Проблем докато загрее - Г2 GTI KR???
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Проблем докато загрее - Г2 GTI KR???
Колеги проблемът е следния: Докато позагрее колата... 4-5мин. пипна ли газта аха да изгасне! Като не е палена повече от 24 часа, първия път винаги гасне, след това пали, аз паля една цигара и като я изпуша тогава мога да тръгвам нормално. Помагайте, ходих на няколко маистора, но нищо не се оправи???
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Свещите в момента са BERU UXF56 http://www.beru.com/english/produkte/zuendkerzen/ultrax.php
Проблема не е от свещите, смених 3 вида нямаше никаква разлика... Явно в Бургас не попаднах на майстор. Колата са кара всеки ден на къси разстояния, помагайте че е много изнервящо!
Възможно ли е да е от някоя вакуум тръбичка че изглеждат много съмнително?
Проблема не е от свещите, смених 3 вида нямаше никаква разлика... Явно в Бургас не попаднах на майстор. Колата са кара всеки ден на къси разстояния, помагайте че е много изнервящо!
Възможно ли е да е от някоя вакуум тръбичка че изглеждат много съмнително?
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- stancorotax
- Мнения: 159
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
-
- Мнения: 414
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разкопания град
хм,значи несъм единствения с тоя проблем
вариантите до които достигнах аз са,регулатор на налягането,termotime switch,стартер , един вакуумен включвател който е до главата на инжекцията и регулиране на сместа,вече 6 месеца чуваркаме из мойта и неможем да го оправим тва,при мен този ефект се засилва при по-ниски температури(повече цигари пуша
)
при теб така ли е

вариантите до които достигнах аз са,регулатор на налягането,termotime switch,стартер , един вакуумен включвател който е до главата на инжекцията и регулиране на сместа,вече 6 месеца чуваркаме из мойта и неможем да го оправим тва,при мен този ефект се засилва при по-ниски температури(повече цигари пуша

при теб така ли е
-
- Мнения: 414
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разкопания град
fens_ написа:момчета вижте си дюзите някоя да не пикае .. вижте си и филтрите на последно место търсете в вакума причинататака беше на един клиент оказа се че 3 и 5 ( дюзата за студено палене ) пикаят яко и въздушния филтер и той беше зле смених му ги с едни изостанали тука и няма ядове в момента пали кара ...
и сега ако ни светнеш как да си проверим дюзите си златен

- fens_
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 465
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
pacohaker написа:fens_ написа:момчета вижте си дюзите някоя да не пикае .. вижте си и филтрите на последно место търсете в вакума причинататака беше на един клиент оказа се че 3 и 5 ( дюзата за студено палене ) пикаят яко и въздушния филтер и той беше зле смених му ги с едни изостанали тука и няма ядове в момента пали кара ...
и сега ако ни светнеш как да си проверим дюзите си златен
ами най-простия начин за който се сещам е :
1. сваляш всички дюзи ( най-добре пробвай първо с петата )
2. взимаш 5 борканчета/кофички или нещо от сорта ...
3. отиваш при таблото за бушоните и намираш ( мисля че беше реле номер 2 ) и му вадиш купунга/пластмасовата част отгоре ... ( за да можеш да го натиснеш да даде контакт за да се включи помпата ( за цента ти трябва още един човек )
4. разкачаш кутията на въздушния филтер и долната част с филтера ги оставаш настрана за да не пречат , после на горната част има едно като буталце - то ти трябва ( след като някой даде на късо релето вътре ) натисни буталцето и ще видиш как трябва да са ( дюзата трябва да прави хубава струя която се разпръсква , а не да пикое ..
ако пикае е за смяна , бтв когато извадиш дюзите гумичките на тях трябва да се смянят преди поставянето им обратно ...
п.п. това е възможна най-простото обяснение което можах да дам надявам се да съм помогнал ...
- stancorotax
- Мнения: 159
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
днеска си сменях о-пръстените на дюзите, немате си на идея кав к..р е, при положение че никога не са вадени и сменяни и старите са на кокалче...
колега, в Haynes pdf-a има инфо как се тестват поотделно вакуум суич, термо-тайм суич и петата дюза при студено палене. ако всичко това е добре - остава warm-up регулатора (това ако налягането в системата, електрото и дюзите са ти ок)
колега, в Haynes pdf-a има инфо как се тестват поотделно вакуум суич, термо-тайм суич и петата дюза при студено палене. ако всичко това е добре - остава warm-up регулатора (това ако налягането в системата, електрото и дюзите са ти ок)
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта