си е жена ко да прайш.


Г2/Автоматик spam


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Чет 08 дек 2005 21:42


Не знам до колко е вярно и може ли да се прилага при новите дизели, но съм чувал че с малко вретенно масло в нфтата дизелите палели доста по-добре.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Чет 08 дек 2005 21:57


Направе те си буферна група акумулатори на една ръчна количка. spam


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Чет 08 дек 2005 22:03


Даскала написа:Моя пали с гласово Mr Green Fun



"Да ти *ба м***та" и даваш повечко газ spam


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пет 09 дек 2005 0:11


Лелеее, хората са напред с материала - гласово палене... аз още въртя с ключа и чакам... тц тц тц.
Малко Офф топик: Абе, Даскале, кви са тея аватари бе, направо ме шашваш вече... :shock: Shocked eyecrazy Sly :mrgreen:
Да не си се хванал с някого на бас нещо!?!?


Потребителски аватар
dready
Мнения: 1844
Регистриран на: Сря 25 май 2005 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dready » Пет 09 дек 2005 8:29


Доколкото разбрах сутрин трябва да пусна фаровете ,да я побутна лекичко на втора , да я запаля на съединител и накрая да и се помоля на ушенце :).Сори за спама ноне се здържах просто :)


Потребителски аватар
jena_zad_volana
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jena_zad_volana » Пет 09 дек 2005 19:09


.Абе нали си е жена ко да прайш.


Ми жена е и к'во всички ли сме такива а??????? :evil: :motz:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта