Проблем с паленето и оборотите

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
neopolitan
Мнения: 46
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 23:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Проблем с паленето и оборотите

Мнениеот neopolitan » Нед 04 май 2008 23:00


Здравейте ...

Имам лек проблем с паленето на половера си. Така проблема се състои в това, че когато го припалвам за първи път през деня без значение дали е топло или студено трудно пали, въртя доста дълго време от порядъка на 6-10 сек. Веднага след като запали и пусна ключа гасне. Втория път когато запaля няма проблем, пали от рас, но в последствие в движение при изключване от скорост гасне (немога да ви опиша в колко кофти положение ме е поставяло това).
Знам, че оборотите трябва да се задържат високи след изключване от скорост и да паднат в границата 850 - 900 об. за да не гасне, но в случая падат под 600 об. дори и по - малко понякога.
Когато я покарам повече време пали от рас и оборотите са си в границата, както би трябвало да бъде.

Това се получи когато ми смениха ремъци, ролки и масло, ходих при майстора си и я оправи ''уж'' но излезе този проблем.
Какво да правя пак ли да ходя при него или да се спасявам сам !!!

Някой, ако може да ми каже къде би могъл да е проблема ще е много добре.

Благодаря предварително.




Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Пон 05 май 2008 7:47


Даи малко инфо какво е Полото а щом се е получило след смяна на ангрунаж и ролки сигурно не са го зацепили правилно и е прехвърлил зъб и отам промяна в ентровката на дв .


Потребителски аватар
neopolitan
Мнения: 46
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 23:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот neopolitan » Пон 05 май 2008 9:17


Полото е 1.4 16v AFH.
Ходих при майстора отново и ''уж'' оправи центровката. Знам ли аз ако му разбирах на това половерче нямаше да се бутам при майсторите. Не е като старите автомобили :) .


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пон 05 май 2008 9:42


Иобилайзер, неподходящо топлинно число на свещите - много вероятно, недостатъчно налягане на бензина от горивен филтър за смяна, или в краен случай горивна помпа и най - накрая, ама се почва от там - почистване на дроселната клапа с диагностика


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пон 05 май 2008 9:42


maslinkov написа:Иобилайзер, неподходящо топлинно число на свещите - много вероятно, недостатъчно налягане на бензина от горивен филтър за смяна, или в краен случай горивна помпа и най - накрая, ама се почва от там - почистване на дроселната клапа с диагностика ил вода в бензина


Потребителски аватар
neopolitan
Мнения: 46
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 23:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

asd

Мнениеот neopolitan » Пон 05 май 2008 10:51


Имобилайзер нямам, за свещите не съм се сещал ще ги проверя както и горивния филтър, а колкото до дросела всичко беше почистено нямаше абсолютно никакви грешки.

Благодаря отново за съветите които ми дадохте ще проверя всичко отново.


мементо
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 10 сеп 2007 19:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

---

Мнениеот мементо » Пон 05 май 2008 18:41


колега аз имам сьщия проблем ще сьм ти благодарен ако откриеш ниякакко решение и го споделиш


Потребителски аватар
neopolitan
Мнения: 46
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 23:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот neopolitan » Пон 05 май 2008 21:14


Няма проблем мементо. Щом го оправя ще ти кажа как.


Потребителски аватар
Sanitarium
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 18:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Sanitarium » Вто 06 май 2008 8:43


Ако наистина постигнете нещо по въпроса и аз бих се радвал да разбера , и моето е такова AFH 1.4 16v :oops:


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 06 май 2008 10:53


Дааа, вие сте братя по оръжие, демек по сгъстяване - навремето абсолютно същия проблем имах с Жигулито, като карах свещи 9-ка и 7-цата го реши. Сега, според мен не трябва да карате с по - голямо топлинно число от WR8LTCR+ Bosh


Потребителски аватар
neopolitan
Мнения: 46
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 23:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот neopolitan » Пет 16 май 2008 20:21


Незнам как се реши проблема но от няколко дни насам двигателят се нормализира ... пали от раз без значение студен/топал ... мърка като коте ... Но определено не съм пипал нищо ... :roll: ...

И все пак благодаря за съветите които ми дадохте ще ги имам в предвид при следващи случаи, най - малкото защото ще следя колата за евентуални прояви на несериозност :) ... И пак Благодаря ви ...


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Пет 16 май 2008 23:33


И при мен го има но е по-странен! При мен смао първото палене ... сле дкато е изтинала. Пали ... държи трудно 500 оборота и след даване на газ в повечето случаи се оправя! и после нищо и няма ... напоследък ... се оправи това ... ама като въртя студена пали за 1/8 завъртане и веднага угасва ... и после въртя 4-5 сек и чак тогава пали! Мерих темп датчици .. няма грешки .... мисля да я почистя основно дросели и т.н. .... и да видим какво ще стане ... свещите са нови .. NGK по каталог .. кабелите са нови BERU бобината и тя ... ама ще излъжа дали е BERU или HUECO. Зацепването е добро ... направо и аз се чудя кво е!


Потребителски аватар
neopolitan
Мнения: 46
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 23:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот neopolitan » Нед 18 май 2008 20:37


Както казах и при мен е така само първото палене примерно сутрин ставам и тръгвам но вътря 2 пъти за да я запаля ... :) ... хихи ...
Незнам но можеи от това да е ... едно аверче ме посаветва да си изчистя стъпковото моторче зема да пробвам :) ... Но последната седмица нямам никакви проблеми ... пали от рас и изчезвам ... :) ... хи ...

То хубаво ме посъветваха ... но незнаят къде се намира стъпковото моторче на ФВ ... !!! ... Ако някой знае къде мога да го локализирам ще е супер ...

Благодаря ... !!!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта