въпрос за полуоски на 1300
въпрос за полуоски на 1300
Някой може ли да ми каже как се свалят полуоските на модела 1300 1971 г. но без да се сваля скоростната кутия. Значи аз съм развил шесте болта които държат капака между полуоската и скоростната кутия но не става. И още един въпрос за свалянето на накраиниците на предния мост, двата леви и двата десни как става точно, днеска опитахме с чук и секач да ги развием като удряхме по дупките които са за развиване но не помръдват. Да не би нещо да грешим.
:))
на полуските свалете големата зегерка!
поясни кои накрайници
- шарнирите на преса
- шангите - оксижена и вода да се размърда ръждата и на тръбно менгеле и ....
поясни кои накрайници
- шарнирите на преса
- шангите - оксижена и вода да се размърда ръждата и на тръбно менгеле и ....
коя голяма зегерка
а иначе става въпрос точно за шарнирните болтове, ама как на преса нестава ли по някакъв начин чрез развъртане на капаците на болтовете щото на мен маншоните са ми отишли и отвътре се вижда направо цялата ябълка, аз трябва да сменя маншона да взема по някакъв начин луфтовете (защото два от болтовете имат луфтове) или да ги сменя направо с нови и да ги напълня с грес

а иначе става въпрос точно за шарнирните болтове, ама как на преса нестава ли по някакъв начин чрез развъртане на капаците на болтовете щото на мен маншоните са ми отишли и отвътре се вижда направо цялата ябълка, аз трябва да сменя маншона да взема по някакъв начин луфтовете (защото два от болтовете имат луфтове) или да ги сменя направо с нови и да ги напълня с грес
Добре де аз дори и да намеря преса човека който работи с нея дали ще знае как да ги свали, а и след това новите пак на пресата ли
Още едно въпросче като разглобявам предните торсиони на основните им части, трябва ли да се притеснявам от нещо например дали после ще мога да си ги сглобя пак аз, да не би да изискват някакъв специален реглаж или нещо такова. Предполагам че самият сноп от пластините си влиза на точно определено място (има си легла).
Така и не можах да разбера тази голяма зегерка на полуоската дето ми каза за нея Персо къде се намира и как се маха
Още едно въпросче като разглобявам предните торсиони на основните им части, трябва ли да се притеснявам от нещо например дали после ще мога да си ги сглобя пак аз, да не би да изискват някакъв специален реглаж или нещо такова. Предполагам че самият сноп от пластините си влиза на точно определено място (има си легла).
Така и не можах да разбера тази голяма зегерка на полуоската дето ми каза за нея Персо къде се намира и как се маха
- stenly_r
- Мнения: 323
- Регистриран на: Чет 05 май 2005 14:24
- Автомобил: VW 1300
- Двигател: F
- Местоположение: Банкя
- Контакти:
Този, който бачка на пресата ще знае какво да прави - свали носачите и ги занеси. Ако не знаеш къде, ще питам един младеж дали ще ти ги избие/набие. За торсиона - няма страшно, не можеш да объркаш носачите. Ако извадиш самите ламели от моста вече е друга бира, ама май дотам няма да стигнеш. За зегерката - Персооооо, обясни на момчето, бре
Snaiper,защто ненамериш някой който е правил такива работи,ами се мьчиш да откриваш топлата вода.Накрая пак щте платиш друг да я направи.Само дето щте загубиш много време,нерви а сигурно и пари.
Според мен нештата трябва да се правят от хора дето разбират.Това не ти е руска кола да сабираш едно кам гьотере.Може и да стане,ама няма да е като немска кола,а побьлгарена костенурка.
Извинявай .
Според мен нештата трябва да се правят от хора дето разбират.Това не ти е руска кола да сабираш едно кам гьотере.Може и да стане,ама няма да е като немска кола,а побьлгарена костенурка.
Извинявай .
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
На преса как става не е интересно, въпроса тука мисля е без (номера минава не само на Костенурка), та - разрязва се горната част на болта, така че да излезе ябълката и всичко що е вътре, полсе със заваръчен апарат се прави цял шев - да стане като набита втулка, заварката ще го свие достатъчно, че да излезе с лека помощ от чук, монтажа с леко набиване, като е добре да се използва някаква втулка за да се нарани болта прекалено - успех... 

Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта